Mitä lemmikkejä teiltä löytyy?
Kiinnostus millaisia eläimiä suomalaiskodeista löytyy?
Meillä koiria, kissa, kanoja ja ankkoja.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari koiraa ja pari käärmettä. Kolmas käärme harkinnassa.
Mitä käärmeitä?
Ap
Viljakäärme ja kuningaspyton. Mietinnässä isompi kuristajakäärme tai keskikokoinen myrkky.
Asutteko kerrostalossa:/?
Okt. En kyllä ymmärrä miten se liittyy mihinkään kun terrat pidetään lukossa eläinten oman turvallisuuden takia asuivatpa ne missä hyvänsä.
Kissa, kaksi hamsteria ja kilpikonna. Kilpikonna on n.50v vanha. Isoäitini muutti vanhainkotiin muutama vuosi sitten ja lupauduin ottamaan otuksen meille. Hurjaa että se on ollut aina elämässäni! (Olen 34v)
Koira on. Hevosesta haaveilen, mutta voi olla, että haaveeksi jää. Mulla oli aivan ihana vuokrahevonen, joka jouduttiin lopettamaan vähän aikaa sitten.
Kolme kissaa, koira ja viljakäärme. Ensi kuussa on yksi elukka lisää, meille tulee kääpiöpartis.
2 kissaa. Parikymppinen kolli ja muutaman vuoden vanha tyttö.
Viljakäärme löytyy (8kk ikäinen), ensin mietin harjasgekkoa, mutta päädyin sitten käärmeeseen, eikä kaduta. :) Onhan tuo varsin sympaattinen ja söpö kuin nappi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Deguja , aivan parhaita pikkulemmikeitä :)
Ovat erittäin sosiaalisia ja fiksuja, päiväaktiivisia ja tykkäävät ihmisistä. Suosittelen.
Oi, degut on ihania. Jokainen jonka olen tavannut on ollut superkesy ja kiltti. Jokupäivä vielä rakennan kaappiin tms. korkean häkin ja hankin pari semmoista :).
Tällä hetkellä minulla on vain talvikko, joka ei osaa kiivetä eikä hypätä :D.
Rotukissoja ja kani. Koira ja hevoset haaveissa. Aiemmin on ollut molempia.
Tällä hetkellä yksi pupu. Ennen oli pari koiraa. Otettiin pupu halvan hinnankin takia, ihan söpö ja kiva on mutta ei anna oikein mitään verrattuna koiran ja ihmisen väliseen "suhteeseen".. koira tulee siis vielä jossain vaiheessa pupun kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä yksi pupu. Ennen oli pari koiraa. Otettiin pupu halvan hinnankin takia, ihan söpö ja kiva on mutta ei anna oikein mitään verrattuna koiran ja ihmisen väliseen "suhteeseen".. koira tulee siis vielä jossain vaiheessa pupun kaveriksi.
Ei kani voikaan antaa samaa kuin koiraa - ei ole reilua verrata eläimiä keskenään. Kani voi antaa sinulle vain mitä kani voi antaa. Sekin on paljon jos kania osaa tulkita ja viettää aikaa kanimaisesti.
Minulla on hamsteri ja todella monet ihmettelevät miten aikuisella on hamsteri kun "eihän se anna mitään". Paitsi että antaa, omalla hamsterimaisella tavallaan. Joka ilta se kiipeää kannon päälle odottamaan minua ja iltaruokaa, ja haluaa hetkeksi syliin. Se on mukavaa, eikä olisi reilua olettaa että se voisi olla jotain tiettyä koiraan verrattuna.
Kani, 2 undulaattia ja 21 vuotias neitokakadu dementia mummo :D
No ei nyt varmaan tosissaan ole dementiaa, mutta välillä tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus millaisia eläimiä suomalaiskodeista löytyy?
Meillä koiria, kissa, kanoja ja ankkoja.
Yksi todella rakas 9-vuotias dobermanni. Ollut pelastukseni vaikeina aikoina nuorempana ja vieläkin onneksi kunnossa pienistä vaivoistaan huolimatta. Ja asumme kaukana maalla ja koirani todella kiltti eli ei mitään ikäviä kommentteja kiitos.
Luteita, kihiksiä, torakoita, villirottia, satiaisia ja täitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kani voikaan antaa samaa kuin koiraa - ei ole reilua verrata eläimiä keskenään. Kani voi antaa sinulle vain mitä kani voi antaa. Sekin on paljon jos kania osaa tulkita ja viettää aikaa kanimaisesti.
Minulla on hamsteri ja todella monet ihmettelevät miten aikuisella on hamsteri kun "eihän se anna mitään". Paitsi että antaa, omalla hamsterimaisella tavallaan. Joka ilta se kiipeää kannon päälle odottamaan minua ja iltaruokaa, ja haluaa hetkeksi syliin. Se on mukavaa, eikä olisi reilua olettaa että se voisi olla jotain tiettyä koiraan verrattuna.
Rakastan käärmeitäni valtavasti ja arvaa aiheuttaako se ihmetystä...
Kissa 1v 8kk. Todella riehakas ja aktivoituu öisin leikkimään. Välillä ottaa hermoon tosi paljon, mutta on siitä niin paljon iloa kuitenkin muuten. Sisäkissa, verkotetulla parvekkeella saa oleilla. Kevääksi on jo hankittu valjaat ulkoilua varten :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan käärmeitäni valtavasti ja arvaa aiheuttaako se ihmetystä...
No uskon, varmaan just samaa ihmettelyä - eihän sen kanssa voi tehdä mitään, sehän on vaan siellä terraariossa, ei se osaa rakastaa sua takaisin jne jne jne.
Ihmiset on kyllä niin ahdasmielisiä välillä :D.
kääpiösiili, haaveilen minipossusta lisäksi!