Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia pieniä valmisriitoja teillä on sen varalle kun haluatte nukkua yön rauhassa yksin

Vierailija
16.02.2019 |

Nyt tulisi nimittäin tarpeeseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauska termi tuo valmisriita. Ihan kuin eines valmiina jääkaapissa. Saa lämmitettyä nopeammin kuin mikroaterian :D

Vierailija
2/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Jos minä tai kumppanini syystä tai toisesta haluaisi nukkua yksin, niin sitten hän (tai minä) nukun yksin,eikä sen jodosta tarvitse riidellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit haukkua ihan vaan siaksi, ei siihen mitään erityistä syytä tarvita, ja mieskin kyllä uskoo tehneensä jotain väärää, vaikka ei ymmärräkään, mitä.

Vierailija
4/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap kuinka etuoikeutetulta tuo kuulostaa tahtomattaan sinkusta?

Vierailija
5/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi kaivella vanhoja.

Vierailija
6/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain sano, että haluat nukkua yön rauhassa?

Vierailija
7/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku tahallaan haluaisi riidellä? Todella omituinen ajatus. Ja kun mies on yövuorossa niin nukun yksin, ja on ikävä miestä vaikka ollaan oltu yhdessä jo liki 20 vuotta. Jos haluaisin nukkua yksin kun mies on kotona niin menisin nukkumaan muualle kuin omaan sänkyyni, aika yksinkertaista.

Vierailija
8/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Jos minä tai kumppanini syystä tai toisesta haluaisi nukkua yksin, niin sitten hän (tai minä) nukun yksin,eikä sen jodosta tarvitse riidellä. 

Oletteko molemmat samanlaisia tosikkoja, niin ettei siitäkään aiheesta saa riitaa aikaiseksi?

Vierailija
9/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka kuulustella jostain.

"Ala selittää!"

?ai mitä häh?

"Alahan vaan selittää, äläkä esitä!"

Vierailija
10/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valmistelu aloitetaan tietysti jo päivällä. Kehittelee vaan jonkin miehelle epämieluisen kotityön tai yhteisen kylästelykeika, johon tietää, että äijää ei saa kirveelläkään ilman riitaa. Siitä voit sujuvasti siirtyä murjottamaan omaan rauhaan.

Tai yks hyvä on ruokailun jälkeen kauhee vatsakipu, pakko omassa rauhassa levätä.

Vierailija
11/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Painu vttuun siitä" toimii aina. Ei tarvitse edes riidellä.

Vierailija
12/12 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yllättävän tehokas tapa on tarkastaa Netflix-katseluhistoria ja syyttää kumppania väärien sarjojen katselusta (#tositarina)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme