Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesopettaja ehdottelee kaksimielisiä minulle ja parille muulle tytölle koko luokan kuullen

Vierailija
16.02.2019 |

Pojat naureskelevat, mutta meistä tytöistä se on kamalaa. Kerroimme asiasta luokanvalvojalle joka käski meitä ymmärtämään tätä ja sanoi vievänsä asiaa eteenpäin. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Viime tunnilla läpsäisi minua pyllylle.
Mitä voin tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 todellakin. 

Tää on sen verran vakava aihe, jonka kitkemistä provoilu ei mitenkään. 

t. kukkahattutäti

Vierailija
22/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin puheille paremminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan ettei kukaan kuitenkaan usko. Pojat pitävät tästä opettajasta ja nauravat meille.

Vierailija
24/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä. 

Itse toimin opettajana ja tiedän kyllä, että alalla on kaikenlaista hiihtäjää kyllä. Ja tiedän, että oppilaan asema on heikko, eli turvaa selustasi hyvin. Tärkeää on, että älä missään nimessä väritä yli. Mieti tarkoin askelmerkkiksi, koska tulet tarvitsemaan sitä. Olen riittävästi katsonut itse vierestä kun korppi ei toisen korpin silmää noki, ja opiskelijat kärsivät. 

Ole myös tietoinen, että opettajat juoruilevat aikalailla ja vaikka sinulle puhuttaisiin nätisti, niin selän takana alkaa asioiden retostelu. 

Äänitä. Älä kerro heti, että sulla on äänite. Ole yhteydessä riittävän korkealle, eli mihin esim koulutuspäällikön pitää vastata. Kirjaa ylös myös tämän prosessin aikana, että mitä olet sanonut, mitä sinulle on sanottu ja milloin + missä yhteyksissä.

Tsemppiä!

Vierailija
25/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 todellakin. 

Tää on sen verran vakava aihe, jonka kitkemistä provoilu ei mitenkään. 

t. kukkahattutäti

Mietittekö että vaikka tämä olisikin provo, voi jossain olla ihan oikeasti nuori joka kärsii seksuaalisesta häirinnästä. Maailmaan mahtuu ihmeitä.

Hänelle näistä vastauksista voi olla paljon hyötyä. Myös pojat voivat tulla häirinnän kohteiksi.

Vierailija
26/26 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla taas näitä m-o-den omia provoja kun saa olla täällä. yleensä olisi poistettu alle 5 minuutissa