Ex-mieheni ei suostu maksamaan lasten lomamatkoja
Erosimme jo kuusi vuotta sitten ja lapset ovat yhteishuoltajuudella, se mikä ihmetyttää, on, että kun olemme lähdössä perheeni (minä, uusi mieheni, hänen lapsensa, yhteinen lapsemme sekä edellisestä avioliitostani syntyneet kaksi lasta) kanssa ulkomaille, olisi edes oikeus ja kohtuus, että exäni maksaisi OMIEN LASTENSA OSUUDEN matkasta! Mielestäni on äärettömän itsekästä, että joudun maksamaan lasten matkat kokonaan, koska nykyinen elämäntilanteeni tulee kohtuuttoman kalliiksi, jos joudun maksamaan kahden ja puolen lapsen matkat. En vaan ymmärrä exäni itsekkyyttä. Eivätkö lapset saisi matkustaa, onko hän jollainlailla kateellinen minulle uudesta perheonnestani vai mikä on? Voiko joku valottaa tätä asiaa?
Kommentit (13)
Maksat sä sit exälle ku se vie tiedän yhteiset lapset reissuun?
Musta toi on vaan niin et se joka vie reissuun maksaa myös...Mut se on vaan mun mielipide.
Sellaista se on, sinä maksat tai pysytte kotona koko konkkaronkka. Oli oma valintasi perustaa uusperhe ja pykätä siihen lisää kersoja. Jos ei ole varaa, silloin pidetään jalat ristissä.
No maksimissaan puolet hänen kuuluisi maksaa, jos miehen mielestä matka olisi lapsille hyvä. Kaikkea ei tietenkään, eikä puoliakaan, ellei mies itse matkaa kannata. Mutta provo tämä oli.
Helvetin huonoja provoja tänään. Ylsi tehtailee niitä Allah-ohasta ja toinen naisista + rahasta.
Minä matkustan lasten kanssa ja maksan itse ne reissut. Ulkomaille exä saattaa antaa lapsille suurieleisesti taskurahaa, noin 10 euroa per lapsi. Oikea vitsi koko äijä. Ja en ole ikinä edes ehdottanut, että hän kustantaisi lapset lomareissuille. Joka vie lapset, maksaa itse. Itse hän ei toki vie mihinkään lapsia, mikä maksaisi.
Lomalle viejät maksaa eli sinä ja uusi ukkosi
En koskaan ole olettanut eksäni maksavan mun ja lasten matkoja tai toisinpäin. Et ole ap tosissasi. Et voi olettaa että ex maksaa lastesi matkat kun ei tule edes mukaan.
Mutta mä olenkin järkevä ihminen.
Maksaako nykyisen miehesi exä sen heidän lapsensa matkan?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole olettanut eksäni maksavan mun ja lasten matkoja tai toisinpäin. Et ole ap tosissasi. Et voi olettaa että ex maksaa lastesi matkat kun ei tule edes mukaan.
Järkevä ihminen tunnistaa provon.
Ei kannata tehdä lapsia tai matkoja, jos ei ole varaa. Itse olet lapsesi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ihminen tunnistaa provon.
Miten tämä on tunnistettavissa provoksi?
Maksaisitko itse lastesi osuuden matkasta, jos he lähtisivät reissuun isänsä kanssa?