Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit sovittu kolmen tinder-naisen kanssa tänään

Vierailija
16.02.2019 |

Kaikki on vielä erittäin katseenkestäviä. Kyllä ne joskus kasaantuukin yhdelle päivälle...

M25

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hauskaa!

Vierailija
2/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on oikea alfauros :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti samaan aikaan? Tosin MNNN on melko haastava yhdistelmä, mutta onhan se hyvä olla varalla kolme, jos yhden kanssa ei natsaa niin silti saa vielä MNN.

Vierailija
4/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei hyvää seuraa...

Vierailija
5/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsin päikkäreiltä

Vierailija
6/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri aikaan. Ois noita ollut enemmänkin tarjolla mutta hajautin sillä tavoin että huomiselle kahdet treffit.

Vierailija
7/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naiivi tyttönen saattaisi luulla ap:ta trolliksi mutta todellisuus on, että ap:n tapaiset pyörittävät 90% tinderin naisista.

Vierailija
8/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katseen kestävä" =)... On taidettu roikkua treffipalstoilla ja ikääkin jo vähän enemmän.

Vierailija
9/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku naiivi tyttönen saattaisi luulla ap:ta trolliksi mutta todellisuus on, että ap:n tapaiset pyörittävät 90% tinderin naisista.

No matchaa joku ehkä 5% niistä jotka swaippaan :D mutta kun swaippailee ahkerasti niin kyllä sieltä aina kiinnostavia misuja matchaa.

Ap

Vierailija
10/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, hauskoja treffejä!

Vierailija
11/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa keskittyä tai valita, tiedä mitä haluat? Pelaat vaan? Boostaat sun egoa sillä että tapailet pinnallisilla kriteereillä arvottaen ihmisiä tai pikemminkin kehoja sarjoina? Saat seksiä. Jipii! Olet niin pikkupoika, et mies.

Mä menen treffeille vain ihmisten kanssa jotka ovat minua aidosti kiinnostavia. Panostan treffeihin ja siihen ihmiseen. En sovi koskaan useita treffejä samalle päivälle, koska haluan keskittyä tapaamiseen ja jokaisen persoonaan rauhassa. Kerron tapailemilleni ihmisille missä mennään, eli he tietävät mikäli tapaan jonkun toisen.

Mulla on ollut vain hyviä ja pitkiä parisuhteita joissa kemiat pelaavat ja toista kohdellaan hyvin. Muunlaiset saavat kenkää nopeasti. En pysy kauaa sinkkuna. Parisuhteessa ollessani mieheni panostaa minuun ja minä häneen.

Vierailija
12/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matcha on japanilainen hienoksi jauhettu vihreä tee. Juon matchaa lauantaisin kaikessa rauhassa kun lueskellaan mieheni kanssa kirjoja. Mitä sitä laittaisi ruuaksi tänään, ehkä haetaan sushia. En ole koskaan kokeillut Tinderiä, en jaksa pyyhkiä ihmisiä ees taas kännykän näytöllä, ei ole minun juttuni.

Vierailija
13/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa keskittyä tai valita, tiedä mitä haluat? Pelaat vaan? Boostaat sun egoa sillä että tapailet pinnallisilla kriteereillä arvottaen ihmisiä tai pikemminkin kehoja sarjoina? Saat seksiä. Jipii! Olet niin pikkupoika, et mies.

Mä menen treffeille vain ihmisten kanssa jotka ovat minua aidosti kiinnostavia. Panostan treffeihin ja siihen ihmiseen. En sovi koskaan useita treffejä samalle päivälle, koska haluan keskittyä tapaamiseen ja jokaisen persoonaan rauhassa. Kerron tapailemilleni ihmisille missä mennään, eli he tietävät mikäli tapaan jonkun toisen.

Mulla on ollut vain hyviä ja pitkiä parisuhteita joissa kemiat pelaavat ja toista kohdellaan hyvin. Muunlaiset saavat kenkää nopeasti. En pysy kauaa sinkkuna. Parisuhteessa ollessani mieheni panostaa minuun ja minä häneen.

Vaikutat omahyväiseltä ääliöltä. No kai sinunlaisellekin joku tossu aina löytyy.

Vierailija
14/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat omahyväiseltä ääliöltä. No kai sinunlaisellekin joku tossu aina löytyy.

Se että osoittaa arvostusta toiselle ja kohtaa toisen aidosti häneen panostaen, ja odottaa samaa toiselta tekee musta hirveän omahyväisen pirttihirmun :D. Vastavuoroisuus nyt vaan on ihmissuhteessa peruskivi. Ei liity tossuihin mitenkään. Liittyy siihen että kummallakin riittävän hyvä itsetunto.

Ihminen joka ei pysty olemaan avoin ja pyörittää montaa ihmissuhdetta, on kai sitten sulle parempi tapa olla ja elää. Monta rautaa tulessa ja kaikki hyvännäköisiä tottakai. Jos se tapailu on viihdettä, niin mikä ettei. Tai jos pelkää yksin jäämistä. Mä en vaan näe ihmisillä pelaamista viihteenä.

Vierailija
15/15 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 ja 30 - 40 vuotiaita naisia naisia ainakin pk seudulla on niin paljon vapaana että joka ilta voisi olla treffeillä