Mies jota rakastan koko sydämestäni ei rakasta minua, miten pääsen tästä eteenpäin
Hän sanoo että rakastaa aidosti, mutta ei käyttäydy niin. Huutaa minulle, raivoaa, on ahdistunut eikä pidä välillä yhteyttä. Syyttää minua. On kuulemma niin vaikeaa kun riidellään koko ajan. Riidat siis alkavat siitä kun ensin hän huutaa, sitten yritän kertoa että mulle ei saa huutaa joka päivä... Olen kuulemma liian syyllistävä..
Ostin hänelle ulkomaan matkan lahjaksi viime syksynä, ei lähtenyt mun mukaan, ei ole kysynyt kertaakaan matkasta.
Olen aivan loppu tähän. Mä en halua tällasta elämääni. Miten pystyn lopettamaan rakastamasta häntä? Onko vika kuitenkin minussa? Tiedän että välillä olen soittanut monesti perään ja laittanut viestejä, ollut riivaava, mutta miten päin mun pitäis olla jos hän vaan välillä hylkää mut täysin? Sitten tulee takaisin ja on taas hetken rakastava.
En kestä tätä enää. 😓 Oon aivan loppu, tuntuu että tulevaisuudessa ei ole mitään tarjottavaa mulle. En oikeasti luota enää elämään, mietin välillä itsemurhaa
Kommentit (2)
Ei kuulosta rakkaudelta vaan sairaalta riippuvuudelta. Aina välillä tyyppi sanoo rakastavansa tai tekee jotain kivaa mistä saat tarvitsemasi "fiksin", ja jaksat taas roikkua vähän eteenpäin huonossa suhteessa.
Samoja ongelmia ollut täällä, irti on todella vaikea päästää. Mieti mitä hyvää elämässäsi olisi ilman häntä? Paranisiko vointisi ilman päivittäistä huutamista? Millaisen ihmisen voisit saada vapaana? Jne.
Voimia sulle.