Mitä on naiseus, miten olla oikea REAL woman ? Sinccis
Kommentit (67)
Nyt siis keskustellaan kevyemmin, koska eilen pelkkä keskustelu alkoi peloittamaan.
Sinccis
Mitä naiseus siis on?
Hei sinccis, laita punainen pipo päähän, niin sinua ei erota isosta kyrvästä millään.
Saatpahan edes hetken leikkiä oikeaa alfaurosta.
Naiset. Ei pelkurimaisia heittoja kiitos.
Miksi nainen olet heikko? Mikä saa sinut tuntemaan itsesi heikoksi?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Hei sinccis, laita punainen pipo päähän, niin sinua ei erota isosta kyrvästä millään.
Saatpahan edes hetken leikkiä oikeaa alfaurosta.
Kiitos, tämä kertoo, että olet puollustuskannalla.
Olen siis krpä, koska kysyn, että mikä tekee sinusta naisen? Mitä piirteitä arvostat itsessäsi jne. ?
Jos esittäisitte saman kysymyksen miehille, niin saisitte 100 vastausta miksi miehet ovat erinomaisia. Minä olen älykäs, joviaali, sosiaalinen, hyvä ystävä jne ..
Mutta mistä tämä naiset kumpuaa?
Sinccis
No minulta löytyy vagina. Olen pitänyt sitä aika naisellisena juttuna... Voin olla toki väärässä!
Voisin opettaa teille tuhansia asioita elämästä.
Ainoa asia mikä sen estää on oma ylimielisyytenne ja jääräpäisyytenne.
Vaikka jääräpäisyys olisi joskus ollutkin hyve .. suo .. kuokka .. ja jussi.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
No minulta löytyy vagina. Olen pitänyt sitä aika naisellisena juttuna... Voin olla toki väärässä!
Tämä on kyllä hyvä alku. Hyvä, että tiedostaa edes sen ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Nyt siis keskustellaan kevyemmin, koska eilen pelkkä keskustelu alkoi peloittamaan.
Sinccis
Mitä naiseus siis on?
Naiseus on sitä, että ihmisyksilöllä on XX-kromosomit, emätin, kohtu, munasarjat, munanjohtimet, yleensä myös rinnat. Jonkin osan poistaminen ei mielestäni vähennä naiseutta: esimerkiksi kohdunpoiston läpikäynyt nainen on edelleenkin nainen. Nainen on aikuinen naaraspuolinen henkilö, "adult human female". Mikäli naisyksilö on syntynyt esimerkiksi ilman kohtua, pidän kyllä häntäkin naisena - nähdäkseni kromosomit ratkaisevat viime kädessä. Myöskään rintojen pieni koko tai rinnattomuus ei vähennä naiseutta.
Naiseuteen liittyvät kulttuuriset seikat, kuten pitkät hiukset, laittautuminen, tietynlainen käytös ym. ovat sitten seikkoja, jotka vaihtelevat ajasta ja kulttuurista toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Mitä naiseus siis on?
Naiseus on sitä, että ihmisyksilöllä on XX-kromosomit, emätin, kohtu, munasarjat, munanjohtimet, yleensä myös rinnat. Jonkin osan poistaminen ei mielestäni vähennä naiseutta: esimerkiksi kohdunpoiston läpikäynyt nainen on edelleenkin nainen. Nainen on aikuinen naaraspuolinen henkilö, "adult human female". Mikäli naisyksilö on syntynyt esimerkiksi ilman kohtua, pidän kyllä häntäkin naisena - nähdäkseni kromosomit ratkaisevat viime kädessä. Myöskään rintojen pieni koko tai rinnattomuus ei vähennä naiseutta.
Naiseuteen liittyvät kulttuuriset seikat, kuten pitkät hiukset, laittautuminen, tietynlainen käytös ym. ovat sitten seikkoja, jotka vaihtelevat ajasta ja kulttuurista toiseen.
Aah .. tästähän päästiinkin dualismiin. Uskotko siihen?
Sinccis
En puollustele, mutta kielipoliisit! Asento!
Onko se puollustaa vai puolustaa.
Sinccis
Ärsyttää kun kukaan "älykäs" ei huomaa mun tahalleen tekemiä virheitä.
Sinccis
Naiseus on sitä, että naisella on rinnat.
Theseus 2016 ekr.
Sinccis
(niin on lehmälläkin utareet, Sinccis 2019)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on oikea nainen. Tyhmä aloitus.
"Naisellisuus" taas on sosiaalinen konstruktio, joka vaihtelee ajan ja paikan mukaan.
Tämä.
Kromosomit ja sukupuolielimet määrittelevät sukupuolen. Sukupuoleen liitetyt käyttäytymismallit ja normit ovat pitkälti sidoksissa aikakauteen ja kulttuuriin. Hormonitoiminta ja sukuolten erilaiset aivorakenteet antavat jonkilaisia suuntaviivoja käyttäytymiselle, mutta jokainen ihminen on kuitenkin yksilö ja yksilöiden erot sukupuolien sisäpuolella voivat olla yhtä suuret kuin sukupuolten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Theseus 2016 ekr.
Sinccis
Onko mies jolla on (mies)tissit nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Theseus 2016 ekr.
Sinccis
Onko mies jolla on (mies)tissit nainen?
Älä minulta kysy. Tuolla yksi nainen kirjoitti, että kyse on fysiikasta.
Esitin vastakysymyksen uskotko dualismiin.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todellinen nykyajan nainen voi olla mitä vaan. Tunteva ja kokeva, aito ihminen, vapaa turhista naiseuden määritelmistä. Vaikka verkkarit jalassa klapeja hakkaava. Pöljä kysymys.
Onko jätkämäinen nainen todellisuudessa muunsukupuolinen?
Ei, kun se on rekka-lepakko. Fy Fan !
Vierailija kirjoitti:
Naiseus on jotain vähän syvällisempää, kuin ap:n esittämillä kysymyksillä voi tavoittaa.
Kuten: Apua. Olen ahdistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseus on jotain vähän syvällisempää, kuin ap:n esittämillä kysymyksillä voi tavoittaa.
Kuten: Apua. Olen ahdistunut.
Tämä ketju ei ole tätä varten. Pysytään asiallisina.
Jokaista on muovannut omat elämänkokemukset, kuten varmaan sinuakin toimimaan tuolla lailla väärin. Saitko pienenä piiskaa pyllylle, vai mistä vihasi?
Sinccis
Ei, vaan eiliset poistettiin, koska ne kävi liian diipiksi tälle M:lle.
Sinccis