Kelpaako sellainen ihminen edes paholaiselle joka ei avaa jehoville ovea?
Kuulin kun jehovat ajatteli etten kelpaa edes paholaiselle, koska en avannut heille ovea. Aika kyyninen ja kamala ajattelutapa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on välit kunnossa Jumalani kanssa, en tarvitse kirkkoa tai lahkoja välittäjiksi. Rahaa ja valtaahan ne vain haluavat.
Tälle kalliolle minä perustan kirkkoni.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko siis jumalia olevan useitakin?
Jos viisastelemaan aletaan niin jumalia on useita, mutta vain yksi Jumala.
Voi hyvä Sylvi! Mitään paholaista ei ole. Ja jos onkin on se vain sinun oma mielesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin ikkunasta kun 2 Jehovan todistajaa tutisi kauhuissaan pihallani.
2 Kaukasianpaimenkoiraani tarkkailivat heitä.Ei naurata. En tykkää Jehovan todistajien kiertelystä, koska eivät ole kristittyjä. Mutta kaukasianpaimenkoirat ovat pelottavia, ja ne on syytä pitää kiinni. Moisia kiria ei tarvitsisi edes olla Suomessa.
En yrittänyt naurattaa. Kyllä koirani tarkkailivat sieltä aitauksen takaa. Jo se saa jotkut ihmiset pelkäämään. Kaukkari kun on suht isokokoinen.
Näille minun koirille on erittäin iso aidattu tarhaus. Aitauksen yksi sivu on aivan kulkuväylän vieressä joka johtaa ovelle.
En minäkään tätä rotua halua Suomeen. Nämä 2 koiraa pelastin kurjista oloista.
Aina riittää näitä ihmisiä jotka ottavat koiria vaikka heillä ei ole minkäänlaista ymmärrystä koiran pidosta.
Paholainen ei ole sellainen kuin sinä. Hän avaa ovet ihan kaikille, jopa sinulle!