Apua! Pettääkö mieheni minua?
Löysin miehen kihlasormuksen meidän sängystä, vaikka mies väitti että sormus oli varmasti eilen aamulla hänen sormessaan kun lähdimme töihin!
Sormus siis katosi eilen ja tänään löytyi sängystä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos epäilee, on suhteessa jo sen verran iso luottamuspula, että päättäisin suhteen siihen.
Sylettää tuollaiset ihmiset ja suhteet. Itsellä ei tuosta olisi omassa suhteessani todellakaan tullut mieleen jotain pettämisskenaarioita, vaan "aijaa, sormus löytyi!" Sääliksi käy ap:n miestä, jonka pitää elää varpaillaan kokoajan. Miksi olette yhdessä henkilöiden kanssa, joiden epäilette nusssivan kaikkea liikkuvaa jos ette ehdi vahtia?
Epäily on ihan normaalia. Niin ne pettäjät paljastuu.
Sehän on sun etus, jos et itse tykkää piehtaroida hikisenä lakanoissa.
Vasta jos löytyis jonkun muun kihlasormus lakanoista alkaisin epäillä, et nyt ei tauda olla kaikki kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
HmmHmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on yö välissä, huoh.
Mutta sormus katosi eilen päivällä, joten miehen on täytynyt käydä kotona kesken työpäivän. Miksi muuten sormus olisi ollut sängyssä, ellei mies ole ollut sielä?
Ap
Tarkista puhelin heti!
Auton lähtö kilometrit kannata myös laitaa muistiin jos kulkee vain koti työmatkaa näkee onko ylimäräistä ajoa.
Piiloteleko puhelinta?
Aika selviä merkkejä että on polkenut jotakin sirkaa teidän kotona .
Käyttää autoa myös töissä, joten kilometrien seuranta ei auta.
Puhelin on sormenjälkitunnistuksen takana.
Pystyykö sitä mitenkään ohittamaan?Olen varma että sormus oli aamulla sormessa, olisin kyllä huomannut jos ei olisi ollut.
Joten miehen on pakko valehdella siitä ettei olisi käynyt päivällä kotona!Ap
Juota mies känniin ja sitten kun mies sammuu, voit painaa hänen sormensa puhelimeen ja pääset tsekkaamaan puhelimen.
Tällainen uutinen oli oikeasti joku aika sitten IL ja ero oli tullut pariskunnalle :D.
Ei munkaan mies antaisi mun tutkia puhelintaan. Ei työ tai omaa.
Tiedän kyllä siis pääsykoodit kumpaankin, on itse ne kertonut joskus ihan suhteen alussa ja heittänyt, että eipä mitään salattavaa ole.
Jos kuitenkin nyt kävelisin tuohon sohvan eteen ja sanoisin, että puhelin tänne, niin ei varmaan näyttäisi, koska se on hänelle täysin periaatekysymys. Hänestä toisen puhelimen tutkiminen on rajojen ylittämistä ja niin iso epäluottamuslause, ettei suhteessamme olisi järkeä, jos en häneen sen vertaa luottaisi. Niinpä se, ettet saa hänen työpuhelintaan tutkia, ei todellakaan ole mikään merkki mistään. Siellähän on kaikki työsähköpostit ymv. salassa pidettävää, jonka saattamisesta voi pahimmillaan saada vaikka potkut.
Ja vaikkei omassakaan puhelimessa ole mitään salattavaa, niin en antaisi toisen katsoa läpi. Ei mun mielestä mun keskustelut ystävien kanssa tekstareilla esimerkiksi kuulu toiselle, siellä saattaa olla luottamuksella mulle kerrottuja asioita ja niin edelleen. Lisäksi jos ollaan kaveriporukalla jossain chatissä heitetty aivottomia juttuja, en haluaisi toisen niitä tonkivan, vaikkei niissä mitään pahaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
HmmHmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on yö välissä, huoh.
Mutta sormus katosi eilen päivällä, joten miehen on täytynyt käydä kotona kesken työpäivän. Miksi muuten sormus olisi ollut sängyssä, ellei mies ole ollut sielä?
Ap
Tarkista puhelin heti!
Auton lähtö kilometrit kannata myös laitaa muistiin jos kulkee vain koti työmatkaa näkee onko ylimäräistä ajoa.
Piiloteleko puhelinta?
Aika selviä merkkejä että on polkenut jotakin sirkaa teidän kotona .
Käyttää autoa myös töissä, joten kilometrien seuranta ei auta.
Puhelin on sormenjälkitunnistuksen takana.
Pystyykö sitä mitenkään ohittamaan?Olen varma että sormus oli aamulla sormessa, olisin kyllä huomannut jos ei olisi ollut.
Joten miehen on pakko valehdella siitä ettei olisi käynyt päivällä kotona!Ap
Sormenjälkitunnistuksen pystyy helposti ohittamaan, jos sulla on samanlainen sormenjälki, kuin miehelläsi.
Jos epäilee, on suhteessa jo sen verran iso luottamuspula, että päättäisin suhteen siihen.
Sylettää tuollaiset ihmiset ja suhteet. Itsellä ei tuosta olisi omassa suhteessani todellakaan tullut mieleen jotain pettämisskenaarioita, vaan "aijaa, sormus löytyi!" Sääliksi käy ap:n miestä, jonka pitää elää varpaillaan kokoajan. Miksi olette yhdessä henkilöiden kanssa, joiden epäilette nusssivan kaikkea liikkuvaa jos ette ehdi vahtia?