Apua! Pettääkö mieheni minua?
Löysin miehen kihlasormuksen meidän sängystä, vaikka mies väitti että sormus oli varmasti eilen aamulla hänen sormessaan kun lähdimme töihin!
Sormus siis katosi eilen ja tänään löytyi sängystä.
Kommentit (29)
Mun mies väitti ettei ollut ottanut salaattia töihin mukaan, vaikka oli. Löytyi seuraavana aamuna salaattikippo töistä.
Kantsii joka päivä tsekata, laukeaako mies. Siitä sen näkee ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies väitti ettei ollut ottanut salaattia töihin mukaan, vaikka oli. Löytyi seuraavana aamuna salaattikippo töistä.
Tietänet jne.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii joka päivä tsekata, laukeaako mies. Siitä sen näkee ;)
Ei siitä näe, jos harrastaakin handjobbia.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on yö välissä, huoh.
Mutta sormus katosi eilen päivällä, joten miehen on täytynyt käydä kotona kesken työpäivän. Miksi muuten sormus olisi ollut sängyssä, ellei mies ole ollut sielä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sormus katosi eilen päivällä, joten miehen on täytynyt käydä kotona kesken työpäivän. Miksi muuten sormus olisi ollut sängyssä, ellei mies ole ollut sielä?
Ap
Se ei tietenkään ole mahdollista, että tippui yöllä ja sano vaan tottumuksesta, että oli aamulla sormessa. Niin mäkin sanoisin, jos joku kysyis vaikka en tietoisesti vahtaa koko ajan, että se sormus siinä on.
sinun kannattaa vakoilla / roikkua lähtölaitureilla ja huudella "toi pettää"..
()
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarkista puhelin heti!
Auton lähtö kilometrit kannata myös laitaa muistiin jos kulkee vain koti työmatkaa näkee onko ylimäräistä ajoa.
Piiloteleko puhelinta?
Aika selviä merkkejä että on polkenut jotakin sirkaa teidän kotona .
Ensinnäkään miehen ei kannata ottaa sormusta pois, koska se lisää naisten kiinnostusta, kun on jollekin kanssasisarellekin kelvannut. Siksi toisekseen vain aivokuollut pettää aviovuoteessa. Tai no, Porvoossa kaikki on mahdollista.
HmmHmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarkista puhelin heti!
Auton lähtö kilometrit kannata myös laitaa muistiin jos kulkee vain koti työmatkaa näkee onko ylimäräistä ajoa.
Piiloteleko puhelinta?
Käyttää autoa myös töissä, joten kilometrien seuranta ei auta.
Puhelin on sormenjälkitunnistuksen takana.
Pystyykö sitä mitenkään ohittamaan?
Olen varma että sormus oli aamulla sormessa, olisin kyllä huomannut jos ei olisi ollut.
Joten miehen on pakko valehdella siitä ettei olisi käynyt päivällä kotona!
Ap
Vierailija kirjoitti:
HmmHmm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarkista puhelin heti!
Piiloteleko puhelinta?
Käyttää autoa myös töissä, joten kilometrien seuranta ei auta.
Puhelin on sormenjälkitunnistuksen takana.
Pystyykö sitä mitenkään ohittamaan?Olen varma että sormus oli aamulla sormessa, olisin kyllä huomannut jos ei olisi ollut.
Joten miehen on pakko valehdella siitä ettei olisi käynyt päivällä kotona!Ap
Ei se varmaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt ruokaunilla
Miksi olisi valehdellut jos olisi käynyt vain ruokatunnilla?
Väittää ettei ole ollut kotona päivällä!
Ap
Mä en kyllä huomaisi aamukiireessä, vaikka toinen lähtisi ilman housuja töihin :D
Mutta vakavasti puhuen, tuskin (toivottavasti) yksikään mies on niin tollo, että omassa sängyssä pettäisi kesken päivän. Luulisi, että menisi vaikka hotelliin enemmin.
Toisekseen, sormukseen on varmasti niin tottunut, ettei välttämättä aamulla ole huomannut sen puuttuvan, otaksunut vain sen kadonneen päivän aikana.
En vielä tuon perusteella lähtisi epäilemään ja pelkäämään, tuskimpa mitään hätää on :) Varsinkaan, jos aiemmin ei ole tapahtunut mitään kummallista ja kaikki vaikuttaa muuten olevan ok, miehesi ihan normaali jne. Voithan toki ottaa asian suoraan puheeksi ja kertoa, kun se sinua vaivaa. Miehesi ei välttämättä edes tajua huoltasi/mitä tietoa yrität kalastella vaan ihmettelee, miksi koko sormusasiasta puhut.
Asenna kamerat ja etävalvontaan makkari
Olen nyt hiillostanut miestä, ei suostu tunnustamaan mitään. Iloitsee vaan sormuksen löytymisestä.
Vaadin myös puhelimen näyttämistä, ei löytynyt mitään. Mutta sillä on myös työpuhelin jota ei näytä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt hiillostanut miestä, ei suostu tunnustamaan mitään. Iloitsee vaan sormuksen löytymisestä.
Vaadin myös puhelimen näyttämistä, ei löytynyt mitään. Mutta sillä on myös työpuhelin jota ei näytä!Ap
Jos ei pettäjäsika suostu näyttämään duunipuhelinta, niin täähän on ihan päivänselvä juttu. Ero vireille välittömästi!
Ainahan sä voit kysyä, että onko hänellä joku toinen, koska sulle on tullut sellainen olo tästä koko jutusta. Ei se ketään tapa, saattepahan puhuttua asiasta ja saat selvyyden asioille. Jos asia jää vielä vaivaamaan keskustelun jälkeen (jos on ollut jotenkin epäilyttäviä selityksiä tms) niin sitten kannattaa ottaa järeämpiä asioita käyttöön. :D
Aivan varmasti pettää. Tietänet mitä pettäjäsioille tehdään.