Taia, 21, näpäytti: ”Minulla ei ole koiraa”- Lappu taitaa olle itsensä kirjoittama heippa-lappu
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/72a75b99-254e-48f7-8eff-b91…
Ei tarvitse olla grafologi nähdäkseen että käsiala on samanlainen koko lapussa.
Teksti samalla lailla taaksepäin kaltevaa ja kirjaimet samanlaisia. Katsokaa kirjaimia.
Julkisuuteen pitää päästä hinnalla millä hyvänsä, tekee itsestään naurettavan.
Kommentit (77)
"Taia näpäytti". Vau. Osaispa itsekin näpäyttää noin nohevasti ja terävästi.
Vierailija kirjoitti:
"Taia näpäytti". Vau. Osaispa itsekin näpäyttää noin nohevasti ja terävästi.
Taia suorastaan luuttusi naapurilla porraskäytävän.
1) TAIA? Nyt jumalauta oikeasti.
2) Joku raja tähän julkisuudenkipeyteen.
3) Aiheettomia heippalappuja kyllä on oikeasti tullut välillä. Paras oli kun luukusta löytyi pitkä vuodatus siitä kuinka remontin tekeminen häiritsee naapurin öisin gradua kirjoittavaa opiskelijaa. Harmi vain että meillä ei tehty remonttia ja että remontin tekeminen päivällä on täysin sallittua.
"Hei" ja "ei" on tuon ei sanan osalta täsdin identtisiä.
Hämmästyttävän sama käsiala ollakseen eri kirjoittajan.
Väittäisin että sama kirjoittaja.
Eihän Taia pyrkinyt julkisuuteen, vaan toimittajat etsivät näitä juttuja netistä itse. Olen tuossa ryhmässä mukana ja siinä 90 % on taatusti keksittyjä tai lavastettuja juttuja.
Jos hänellä on dementtia? Oli itse kirjoittanut lapun, mutta unohtanut viedä sen naapurilla ja nyt kuvittelee että on saanut lapun naapuriltaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanat ei ovat täysin samanlaiset heippalapussa ja Taian huomautuksessa koirattomuudesta.
i:n pilkun paikka on yleensä se, mistä huomaa, vaikka käsialaa on yritetty muuttaa. Mutta toimittaja on tosiaan jutun ottanut nettiin ja tuo ryhmä on tosiaan täynnä keksittyjä juttuja, ei kai niitä kukaan muu - kuin toimittaja - ota tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä on dementtia? Oli itse kirjoittanut lapun, mutta unohtanut viedä sen naapurilla ja nyt kuvittelee että on saanut lapun naapuriltaan.
Dementtia??
Sitä on varmaan vain näillä henkilöillä, joiden nimessäkin on kirjoitusvirhe.
Mun isillä on samanlainen käsiala
Itse ajattelin heti samaa. Erikoista, että lapun kirjoittajaa ei muka löydy. Selvästi nuoren naisen käsialaa.
Katsokaa otsikon H ei ja Taian vastauksen ei. Aivan samat.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin a- ja k-kirjaimet on hyvin samanlaisia.
Kiinnitin myös huomiota k-ja a-kirjaimiin. Oisko tosiaan halua päästä vaikkapa lehden palstalle ja saada huomiota?
Nimittäin olen viime aikoina ihmetellyt näitä kaikenmaailman uutisia, rouva se ja se otti yhteyttä ja kertoi ...jotakin. Asiat usein sellaisia, joita voisi jokainen kertoa omasta lähipiiristään. Esim. just nää heippalapat, riitelyt naapurien kanssa yms.
Mutta tämä some on muuttanut ihmisiä, julkisuuteen pitää päästä pikkuasiallakin. Oisko näin?
Ei mun mielestä ole edelleenkään samaa käsialaa. Kynän väri kyllä täsmää.
Ap juuri taisi jankata tätä siellä Strömsön kommenteissa, eikä saanut kannatusta niin pitää yrittää täällä kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Ap juuri taisi jankata tätä siellä Strömsön kommenteissa, eikä saanut kannatusta niin pitää yrittää täällä kiusata.
Jos lapun kirjoittajaa ei löydy, se on Taia. Oli yrittänyt pimpotella ovikelloa, muttei edelleenkään ole ilmoittautunut?? Juttu haisee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap juuri taisi jankata tätä siellä Strömsön kommenteissa, eikä saanut kannatusta niin pitää yrittää täällä kiusata.Jos lapun kirjoittajaa ei löydy, se on Taia. Oli yrittänyt pimpotella ovikelloa, muttei edelleenkään ole ilmoittautunut?? Juttu haisee..
Hullu pitäisi olla jos sen tunnustaisi, kun toinen teki lapusta tällaisen sirkuksen sillä julkaisullaan.
Huomaatteko otsikon Hei ja ympyröity ei. E-I kombo täysin identtinen. Jäit kiinni Taia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap juuri taisi jankata tätä siellä Strömsön kommenteissa, eikä saanut kannatusta niin pitää yrittää täällä kiusata.Jos lapun kirjoittajaa ei löydy, se on Taia. Oli yrittänyt pimpotella ovikelloa, muttei edelleenkään ole ilmoittautunut?? Juttu haisee..
Hullu pitäisi olla jos sen tunnustaisi, kun toinen teki lapusta tällaisen sirkuksen sillä julkaisullaan.
Ei kirjoittajan tarvitse astua julkisuuteen. Tosin ei voisikaan astua, koska kirjoittaja on Taia. Jokainen näkee sen käsialasta. Taia ei taida olla penaalin terävin kynä...
Molemmat varmasti naisen käsialaa.