Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että mun työ on yhtä tärkeää kuin mennä makaronitehtaalle poraamaan reikiä makarooneihin!?

Vierailija
16.02.2019 |

Otin tämän aika pahasti. Eikä sitä mitenkään hyvällä oltu tarkoitettukaan.
Itse edustaa ns korkeaa johtoporrasta ja siinä semmoista kovaa otetta, ei mitään lässytystä tai päänsilittelyjä.
Minä työskentelen enemmänkin luovalla alalla, mainosala, ja vaikka tienaan ihan hyvin niin en tietty yllä samaan kuin mies. Eikä se varmaan hänen maailmassaan ikinä voisi olla mahdollistakaan.
Ottaen huomioon siis sen miten tärkeänä, vaikeana ja vastuullisena hän työtäni pitää.
Onko muiden liitoissa tullut ilmi näin iso ero toisen duuniin arvostamisessa? Pitääkö lääkärimiehesi Sh-vaimonsa hommaa ihan vaan pikku-apulaisen hommana?
Vituttaisko teitä tämä kommentti?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika kusipäinen kommentti, jolla halusi nostaa itseään ja painaa sua alas.

Vierailija
2/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet ilmeisesti löytänyt työkeskeisen miehen, onnea. Nyt sitten vaan päätät jaksatko kuunnella sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se muilla elämänaloilla sua arvostaa? Ehkä se korvaa tuon ammatillisen halveksunnan.

Vierailija
4/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt vituttaa kaikki muukin.

Vierailija
5/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitte miehes edustama yritys käytä markkinointia, vai onko nii ihmeellinen bisnesidea, että tuotteet/palvelut myyvät itse itseään?

Vierailija
6/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ihmeessä tuo kultakimpale.

t: sinkku joka EI halua törmätä tuohon miestyyppiin

Vierailija
7/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku olla noin tyhmä? Mä en kattelisi tuollaista miestä.

Vierailija
8/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä ollut mikään halventava kommentti. Ensinnäkin reikien poraamien makaroneihin on vaativaa työtä. Yritäpäs itse, niin huomaat. Toiseksi: mistäs me saisimme makarooneja, jos ei niitä reikien poraajia olisi.

Vierailija
9/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on stressaantunut? Sanoi näin typerästi, koska ei osannut selittää paineistaan. Jos on vuosia ollut samanlaisten kaltaisten ihmisten työkuplassa, niin sokeutuu kaikelle muulle ja saattaa kuvitella omasta työstään ties mitä.

Vierailija
10/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen motiivi on musertaa sun itsetunto ja muokata susta sellainen kuin hän haluaa. Lähde.

Vierailija
11/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvässä suhteessa osoiteta halveksuntaa toista kohtaan, ihan sama mitä kukin työkseen tekee. Itse asiassa halveksunta on tunne, joka parhaiten ennustaa suhteen kariutumista. Se on paljon vahingollisempaa kuin vaikkapa suuttumus tai ärtymys.

Vierailija
12/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on epätoivoista meininkiä, jos tuollaisen miehen kanssa valitsee olla. Tsiisus. 

Vierailija
13/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

> mainosala

Haha! Ehkä SUN pitäis ajatella miehen sanoja. Minun oma työura on täynnä aika lailla turhia töitä. Otin rahat ja juoksin :-)

Vierailija
14/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen motiivi on musertaa sun itsetunto ja muokata susta sellainen kuin hän haluaa. Lähde.

Ei mulla ooo lähdettä tähän!!

Vierailija
15/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä nähdä jotain positiivista ja jopa realististakin: hän puhui makaronin poraamisesta, ei SPAGETIN!

Vierailija
16/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen itse monen mielestä halveksittavaa työtä, aina välillä joku ohikulkija vittuilee kun työskentelen. Toimin siis pysäköinninvalvojana yksityisellä puolella. Työehdot on huonot (ei esim. lomarahaa saati että arkipyhät olisi palkallisia vapaita) ja palkka pieni, paikkailen sitä tekemällä ylitöitä. Minun paraskin kuukausiansio sunnuntailisien ja ylitöiden kanssa on alle kolmasosa siitä, mitä mies tienaa. Hänellä on vaativa asiantuntijatyö ja palkka sen mukainen. Ei kertaakaan ole kuulunut mitään kettuilua työstäni, päin vastoin mies on iloinen että vihdoin olen päässyt töihin ja tienaan edes jotain. Miehen palkalla saadaan maksettua peruseläminen ja vähän päälle, joten ne mun tienestit voi ajatella niin, että niillä saa kaikkea kivaa ylimääräistä. Vaikka ne on reippaasti miehen tuloja pienemmät, niin niillä on kuitenkin merkitystä.

Ap:n puoliso vaikuttaa sairaalta ja häiriintyneeltä. Kannattaa miettiä haluaako jäädä katsomaan tuollaista. Luulisi, että yksinkin olisi parempi kuin tuollaisen puolison kanssa, joka noin avoimesti halveksii? Kyllä parisuhteessa pitää olla kunnioitusta puolin ja toisin, ihan riippumatta siitä mitä työtä kukin tekee vai onko tahtomattaan työttömänä.

Vierailija
17/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä ollut mikään halventava kommentti. Ensinnäkin reikien poraamien makaroneihin on vaativaa työtä. Yritäpäs itse, niin huomaat. Toiseksi: mistäs me saisimme makarooneja, jos ei niitä reikien poraajia olisi.

Näin minäkin tulkitsin asian. Kokeilkaapa itse mennä poraamaan pakallista käyriä makaroneja tuohon hintaan.

Työn tekee erityisen haasteelliseks poran must-ominaisuus, taipuisuus, sillä olette varmaan huomanneet että makrut on yleensä käyriä!

Eli kannattaa siis asia ensin tutkia ja sitten vasta hutkia.

Vierailija
18/41 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ap:n puoliso vaikuttaa sairaalta ja häiriintyneeltä.

Kyllä on omituiset kriteerit...

Vierailija
19/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, kun tämän keskustelun löysin, mutta kieltämättä mullakin on semmoinen käsitys, että mainosala on suorastaan sitä, että rahan edestä ollaan valmiita tekemään mitä tahansa. Että ei siinä mitään uutta luoda taikka mitenkään  maailmaan tuoteta mitään merkityksellistä taikka että joku toteuttaisi siinä hommassa itseään.

Tehtävänä on keksiä tarpeita asioille ja tavaroille joille ei ole tarvetta! Sitähän lisääntyvä ja lisääntyvä kuluttaminen on! Pitää keksiä kansalle, että hei nyt te tarviitte tätä, tämä on niin tärkeää ja tekee teidän elämästänne niin hyvää - ja samaan aikaan tuotteen valmistajat tekee sillä voittoa. 

Että jos ja kun itse olisin tekemässä jotain sellaista, millä on merkitystä ja jää jälki maailmaan, ja toinen tekee mainoksia ja keksii jotain arpajais-markkinointi -kampanjoita, niin voisin olla enemmän miehesi kannalla. En nyt siis sano että ihan kokonaan , mutta kyllä jonkin verran!

Vierailija
20/41 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko totuus koville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi