Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ikävä.

Vierailija
2/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea ikävä.

Paljon jäi yhdessä kokematta. Herttainen nuori nainen, jolla olisi ollut elämä edessä. Miten yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos pystyt ikävöimään. Minä en pystynyt enkä edelleenkään pysty. Muut tunteet meni edelle mikä erottaa "normaalin" kuoleman aiheuttamasta surusta. Oln sementoinut sen asian elämässäni ja mennyt eteenpäin kun en halunnut edes ajatella asiaa sen jälkeen kun pahimmasta traumareaktiosta selvisin. 

Vierailija
4/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia, mutta murrosikäisenä nuori voi ajautua peruuttamattomaan kriisiin, koska ei vielä itse osaa eikä ymmärrä hakea sellaista tukea mitä tarvitsisi, eikä lähipiirillä ole valmiuksia sitä antaa, jos kohta aina ole kiinnostustakaan. 

Vierailija
5/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos pystyt ikävöimään. Minä en pystynyt enkä edelleenkään pysty. Muut tunteet meni edelle mikä erottaa "normaalin" kuoleman aiheuttamasta surusta. Oln sementoinut sen asian elämässäni ja mennyt eteenpäin kun en halunnut edes ajatella asiaa sen jälkeen kun pahimmasta traumareaktiosta selvisin. 

Ystävä oli ainoa ystäväni, mutta sitäkin rakkaampi.

Vierailija
6/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut millään elää enää. Oli varmaan yrittänyt. Olen pahoillani menetyksestä.

Vierailija
7/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut millään elää enää. Oli varmaan yrittänyt. Olen pahoillani menetyksestä.

Ei ainakaan kärsi enää. Sanoin moneen kertaan, että ei mitään, vaikka ystävä ei jaksanutkaan paljon mitään ja oli usein väsynyt. Suri usein sitä, että oli köyhä ja häntä hävetti, kun ostin molemmille elokuvaliput tai jonkun lahjan syntymäpäivänään. Välitin aidosti ystävästäni.

Loppuaikoina emme juuri jutelleet, olimme vain. Kuuntelimme musiikkia tai piirsimme. Miten tyhmä olin, kun en huomannut, että ystäväni innostus kuvakollaasien tekemiseen ennakoi tulevaa. Olisinko ehtinyt pelastaa hänet?

Vierailija
8/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä vaikutti tyytyneen osaansa: opinnot jäivät, töitä ei jaksanut tehdä. Asui vaatimattomasti. Mutta olisihan mun pitänyt hoksata, että ei kissa mihinkään karvoistaan pääse. Hänellä oli varmasti unelma hieman eri elämästä. Kuitenkin oli tarmokas ja ahkera luonteeltaan, perfektionistikin. Mielenterveys vei pohjalle.

Oltiin toistemme parhaat ystävät, enkä hoksannut mitään ):

Kaikki oli jo paremmin ennen itsemurhaa. Esittikö vain?

Vierailija
9/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuumaatte, jos veisin haudalle kynttilän ja pienen lintufiguurin, sillä hän rakasti lintuja ja yleisesti eläimiä. Pahastuisivatko ystäväni vanhemmat?

Vierailija
10/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuumaatte, jos veisin haudalle kynttilän ja pienen lintufiguurin, sillä hän rakasti lintuja ja yleisesti eläimiä. Pahastuisivatko ystäväni vanhemmat?

monenmoisia myynnissä:

https://www.huuto.net/kohteet/posliini-lintu-pariskunta/488010180

Vierailija
11/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? Mä olen koko elämäni yksin ollut, yli 40-vuotias neitsyt ja pitkäaikaistyötön. Luuletko, että tämmöisellä elämällä on minkäänlaista merkitystä?

Vierailija
12/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? Mä olen koko elämäni yksin ollut, yli 40-vuotias neitsyt ja pitkäaikaistyötön. Luuletko, että tämmöisellä elämällä on minkäänlaista merkitystä?

Ystäväni oli parikymppinen. Kyllä sun elämällä on merkitystä. Voi kunpa hoksaisitte sen.

Vierailija
13/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni oli parikymppinen. Kyllä sun elämällä on merkitystä. Voi kunpa hoksaisitte sen.

Kenelle? Olen ollut tässä tilanteessa niin kauan, että en näe itselleni mitään merkitystä.

Vierailija
14/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Olen ollut tässä tilanteessa niin kauan, että en näe itselleni mitään merkitystä.

Kelle tahansa. Täälläkin olen kiitollinen, että saan jutella sinun kanssasi. Yksinäinen kun olen. Mutta eihän palstakaan korvaa oikeaa elämää.

Voi ikkunan ohi viiletti orava 🐿️ 😍.

Vierailija
15/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Syvä osanottoni.😔❤️

Vierailija
16/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle tahansa. Täälläkin olen kiitollinen, että saan jutella sinun kanssasi. Yksinäinen kun olen. Mutta eihän palstakaan korvaa oikeaa elämää.

Mitähän se tahtoo viestiä meille?

Vierailija
17/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Syvä osanottoni.😔❤️

Kiitos osannotosta

Vierailija
18/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan keskusteluseuraasi. Kun lopetamme tämän olen silti edelleen yksin. Olen samassa tilanteessa. Se oli vain hetken tuulenvire paremmasta. En jaksa sitä eteenpäin.

Vierailija
19/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan keskusteluseuraasi. Kun lopetamme tämän olen silti edelleen yksin. Olen samassa tilanteessa. Se oli vain hetken tuulenvire paremmasta. En jaksa sitä eteenpäin.

Lähdetään ulos. Siellä emme ole koskaan yksin. Mutta kyllä sekin surettaa, kun huomaa, että ei ole enää yhtään ystävää ): Huono idea, vedän takaisin.

Lähdetään sittenkin jonnekin luonnonhelmaan. Aurinkokin jo lämmittää. ☀️

Ehkä törmäämme toisiimme jossain.

Vierailija
20/21 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään ulos. Siellä emme ole koskaan yksin. Mutta kyllä sekin surettaa, kun huomaa, että ei ole enää yhtään ystävää ): Huono idea, vedän takaisin.

Lähdetään sittenkin jonnekin luonnonhelmaan. Aurinkokin jo lämmittää. ☀️

Ehkä törmäämme toisiimme jossain.

Mulla ja mun ystävällä oli tapana valokuvata ulkona ja kesällä luimme kirjoja kaupungin puistoalueen penkeillä. Yksinäisten on keksittävä tekemistä, joka kolahtaa persoonaan. Jotain jää silti puuttumaan, tiedän. Ehkä meidän elämällä ja jo kuolleiden elämällä on sellainen merkitys, että emme sitä itsekään tiedosta. ☀️