Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki hoitoaineet tuntuvat lätistävän mun hiukset

Vierailija
16.02.2019 |

Olen kokeillut silikonipitoisia, silikonittomia, markettikamaa ja kampaamosta saatavia, jätettäviä ja poishuuhdeltavia. Annostus on kai kohdillaan (vähän), ei ikinä juureen asti. Kampaajankin jälkeen hiukset aina lytistyvät tunnissa kun ne ovat pesun jälkeen käsitelty hoitoaineella. Sama homma melkein kaikilla muotovaahdoilla, rasvoittavat ja latistavat nopeasti. Hius on laadultaan tosi ohutta ja liukasta, piikkisuoraa. Varsinkin talvella välillä tukka on sähköinen joten joku konsti olisi kiva, nyt olen lähinnä suihkutellut hiuslakkaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja mulla puoleen selkään ulottuvat hiukset. Eikä ole mikään hiirenhäntä.

Hoitoaineita en ole käyttänyt ikinä!

Vierailija
2/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tyveen suihkutettavaa kohottajaa ennen föönausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuulostaa olevan samanlainen hiustyyppi kuin sulla. Löysin No Nothing -sarjan volume shampoon ja hoitoaineen, ne toimivat mulla hyvin. Tuuheuttavat, eivät latista. Eivät ole superkalliitakaan. Sokoksen kampaamopuolelta ainakin löytyy. XZ-herneproteiinituotteet toimivat mulla myös aika hyvin.

Vierailija
4/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti samanlainen hiuslaatu. Talven sähköisyys ei ole enää ollut ongelma. Lopullisesti toiminut ratkaisu oli sulfaatiton shampoo (sls liian pesevä) ja ilmankostuttimet keskuslämmityskaudella. Sähköinen tukka oli natisevan puhdas ja kuiva (myös iho- ja limakalvo-ongelmat jäivät historiaan).

Vierailija
5/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hoitoaineet lätistää, mutta ilman sitä hiukset on kuivat. En tiedä kaipaisiko ne proteiinia,keratiinia tai jotain mikä täyttäisi tai korjaisi hiusta sen sijaan, että annetaan kosteutta. Pitäis varmaan mennä osaavan kampaajan puheille,ratkaisua en ole keksinyt.

Vierailija
6/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuulostaa olevan samanlainen hiustyyppi kuin sulla. Löysin No Nothing -sarjan volume shampoon ja hoitoaineen, ne toimivat mulla hyvin. Tuuheuttavat, eivät latista. Eivät ole superkalliitakaan. Sokoksen kampaamopuolelta ainakin löytyy. XZ-herneproteiinituotteet toimivat mulla myös aika hyvin.

Tuoksuuko tuo no nothing hyvältä?

Vierailija
7/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin hoitoaineet lätistää, mutta ilman sitä hiukset on kuivat. En tiedä kaipaisiko ne proteiinia,keratiinia tai jotain mikä täyttäisi tai korjaisi hiusta sen sijaan, että annetaan kosteutta. Pitäis varmaan mennä osaavan kampaajan puheille,ratkaisua en ole keksinyt.

Käytän tällä hetkellä davines love smoothing -shampoota ja hoitoainetta, kalliit ja myrkyttömät aineet. Päänahka voi jo paremmin, mutta latva ei näytä paremmalta.

Vierailija
8/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuoksu miltään, koska tuo no nothing tarkoittaa sitä, että kaikki turhat ja ärsyttävät aineet on jätetty pois. 

Kuvailemasi hiuslaatu on lasimainen ja samanlaisen omaavana voin sanoa, että vaikeaa on. Nioxin- sarjasta voisit myös saada tuuheutta ja ilmavuutta ilman raskautta, jos et ole allerginen. 

Vierailija
9/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut vaihtaa myös shampoon? Mahdollisimman vähän silottavia ainesosia

Vierailija
10/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tuoksu yhtään miltään. Mulle se sopii hyvin, koska en erityisemmin pidä hajusteista ja iho ei kestä niitä, mutta jos haluaa hyvää tuoksua niin sitten kannattaa valita joku muu.

Vierailija
11/11 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jännäreitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan