Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi korkeavyötäröiset farkut muodokkaalle 38-koolle? Sellaiset täydelliset farkut, jotka tuntuu jalassa hyvälle.

Vierailija
16.02.2019 |

Nilkkapituiset tai "30" lahkeen pituus. Ei revittyjä eikä voimakkaita pesujälkiä. :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässäkin muodokas = lihava?

Koko 38 on S/M, onko sen kokoinen ihminen mielestäsi lihava?

farkkumitoitus vyötärö 38, lahje 30 = S ?

Eihän aloituksessa sanottu, että 38 on tuumakoko. Kyllä mä tulkitsin, että se on vaatekoko.

Vierailija
42/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua ärsyttää tämmöiset! Mene kaupoille ETSIMÄÄN JA SOVITTAMAAN. Kukaan voi prkl tietää mistä just sulle löytyy istuvat farkut.

Lisään tähän vielä, että mene pikkubutiikkeihin sovittamaan. Ei aikuinen nainen mistään ketjukaupoista istuvia farkkuja löydä.

Kyllä voi löytää. Jos sinä et löydä, se ei tarkoita etteikö muut aikuiset naiset voisi löytää.

Mulla on just noi ap:n mainitsemat lihaksikkaat jalat ja paksut pohkeet. Ketjuliikkeiden farkut kapenee sisäsaumoista rajusti sisäänpäin, eli täytyy olla todellakin treenaamattomat tikkujalat, että sopii noihin.

Ja kerrottakoon kaikille vielä, että olen saanut nuo "paksut jalat" urheilusta. Aiemmin oli tikkujalat, sellaiset Meghanit. Silloin sain housut vaikka mistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monkilla on parhaat farkut! Käytän 38 koon housuja (vyötärö 70 / lantio 100) ja mulle Monkin Kimomot (W 28 ja 29) istuu super hyvin.

Vierailija
44/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua ärsyttää tämmöiset! Mene kaupoille ETSIMÄÄN JA SOVITTAMAAN. Kukaan voi prkl tietää mistä just sulle löytyy istuvat farkut.

Lisään tähän vielä, että mene pikkubutiikkeihin sovittamaan. Ei aikuinen nainen mistään ketjukaupoista istuvia farkkuja löydä.

Kyllä voi löytää. Jos sinä et löydä, se ei tarkoita etteikö muut aikuiset naiset voisi löytää.

Mulla on just noi ap:n mainitsemat lihaksikkaat jalat ja paksut pohkeet. Ketjuliikkeiden farkut kapenee sisäsaumoista rajusti sisäänpäin, eli täytyy olla todellakin treenaamattomat tikkujalat, että sopii noihin.

Juuri näin, sama itsellä. :) Kyllähän ne skinnyt menee, mutta ei ne mitenkään imartele.

Vierailija
45/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä kokeilemassa Laurie -farkkuja, malleja on joka vartalolle.

Vierailija
46/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässäkin muodokas = lihava?

Koko 38 on S/M, onko sen kokoinen ihminen mielestäsi lihava?

farkkumitoitus vyötärö 38, lahje 30 = S ?

Eihän aloituksessa sanottu, että 38 on tuumakoko. Kyllä mä tulkitsin, että se on vaatekoko.

Farkuista puhutaan ja lahkeen pituus mainitaan erikseen. Tällöin tulkkaan sen tuumakooksi.

Lisänä vielä klassinen "muodokas" josta tiedämme heti mitä sillä tarkoitetaan.

Vierailija
47/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattais laittaa aloitukseen se farkkutuumakoko esim. 29/30 eikä epämääräisesti puhua sekaisin koosta 38 ja farkkujen pituudesta 30.

Vierailija
48/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kannattais laittaa aloitukseen se farkkutuumakoko esim. 29/30 eikä epämääräisesti puhua sekaisin koosta 38 ja farkkujen pituudesta 30.

28/30 tai 29/30 sopii yleensä farkuissa. Tuli vaan mainittua tuo 38, kun paljon on myynnissä ihan tuolla koollakin farkkuja. Kiitos kaikille, paljon on tullut uusia merkkejä, joista ei ole ollut tietoakaan.

Entäs vero moda curve mallisto, onkohan siinä mallistossa farkkuja ja meneekö ne jo ennemmän plus-kokoisiksi? Enkä noista slim-malleista kannattaa tutkia ensin valikoima.

Vierailija
49/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin blogaajia, mutta voin myöntää että tilasin juuri tän takia noi Caramelit, koska oon just tasan yhtä pers jalkainen! :Dhttps://moumou.fi/2020/04/08/lyhyelle-ja-muodokkaalle-farkut-bingo/