Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi korkeavyötäröiset farkut muodokkaalle 38-koolle? Sellaiset täydelliset farkut, jotka tuntuu jalassa hyvälle.

Vierailija
16.02.2019 |

Nilkkapituiset tai "30" lahkeen pituus. Ei revittyjä eikä voimakkaita pesujälkiä. :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikbokin farkkuja suosittelen minäkin!

https://bikbok.com/fi/p/housut/farkut/higher-flex-farkut/7134708_F990

Noissa tosi joustava kangas. Itselläni reisissä on kokoa, minkä takia useimmat housut ei istu.

Vierailija
22/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Mollyt kyllä on kestänyt kauan ja on niin venyvät että mahtuu kyllä vaikka kuinka isoille tai treenatuille jaloille, toisin kuin ne muut GT:n mallit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ginalla on myös uudet molly originalit jotka on paksummat kun perus mollyt 👍🏼

Vierailija
24/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla vain lihaksikkaat reidet ja pieni perse ja paksuhko vyötärö, vai myös iso takamus ja kapea vyötärö? Siis vyötärö-lantiosuhde?

Lihaksikkaille reisille sopii Cubuksen high waist Hannah -malli. Kestävät yllättävän hyvin vaikka reidet hankaa yhteen. Mutta ei tuo malli sitten sovi jos on tiimalasivartalo, eli ghettoperse ja kapea vyötärö. Tiimalasin on vaikeampi löytää sopivaa mallia, kun ei enää ole sitä Levikset curve id -mallistokaan olemassa.

Vierailija
25/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess vaateliikkeestä (Kamppi, Helsinki) löysin farkut, jossa oli jotakin ”timantti” koristeitakin takataskuissa. Farkut olivat vaaleansiniset. Ostin mustaa tekstiiliväriä ja värjäsin pesukoneessa Guessin farkut mustaksi. Nyt minulla on juurikin täydelliset stretch-farkut!

Vierailija
26/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla vain lihaksikkaat reidet ja pieni perse ja paksuhko vyötärö, vai myös iso takamus ja kapea vyötärö? Siis vyötärö-lantiosuhde?

Lihaksikkaille reisille sopii Cubuksen high waist Hannah -malli. Kestävät yllättävän hyvin vaikka reidet hankaa yhteen. Mutta ei tuo malli sitten sovi jos on tiimalasivartalo, eli ghettoperse ja kapea vyötärö. Tiimalasin on vaikeampi löytää sopivaa mallia, kun ei enää ole sitä Levikset curve id -mallistokaan olemassa.

Ghettoperse😂😂😂

Vierailija
27/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös reitevä 38. Käytän hameita, koska farkkukaupassa on niin kamalaa. Nyt viime kesänä ostin parit culottet. En osaa siis auttaa, ap, mutta luen mielenkiinnolla.

Vierailija
28/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sopineet hyvin Lindexin skinnyt korkeavyötäröiset, nimeä en nyt muista. Vera, ehkä?

Vierailija
29/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja Ida Jemina käyttää Dr. Denimejä ja hänellä on todella lihaksikkaat jalat.

Vierailija
30/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut Monkilta todella korkeavyötäröiset farkut. Mutta jouduin kyllä kaventamaan niitä vyötäröltä. Jos sulla ei ole hullu vyötärö-lantiosuhde, niin varmasti menevät ilmankin.

Dr. Denim ei kestä käytössä.

Vierailija
31/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ohis, mutta te muutama kommentoija: lopettakaa body shaming sanomalla että vain tiimalasivartalolle tai muuten muodokkaille suunnitellut vaatteet on suunniteltu naisille.

Meitä tasapaksuja naisia on paljon, ja ollaan ihan yhtä naisia kuin te haukkujatkin. Kyllä ne meille istuvat pökkelövaatteet on myös tehty naisille.

En käsitä, miksi pitää haukkua toisenmuotoisia vartaloita, kun haluaa kehua toisia.

Vierailija
32/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin korkeavyötäröiset farkut sellaiselta merkiltä kuin Mingel ja malli oli Vera.

Mingel merkiltä löytyy eri mallisia ja eri lahje pituisia farkkuja.

Vierailija
33/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusteleka naisten farkut

Vierailija
34/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässäkin muodokas = lihava?

Koko 38 on S/M, onko sen kokoinen ihminen mielestäsi lihava?

farkkumitoitus vyötärö 38, lahje 30 = S ?

Vierailija
35/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua ärsyttää tämmöiset! Mene kaupoille ETSIMÄÄN JA SOVITTAMAAN. Kukaan voi prkl tietää mistä just sulle löytyy istuvat farkut.

Lisään tähän vielä, että mene pikkubutiikkeihin sovittamaan. Ei aikuinen nainen mistään ketjukaupoista istuvia farkkuja löydä.

Vierailija
36/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mua ärsyttää tämmöiset! Mene kaupoille ETSIMÄÄN JA SOVITTAMAAN. Kukaan voi prkl tietää mistä just sulle löytyy istuvat farkut.

Lisään tähän vielä, että mene pikkubutiikkeihin sovittamaan. Ei aikuinen nainen mistään ketjukaupoista istuvia farkkuja löydä.

Kyllä voi löytää. Jos sinä et löydä, se ei tarkoita etteikö muut aikuiset naiset voisi löytää.

Vierailija
37/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se tiimalasi, ei ole helppoa löytää sopivaa farkkua, Leviksen curvet oli joskus ok. :) Tosiaan ne ihan sinnyt ei imartele, näyttää kireille sukkahousuille itsellä, hoikille jaloille nuo on ihan täydelliset.

Vierailija
38/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinilta löytyy minulle.

Vierailija
39/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi löytää. Jos sinä et löydä, se ei tarkoita etteikö muut aikuiset naiset voisi löytää.

Mulla on just noi ap:n mainitsemat lihaksikkaat jalat ja paksut pohkeet. Ketjuliikkeiden farkut kapenee sisäsaumoista rajusti sisäänpäin, eli täytyy olla todellakin treenaamattomat tikkujalat, että sopii noihin.

Vierailija
40/49 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just noi ap:n mainitsemat lihaksikkaat jalat ja paksut pohkeet. Ketjuliikkeiden farkut kapenee sisäsaumoista rajusti sisäänpäin, eli täytyy olla todellakin treenaamattomat tikkujalat, että sopii noihin.

Olet varmaan kokeillut kaikkien ketjuliikkeiset kaikki farkkumallit joopa joo. Mulla on treenatut reidet myöskin, ei mitkään tikkujalat ja olen kyllä löytänyt hyviä farkkuja ihan ketjuliikkeistä.