Suositelkaa hyvää rikkaimuria!
Kertoisiko joku mulle muutenkin, mitä ominaisuuksia kannattaa ottaa huomioon. Imuroitteko lasten ruokasotkuja rikkaimurilla? Entä hiekkaa? Kiitos kaikista vinkeistä etukäteen!
Kommentit (6)
enkä usko että koskaan sitä tarvitsenkaan, turhanpäiväisiä kapistuksia!
Imee hyvin mm. ruoanmurut pois pöydältä.
Ostin sen Prismasta. Olisko ollu 80 euroa?
Ja sitten: mäkään en ikinä uskonut tarvitsevani rikkaimuria, mutta nyt kun on eka lapsi, joka sotkee ruualla ja tuo hiekkaa koko ajan sisään (joka sinänsä on ihan luonnollista), oon alkanut kaivata. Tuntuu niin väsyttävältä aina raahata iso imuri kaapista ja heiluttaa rättiä lattialla. Eikö se oikeesti helpota elämää? Olen tosi laiska siivoamaan, mutta sotku häiritsee.
Huippuja siis kehiin, hinnalla ei väliä.
Mies osti sen ystävänsä suosituksesta, joten en tiedä rikkaimureiden tarjonnasta tuon taivaallista, mutta alun naureskelusta päästyäni en voi muuta kuin kehua.
Imuroin sillä ruuanmuruja pöydiltä. leikkuulaudalta ja lattialtakin lasten tuolien alta sekä puunsäippiä leivinuunin edestä. Loistava kapistus! Tulee tosin imuroitua niin paljon, että välillä tahrat jäävät " huomaamatta" (hygieenikot kauhistelisivat) eli ei rikkaimuri rättiä korvaa, mutta helpottaa elämää huomattavasti. Imurilla, rätillä ja mahd. harjalla ja rikkalapiolla tulee toki toimeen.
Muistatteko Vaimot vaihtoon-ohjelman yhden äidin. Oli kuin rikkaimuri kädessä syntynyt.
Toimii, mutta hankala puhdistaa eikä mikään erityisen tehokas.