Ja nyt naisten pitäisi asua kodeissa, jotka on sisustettu miehille, hohhoijaa...
Daily Mailissa hän antaa tiukkaa palautetta toimittaja Liz Hoggardille, joka on sisustanut värikkään sinkkukotinsa itsensä näköiseksi.
– Tämä on vahvan, itsenäisen naisen koti. Mutta se antaa seuraavan viestin: ”Pärjään hyvin itsekseni. En tarvitse ketään muuta. Viihdyn ihan täydellisesti tällaisena kuin olen. Älä ryttyile minulle”, Roynon tulkitsee.
Suomalaiseen korvaan Hoggardin kodin ”viesti” ei kuulosta yhtään hassummalta: kukapa ei haluaisi kotinsa ilmentävän itsevarmuutta ja itsenäisyyttä?
Roynon kuitenkin epäilee, että koti on syy Hoggardin sinkkuuteen.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/moni-sinkkunainen-asuu…
Niin naista alistavaa, häpeäisi edes!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Haluan asua kodissa, joka on MINULLE viihtyisä.
Oikein. Ja aika kummajainen se olisi sinkkuna alkaa sisustella jotain mahdollista tulevaa kumppania silmälläpitäen. Mistä ihmeestä sitä voi arvata millaisesta se mahdollinen tuleva siippa tykkää?
Miksi yhteen muutettua hävitetään miehen tavarat vähitellen? Miksi mies ei saa viihtyä yhteisessä kodissa?
Ja koskas miehet ovat alkaneet huomiomaan sisustusta? Muiden tai omaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteen muutettua hävitetään miehen tavarat vähitellen? Miksi mies ei saa viihtyä yhteisessä kodissa?
Ei meillä ainakaan. Sisustuksesta ja sisustusväreistä olen yleensä vastannut minä, mutta aina miehen mielipiteitä kuunnellen. Ja enemmän täällä on miehen tavaroita näkyvillä kuin minun: enemmän vinyyli-, CD- ja DVD-levyjä, enemmän miehen koriste-esineitä. Mikä on ihan jees minun mielestäni, koska en itse ole mikään tavaranhamstraaja. Ei sitten seinät ja hyllyt loista ihan tyhjinä...
Ei saa olla masentavaasi nimettyjä kirjoja! 😅
Eron jälkeen remontoin asuntoni just mielesekseni. Tämä on nyt täydellinen koti minulle eikä tänne miehiä huolita enää asumaan.
Sisustusterapeutti! Tyyppi on konmarituksen, feng shuin ja elämäntaitovalmennuksen ammattilainen. Tikahdun.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen remontoin asuntoni just mielesekseni. Tämä on nyt täydellinen koti minulle eikä tänne miehiä huolita enää asumaan.
No kukapa sitä sinne haluiskaan. Vaikutat negatiiviselta ja katkeralta ihmisrauniolta, jonka vakoa hiertää pahemman kerran.
Konmarituksen miesistuksella kämpässä pitäisi olla kaljakori, pizzataksin numero, playstation, patja ja nainen ilman vaatteita.
Jaah, no pitäisi kai koti jättää likaiseksi sekamelskaksi sitten jotta ehkä siellä mies joskus viihtyisi. Juu, kärjistin.
Ei kai enää kenenkään mielestä ole olemassa erikseen naisten juttuja tai miesten juttuja helmikuussa 2019? Nykyhään käsitykseni mukaan esim. lasten leluissa ei ole erikseen tyttöjen tai poikien leluja, koska poika voi ihan hyvin leikkiä nukeilla ja tyttö vaikka autoilla. Miksi aikuisten tavaroissa pitäisi olla eroa naisten ja miesten tavaroissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukapa sitä sinne haluiskaan. Vaikutat negatiiviselta ja katkeralta ihmisrauniolta, jonka vakoa hiertää pahemman kerran.
Kyllä halukkaita olisi. Miehet helposti ihastuvat minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai enää kenenkään mielestä ole olemassa erikseen naisten juttuja tai miesten juttuja helmikuussa 2019? Nykyhään käsitykseni mukaan esim. lasten leluissa ei ole erikseen tyttöjen tai poikien leluja, koska poika voi ihan hyvin leikkiä nukeilla ja tyttö vaikka autoilla. Miksi aikuisten tavaroissa pitäisi olla eroa naisten ja miesten tavaroissa?
Luuletko oikeasti, että sisustuslehtien ja autolehtien tilaajien sukupuolijakaumassa ei ole mitään eroa?
Ja miesten pitää sitten suostua "yhdessä päättäen" naisten valitsemiin sisustikkaisiin, tähtiyynyihin, livw-love-laugh-tarroihin, kausiverhoihin, tuikkukuppeihin ja krääsään?
Huvittavaa kaksinaismoralisimia , osa kuusisataamiljoonaa.
Mä tein sen testin, ja siellä oli mitä kummallisimpia kysymyksiä, kuten esim onko mulla seinillä yksi tai useampia vahvojen naisten kuvia, tai oikein tyrkyllä sellaisista kertovia kirjoja? Siis täh? Juu, seinilläni on pilvin pimein Merkelin, Mayn ja Thatcherin kuvia ja olkkarin pöytä tursuilee naiselämänkertoja, koska me vahvat itsenäiset naiset tykätään niistä sisustuselementteinä toisin kuin parisuhdetta etsivät miehet, vai.... Ihan kuin testi ei olisi saanut kysymyksiin mukaan edes realistisia kliseitä.
Ketjussa on taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin "voimaantuneita ja itsenäisiä" naisia , jotka eivät kuitenkaan itse kykene edes lattiakaivoa putsaamaan. Kaijakoot soimaan ja voimaantumiset tulille.
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten pitää sitten suostua "yhdessä päättäen" naisten valitsemiin sisustikkaisiin, tähtiyynyihin, livw-love-laugh-tarroihin, kausiverhoihin, tuikkukuppeihin ja krääsään?
Huvittavaa kaksinaismoralisimia , osa kuusisataamiljoonaa.
Testissä ei ollut mukana mitään noista, ei sinne päinkään.
Haluan asua kodissa, joka on MINULLE viihtyisä.