Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja nyt naisten pitäisi asua kodeissa, jotka on sisustettu miehille, hohhoijaa...

Vierailija
15.02.2019 |

Daily Mailissa hän antaa tiukkaa palautetta toimittaja Liz Hoggardille, joka on sisustanut värikkään sinkkukotinsa itsensä näköiseksi.

– Tämä on vahvan, itsenäisen naisen koti. Mutta se antaa seuraavan viestin: ”Pärjään hyvin itsekseni. En tarvitse ketään muuta. Viihdyn ihan täydellisesti tällaisena kuin olen. Älä ryttyile minulle”, Roynon tulkitsee.

Suomalaiseen korvaan Hoggardin kodin ”viesti” ei kuulosta yhtään hassummalta: kukapa ei haluaisi kotinsa ilmentävän itsevarmuutta ja itsenäisyyttä?

Roynon kuitenkin epäilee, että koti on syy Hoggardin sinkkuuteen.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/moni-sinkkunainen-asuu…

Niin naista alistavaa, häpeäisi edes!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, asunnon pitää olla sellainen että siellä itse nauttii asua. Olen mies ja mulla on OK:n olohuoneessa Harrikka haha!

Vierailija
22/42 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin "voimaantuneita ja itsenäisiä" naisia , jotka eivät kuitenkaan itse kykene edes lattiakaivoa putsaamaan. Kaijakoot soimaan ja voimaantumiset tulille. 

Elät jossain satumaassa, ei lattiakaivon putsaaminen ole itsenäisistä naisista edes mainitsemisen arvoinen asia, normaalia kauraa joka tehdään kun tarvitaan sen kummempia isottelematta. Jos pitää jollain itsekehua, niin yleensä kehun auton ryypyn termostaatin vaihtamisella, ihan onnistui kerralla sekin. Tosin sekin oli helppo nakki siinä autossa, mutta kuulostaa hankalalta monen korvaan kun ei tiedä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei taida olla pelkoa juurikaan tuollaisesta "värikkäästä itsenäisen naisen kodista". Täällä sinkkunaisten kodit ovat pääsääntöisesti kliinisiä, ja kaikilla on samat muotitavarat. Useimmilla perheellisillä ihan saman näköistä, mutta epäjärjestys tuo oman pikantin lisänsä.

Vierailija
24/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan asua kodissa, joka on MINULLE viihtyisä.

Oikein. Ja aika kummajainen se olisi sinkkuna alkaa sisustella jotain mahdollista tulevaa kumppania silmälläpitäen. Mistä ihmeestä sitä voi arvata millaisesta se mahdollinen tuleva siippa tykkää?

Useimmat eivät pidä pinkistä, toisaalta harva nainenkaan sillä sisustaa.

Vierailija
25/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta paistaa läpi sellainen vanhanaikainen asenne, jonka mukaan naisen kuuluisi haluta itselleen mies. Mutta jos ei ole kutsumusta avioliittoon ja perhe-elämään niin miksi pitäisi tavoitella miestä?

Sain muuten tuosta testistä tulokseksi: "Huh! Kotisi on karsittu, eikä viesti liiasta naisellisesta itsenäisyydestä tai itsevarmuudesta. Miehet siis luultavasti jonottavat ovellasi"

Vierailija
26/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten pitää sitten suostua "yhdessä päättäen" naisten valitsemiin sisustikkaisiin, tähtiyynyihin, livw-love-laugh-tarroihin, kausiverhoihin, tuikkukuppeihin ja krääsään? 

Huvittavaa kaksinaismoralisimia , osa kuusisataamiljoonaa. 

Huvittava tuikkukuppimies, osa kuusisataamiljoonaayksi.

Vierailija
27/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten pitää sitten suostua "yhdessä päättäen" naisten valitsemiin sisustikkaisiin, tähtiyynyihin, livw-love-laugh-tarroihin, kausiverhoihin, tuikkukuppeihin ja krääsään? 

Huvittavaa kaksinaismoralisimia , osa kuusisataamiljoonaa. 

Huvittava tuikkukuppimies, osa kuusisataamiljoonaayksi.

Huvittavan jälkeenjäänyt tuikkukuppimies. Kenelläkään muulla kuin tuikkukuppimiehen äidillä ole enää tähtityynyjä tai sisustustarroja.

Vierailija
28/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on taas niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin "voimaantuneita ja itsenäisiä" naisia , jotka eivät kuitenkaan itse kykene edes lattiakaivoa putsaamaan. Kaijakoot soimaan ja voimaantumiset tulille. 

Kuka mukamies täällä jaksaa uhota jostain lattiakaivoista? Kenelle muulle kuin jollekin kynsiään viilailevalle mammanpojalle se on jonkinlainen haaste elämässä? Lattiakaivon puhdistus? Ziisus, varmaan polleana rehvastelee lampun vaihdoillakin...

Vierailija
29/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen remontoin asuntoni just mielesekseni. Tämä on nyt täydellinen koti minulle eikä tänne miehiä huolita enää asumaan. 

No kukapa sitä sinne haluiskaan. Vaikutat negatiiviselta ja katkeralta ihmisrauniolta, jonka vakoa hiertää pahemman kerran.

Uuu, nyt meni tunteisiin. Mitä se sinua hiertää, jos joku sinulle täysin tuntematon nainen päättää, millaisessa kodissa ja kenen kanssa haluaa asua? Etkö sinä päätä noista asioista itsekin, vai?

Vierailija
30/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen remontoin asuntoni just mielesekseni. Tämä on nyt täydellinen koti minulle eikä tänne miehiä huolita enää asumaan. 

No kukapa sitä sinne haluiskaan. Vaikutat negatiiviselta ja katkeralta ihmisrauniolta, jonka vakoa hiertää pahemman kerran.

Uuu, nyt meni tunteisiin. Mitä se sinua hiertää, jos joku sinulle täysin tuntematon nainen päättää, millaisessa kodissa ja kenen kanssa haluaa asua? Etkö sinä päätä noista asioista itsekin, vai?

Ei kun se asuu äidin kanssa valtaisan tuikkukuppiröykkiön keskellä ja ahdistuu tiuhaan vaihtuvista kausiverhoista niin, että terrorisoi palstaa 24/7 sen sijaan että hakautuisi terapiaan.

Vierailija
31/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme on tämä uusi palstahullu jolla ottaa aina noin koville kun puhutaan sisustuksesta? Kaikissa mies-nais-vääntöketjuissa alkaa riehumaan juuri sisustuksesta (lähinnä siitä kuinka voimaantunut nainen ei anna miehen sisustaa) ja sitten näissä varsinaisissa sisustusketjuissa lähtee samantien laukalle.

Vierailija
32/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas näin päin että naisen pitää miellyttää? Täällä Suomessa on ongelma että sinkkumiehet ei saa naista. Siispä moppi käteen ja mars tuikkukippo-ostoksille, miehet! Olisi kyllä syytäkin siivota, lähes järjestään sinkkumies-asunnot ovat niitä naistenkarkottimia.

Vierailija
33/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisi vetää miehiä puoleensa kuin hunaja kärpäsiä!

Uusi tapailukumppanini kehui asuntoani viihtyisäksi. Asunnossa on laadukkaita materiaaleja sekä huonekaluja, isoja maalauksia seinillä jne... Tämä on klassisen tyylikäs asunto, jossa näkyy mieskin viihtyvän.  Ja olen kyllä käyttänyt paljon rahaa tehdäkseni asunnosta mieluisan.

Vierailija
34/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen kaaoksen mestari, kaikki vähän rempallaan ja voin sanoa että tällä kämpällä ei todellakaan miestä saa. Pitäisi olla sellainen stereotyyppisen siisti asunto naisella.

Vierailija
35/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daily Mailissa hän antaa tiukkaa palautetta toimittaja Liz Hoggardille, joka on sisustanut värikkään sinkkukotinsa itsensä näköiseksi.

– Tämä on vahvan, itsenäisen naisen koti. Mutta se antaa seuraavan viestin: ”Pärjään hyvin itsekseni. En tarvitse ketään muuta. Viihdyn ihan täydellisesti tällaisena kuin olen. Älä ryttyile minulle”, Roynon tulkitsee.

Suomalaiseen korvaan Hoggardin kodin ”viesti” ei kuulosta yhtään hassummalta: kukapa ei haluaisi kotinsa ilmentävän itsevarmuutta ja itsenäisyyttä?

Sou? Miehet joutuu koko ajan asumaan naisten sisustamissa kodeissa.

Vierailija
36/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuvatko? Mikä pakottaa? Mikseivät miehet voi asua omissa, itse sisustamissaan kodeissa?

Ai niin, silloin pitäisi jaksaa sisustaa ja siivota. Helpompi viedä hammasharjansa ja kalsarinsa naisen valmiiksi sisustettuun ja simsalabim itsestään puhdistuvaan kotiin.

Vierailija
37/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin harvat naiset antavat miehen osallistua sisustamiseen. 

Me sisustettiin eksän kanssa yhdessä ja lopulta meillä oli todella kiva asunto, jossa molemmat viihtyivät. 

Toin vain esitteitä kotiin ja sitten yhdessä niitä selattiin ja kateltiin ja lopulta löydettiin yhteinen tyyli. 

Vierailija
38/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme on tämä uusi palstahullu jolla ottaa aina noin koville kun puhutaan sisustuksesta? Kaikissa mies-nais-vääntöketjuissa alkaa riehumaan juuri sisustuksesta (lähinnä siitä kuinka voimaantunut nainen ei anna miehen sisustaa) ja sitten näissä varsinaisissa sisustusketjuissa lähtee samantien laukalle.

Ap lähetti aiheesta ensimmäisen viestin jutun luettuaan. Ilmeisesti useamman henkilön postaamia juttuja ei kannata niputtaa saman postaajan tekemiksi.

Vierailija
39/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin harvat naiset antavat miehen osallistua sisustamiseen. 

Me sisustettiin eksän kanssa yhdessä ja lopulta meillä oli todella kiva asunto, jossa molemmat viihtyivät. 

Toin vain esitteitä kotiin ja sitten yhdessä niitä selattiin ja kateltiin ja lopulta löydettiin yhteinen tyyli. 

Niin harvat miehet haluavat millään lailla nähdä vaivaa tai käyttää aikaa saati rahaa sisustamiseen. Sitten itketään että nyyh voi kyynel kun pitää elää tuikkiukupin kanssa samassa asunnossa. No helvetti, mikä pakko? Mikään laki Suomessa ei pakota miestä asumaan naisen sisustamassa asunnossa.

Vierailija
40/42 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lähetti aiheesta ensimmäisen viestin jutun luettuaan. Ilmeisesti useamman henkilön postaamia juttuja ei kannata niputtaa saman postaajan tekemiksi.

Tuo kausiverho- ja tuikkukuppiuuno on kyllä palstalla jo ihan kulttikamaa.