Ja nyt naisten pitäisi asua kodeissa, jotka on sisustettu miehille, hohhoijaa...
Daily Mailissa hän antaa tiukkaa palautetta toimittaja Liz Hoggardille, joka on sisustanut värikkään sinkkukotinsa itsensä näköiseksi.
– Tämä on vahvan, itsenäisen naisen koti. Mutta se antaa seuraavan viestin: ”Pärjään hyvin itsekseni. En tarvitse ketään muuta. Viihdyn ihan täydellisesti tällaisena kuin olen. Älä ryttyile minulle”, Roynon tulkitsee.
Suomalaiseen korvaan Hoggardin kodin ”viesti” ei kuulosta yhtään hassummalta: kukapa ei haluaisi kotinsa ilmentävän itsevarmuutta ja itsenäisyyttä?
Roynon kuitenkin epäilee, että koti on syy Hoggardin sinkkuuteen.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/moni-sinkkunainen-asuu…
Niin naista alistavaa, häpeäisi edes!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailissa hän antaa tiukkaa palautetta toimittaja Liz Hoggardille, joka on sisustanut värikkään sinkkukotinsa itsensä näköiseksi.
– Tämä on vahvan, itsenäisen naisen koti. Mutta se antaa seuraavan viestin: ”Pärjään hyvin itsekseni. En tarvitse ketään muuta. Viihdyn ihan täydellisesti tällaisena kuin olen. Älä ryttyile minulle”, Roynon tulkitsee.
Suomalaiseen korvaan Hoggardin kodin ”viesti” ei kuulosta yhtään hassummalta: kukapa ei haluaisi kotinsa ilmentävän itsevarmuutta ja itsenäisyyttä?
Roynon kuitenkin epäilee, että koti on syy Hoggardin sinkkuuteen.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/koti/moni-sinkkunainen-asuu…
Niin naista alistavaa, häpeäisi edes!
Sou? Miehet joutuu koko ajan asumaan naisten sisustamissa kodeissa.
Niin harvat naiset antavat miehen osallistua sisustamiseen.
Me sisustettiin eksän kanssa yhdessä ja lopulta meillä oli todella kiva asunto, jossa molemmat viihtyivät.
Toin vain esitteitä kotiin ja sitten yhdessä niitä selattiin ja kateltiin ja lopulta löydettiin yhteinen tyyli.
Olet mieheksi harvinainen, harva mies olisi edes viitsinyt kiertää huonekaluliikkeitä hakemassa esitteitä.
No esim. tuttava ei huolinut yhtään miesystävänsä huonekalua heidän uuteen yhteiseen asuntoon. Kaikista piti luopua eikä mies sitten viitsinyt alkaa tapella asiasta. Kyllä naiset voivat olla melkoisia jyriä sisustuksen suhteen.