Mielestäni vähäosaisten perheiden pitäisi panostaa enemmän matkusteluun ulkomailla
Olisi hyvä tartuttaa lapsiin kiinnostus muihin kulttuureihin ja uusiin kieliin jo lapsuudessa. On typerää viettää lomat Suomessa jos ajattelee yhtään lastensa etua.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästetään nyt vaikka vanhempien tupakoinnissa ja viinassa jos muuten ei muka ole rahaa
Ei polteta eikä juoda. Otetaanko matkustusrahat lasten vai aikuisten ruuista?
aina on jotain ns. turhia meoja joista voi karsia. en tietenkään voi tietää mitä ne teillä ovat.
ap
Ulkomaanmatkat on turhia menoja, joista karsitaan ensin. Koskaan ei käyty ulkomailla (jos yhtä Ruotsinristeilyä ei lasketa), eikä sinne ole hinkua vieläkään.
Eri
Eihän tässä ollut kyse sinusta vaan niistä lapsista!
Tämä oli esimerkki. Minä olin lapsi, joka ei käynyt ulkomailla, enkä ole siitä katkera. Eri ihmisiä kiinnostaa eri asiat, jos sinä tykkäät matkustaa ulkomailla, et voi olettaa, että se muiden mielestä olisi mitenkään tärkeää. Etenkin jos rahaa on niukasti.
Ei kyse olekkaan siitä oletko sinä nyt katkera. Lapsien matkustelu tekee heistä avarakatseisempia ja todennäköisempiä menestyjiä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästetään nyt vaikka vanhempien tupakoinnissa ja viinassa jos muuten ei muka ole rahaa
aina on jotain ns. turhia meoja joista voi karsia. en tietenkään voi tietää mitä ne teillä ovat.
ap
Kuten...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ulkomaanmatkat on turhia menoja, joista karsitaan ensin. Koskaan ei käyty ulkomailla (jos yhtä Ruotsinristeilyä ei lasketa), eikä sinne ole hinkua vieläkään.
Eri
Eihän tässä ollut kyse sinusta vaan niistä lapsista!
Tämä oli esimerkki. Minä olin lapsi, joka ei käynyt ulkomailla, enkä ole siitä katkera. Eri ihmisiä kiinnostaa eri asiat, jos sinä tykkäät matkustaa ulkomailla, et voi olettaa, että se muiden mielestä olisi mitenkään tärkeää. Etenkin jos rahaa on niukasti.
Ei kyse olekkaan siitä oletko sinä nyt katkera. Lapsien matkustelu tekee heistä avarakatseisempia ja todennäköisempiä menestyjiä tulevaisuudessa.
Siksi se onkin kummallista, että tälläkin palstalla niin moni paljon matkustellut ei voi hyväksyä sitä, että toisia ei matkustelu kiinnosta. Luulisi, että matkailun yksi hieno asia on juuri se, että oppii hyväksymään ja näkemään erilaisia tapoja, valintoja ja pakkojakin elää.
Olishan sitä varaa matkustella mutta ajattelemme myös tulevia sukupolvia joten turha lentäminen yms. eivät tule kysymykseenkään.
Vierailija kirjoitti:
ja wt:t alapeukuttaa
Eikö nykyään ole wt:ä haukkua wt:ksi?
Mul tuli fiilis et tää on varmaan semmonen provo.
Vierailija kirjoitti:
Mul tuli fiilis et tää on varmaan semmonen provo.
Ei kaikki mikä on fiksua ole provoamista