Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat lasten rattaineen julkisessa liikenteessä

Vierailija
15.02.2019 |

Mikään ei ole ärsyttävämpää.. Kun pitää änkeä siihen täyteen bussiin pikkuinen Emma-Ada rattaissa, joka tietenkin huutaa kurkku suorana koko matkan.Muut eivät tietysti pääse suurin piirtein omalla pysäkillään pois kun bussin keskiosan täyttää äippien armeija. Ja ei pahalla, mut aika monelle näistä äideistä tekisi pieni arkiliikunta ihan hyvää. 😒

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että syntyvyys vähenee. Aina joku valittaa, jos on lapsia. Lapset eivät saisi pitää ääntä ja rattaidenkin pitäisi olla melko olemattomat, kun vievät niin paljon tilaa, ja tietenkin sen mammankin pitäisi olla tikissä, ettei vain kukaan ajattele, että on laiska otus. Haistakaa pas*a vi*un valittajat. Kyllä mun elämä on jo tarpeeksi hankalaa ilman teidän kyräilyjä. Mä en voi olla enempää vähemmän olemassa lasteni kanssa. Ne nyt vaan vie tilaa ne vaunut ja kun ei ole autoa tai miestä auttamassa, niin mun pitää käydä lapset mukana bussilla kaupassa, apteekissa, neuvolassa yms. Ja niin vain joskus käy, vaikka mitä tekisi, että se lapsi vain käy itkemään ja se on eniten kurjaa mulle itselleni. Ensin uhraan kehoni, aikani, uneni ja rahani näille lapsille ja sitten te vain vit*uilette mulle, kun olen tiellä, vaikka kuinka yritin huomioida, että kaikki pääsisi ohi ja yritän selvityä nopeasti paikasta toiseen, ennen kuin lapsi väsyy, kakkaa tai kyllästyy. Mutta silti mua vaan kohdellaan kuin lokaa. Menkää hemmetti itseenne typerät valittajat. Jääkää te homehtumaan kotiinne, niin ei tarvitse häiriintyä muista. Joo, en todellakaan tee enempää lapsia, ei tule ikävä tätä aikaa, jolloin minustakin tuli muille ihmisille vain roskaa. Onneksi lapset kasvaa ja voin palata töihin niin loppuu luultavasti tuo kettuilukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi