Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mammoille kaikki itse kokematon on provoa?

Vierailija
15.02.2019 |

Vai onko se se päältä pois saamaton ennakoivat tekstinsyöttö, joka ei tunne muita sanoja...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammat aina yleistävät kaiken?

Vierailija
2/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaikki? Mitkä kaikki? Anna muutama esimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoaa.

Vierailija
4/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect se on syypää.

TV: av-manna

Vierailija
5/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heillä on maagisia kykyjä ja tietävät kaiken.

Vierailija
6/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, yleistys on tieteen alku.

Vierailija
7/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin myös tietää, miksi mammat nimittelevät toisia palstailijoita mammoiksi.

Vierailija
8/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu on av-mammalle naisia halventava termi. Tätä olen aina ihmetellyt täällä. Aloitus jossa mainitaan hopakettu poistetaan lähes aina. Voiko joku selittää miksi näin? 

Vierailija
9/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Kaikki mitä ei itselle voisi kuvitella sattuvan, on provoa.

Vierailija
10/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu on av-mammalle naisia halventava termi. Tätä olen aina ihmetellyt täällä. Aloitus jossa mainitaan hopakettu poistetaan lähes aina. Voiko joku selittää miksi näin? 

Mä luulen, että moni tuntee sääliä palstalla horisevia dementikkoja kohtaan. He eivät välttämättä osaa oikein arvioida, mitä kannattaa keskustelupalstalla julkaista, joten parempi poistattaa ketjut varmuuden vuoksi.

Vierailija
11/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä tiedään kaaaaiken.

Vierailija
12/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus aloituksen, jossa kerroin olevani neljän m*slimimiehen kanssa ystäviä ja että olemme päivittäin tekemisissä. Ketju tuli täyteen provohuuteluita ennen poistumista.

Onhan se täysi mahdottomuus, että nätti suomalaisvenäläinen nainen on ystävystynyt neljän m*slimimiehen kanssa

Vierailija
13/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole naisia halventava termi. Sen sijaan itseään hopeaketuksi kutsuva vaari on vastenmielinen.

Vierailija
14/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhnyyhnyyh! Kukaan ei uskonut mun provoo! Valivalivali!

Vierailija
15/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin herkästi minustakin tuota provo-sanaa käytellään. Muodostellaanpa satunnaisia mielipiteitä.

1) On tavallista kuvitella, että muut toimivat kuten itse. Niinpä ne, jotka keksivät provoja, ovat kärkkäitä puhumaan provoista, kun joku esittää jotakin vähän epätavallisempaa.

2) Ehkä jotkut kuvittelevat saavuttavansa uskottavuutta tai sosiaalisia etuja huutelemalla, että provo, provo!

3) Jotkut eivät tajua, että jos provokaatioksi tarkoitetusta tekstistä sittenkin kehkeytyy asiallinen ja laaja keskustelu, provoilija itse tulee yllätetyksi keskeltä toria housut kintuissa.

4) Jotkut nyt ovat vilpittömän epäuskoisia. Heidän on täysin vaikea käsittää esimerkiksi, että joskus 20 vuoden ikäero parisuhteessa ei tuota ylipääsemätöntä ongelmaa, vaikka provoilijat kuinka yrittävät puhua rumaa heistä. Sellaista ei voi tapahtua, koska se sotii omia, syviä ja jyrkkiä kantoja vastaan. Provo-kortti on siis ajattelultaan joustamattomien keskusteluväline. Sillä he yrittävät mitätöideä muiden käymän keskustelun esittämättä mitään johdonmukaisesti asiaan liittyviä perusteita.

Ja tämä vastaushan rakt ur Borrrrrgå...

Vierailija
16/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole naisia halventava termi. Sen sijaan itseään hopeaketuksi kutsuva vaari on vastenmielinen.

Siinähän se vastenmielisyyden raja meneekin. Olet naurettava.

Vierailija
17/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se vastenmielisyyden raja meneekin. Olet naurettava.

En läheskään yhtä naurettava kuin vanhat ukot jotka kuvittelevat olevansa komeita ja charmikkaita vaikka viimeisestä käyttöpäivästä on kulunut vähintään 20 vuotta.