Mulla kääntynyt sympatiat Meghanin puoleen
Hänen isä ja sisarpuoli yrittävät hyötyä Meghanista taloudellisesti. Kiristävät ja uhkailevat paljastuskirjalla. Meghan oli lähettänyt isälleen intiimin kirjeen jonka isä julkaisi koko maailmalle. Tämän lisäksi koko kuningasperhe ja henkilökunta ovat kääntäneet selkänsä ahkeralle ja herkälle Meghanille. Meghan synnyttää pian esikoislapsensa ja uskon että Meghan ei saa hetkeäkään rauhaa sukulaistensa vainoamiselta ja työntekijöidensä paljastuksilta vauva-arjesta nimenomaan negatiivisessa mielessä.
Kommentit (19)
Niin. Ainoa minkä tuosta sotkusta tietää, on se, että isä on käyttäytynyt lastaan kohtaan todella väärin. Vaikka lapsi toimisi miten, kyllä vanhemman pitää osata olla ihmisiksi, ja olla tekemättä rahaa lapsensa elämällä.
Media isän ja sisarpuolen johdolla yrittävät taas kerran tuhota ihmisen.
Jaa, minä taas olen niiden hänen sukulaistensa puolella edelleen.
Tuo, että meghanin kaverit kertovat, on mielestäni pelkkää manipulaatiota.
On se outoa, ettei meghan puhu isänsä kanssa puhelimessa, ettei mene tapaamaan tätä ja kirjekin oli kylmänsävyinen.
Meghan on rikas ja isänsä kustansi hänelle opinnot. Isänsä on pyytänyt Meghanilta rahaa, mutta saanut vain pikkuhiluja.
Isä kuvitteli saavansa maailman sympatiat julkaisemalla tuon kirjeen, mutta toisin kävi. Sehän oli aivan ihana ja huomioonottava kirje, jossa nimenomaan pyydettiin, että isä lopettaa tuon mediapelin. Voisi olla perheenjäsen, jos jättäisi median sikseen.
Eipä isä ymmärtänyt olla ihmisiksi ja tuhosi välit yhteen tyttäreensä. Toinen tytärhän vie häntä kuin litran mittaa. Aika höntti mies.
Omituista meghanissa on esim hänen lyhyt avioliittonsa, jonka päätti kylmästi.
Oli ilmeisesti tarkoitus hyötyä miehensä ammatista, mutta hän ei sijoittanut meghanin rooleihin.
Kertoo hyvin paljon isästä ja siskopuolesta tuo medialle pärrääminen ja draamailu. Minulle se kertoo heistä enemmän kuin meghanista. Tunnen myötähäpeää. He tulevat roikkumaan ja rahastamaan lehdille lopun elämäänsä.
Meghanin siskopuoli, velipuoli ja isä kertovat luultavasti juuri sen totuuden meghanista.
Ajatelkaa, että velipuoli jopa kirjoitti Harrylle ja neuvoi perumaan häät. Ei hän itse tuolla mitään etua hakenut.
Vierailija kirjoitti:
On se outoa, ettei meghan puhu isänsä kanssa puhelimessa, ettei mene tapaamaan tätä ja kirjekin oli kylmänsävyinen.
Meghan on rikas ja isänsä kustansi hänelle opinnot. Isänsä on pyytänyt Meghanilta rahaa, mutta saanut vain pikkuhiluja.
Musta ei ole ollenkaan outoa, ettei puhu puhelimessa. Isä nauhottaa sen puhelun ja antaa median riepotella. Eikä tapaamaan mennä, koska sielläkin voi vastassa olla mitä vaan..
Mä en saanut kirjeestä mitään kylmää, päinvastoin. Tytär avautui edes vähän ja pyysi isäänsä hillitsemään itseään.
Isän velvollisuus onkin kustantaa opinnot, mutta lapsella ei ole velvollisuutta elättää vanhempiaan. Edes pikkuhilujen verran. Etenkään tässä tapauksessa, kun ovat täysin WT porukkaa, jotka vaan pyrkivät tienaamaan toisen kuuluisuudella.
Meghan on kiipijä. On niiden kaveri, joista on hyötyä. Niin ovat myös hänen entiset kaverinsa sanoneet.
Harry meni liian lyhyen tuntemisen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Meghanin siskopuoli, velipuoli ja isä kertovat luultavasti juuri sen totuuden meghanista.
Ajatelkaa, että velipuoli jopa kirjoitti Harrylle ja neuvoi perumaan häät. Ei hän itse tuolla mitään etua hakenut.
Paitsi, että ilmoitti sen julkisuudessa, että mitä on kirjoittanut ja kellekin. Muutenhan asiasta ei edes tiedettäis.
Sitähän Meghan juuri haluaa. Olet mennyt lankaan.
Totuus on, että Meghan pilaa Britannian kuningashuoneen. Hänen sukunsa on bad news ja se on nähty jo kymmeniä kertoja. Eikä se lopu tähän. Ilmeisesti myös William on sitä mieltä, että Harry on tehnyt väärän valinnan. Ollut jo alusta asti ja varoittanut Harrya.
Meghan on pyrkyri ja tuo mukanaan ongelmia.
Olkoot Meghan kiipijä tai ei, törkeää isän rahastaa tyttärellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ole ollenkaan outoa, ettei puhu puhelimessa. Isä nauhottaa sen puhelun ja antaa median riepotella. Eikä tapaamaan mennä, koska sielläkin voi vastassa olla mitä vaan..
Mä en saanut kirjeestä mitään kylmää, päinvastoin. Tytär avautui edes vähän ja pyysi isäänsä hillitsemään itseään.
Isän velvollisuus onkin kustantaa opinnot, mutta lapsella ei ole velvollisuutta elättää vanhempiaan. Edes pikkuhilujen verran. Etenkään tässä tapauksessa, kun ovat täysin WT porukkaa, jotka vaan pyrkivät tienaamaan toisen kuuluisuudella.
Miksei meghan kutsu kylään luokseen?
Isänsä kustansi näyttelijäopintoja meghanille. Eli täysi-ikäiselle.
Kyllä jokainen varoissaan oleva auttaa rahallisesti köyhtynektä vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että ilmoitti sen julkisuudessa, että mitä on kirjoittanut ja kellekin. Muutenhan asiasta ei edes tiedettäis.
Ei velipuoli olis hyötyy mitään, jos Harry olisi uskonut kirjeen ja perunut häät.
Eli velipuoli on oikeesti tuota mieltä.
Serena Diiliä,s sanoi, että hän laittaa oman pr-osastonsa töihin Meghanin hyväksi. Seurauksena 5 nimetöntä ystävää kehuu Meghania People-lehdessä ja paljastavat Meghanin isälleen kirjoittaman kirjeen. Isä oli saanut kirjeen elokuussa, mutta paljasti vasta nyt kirjeen, koska oli loukkaantunut " ystävien " puheista.
Meghanin kannattais luottaa Kensigton ja Buckingham palatsin neuvonantajiin .
Englantilaisia ärsyttää amerikkalaisten frendien sotkeutuminen asioihin. Oliko Suit-sarjaa tuottavan tv- yhtiön valitsemia nämä julkkisvieraat. Meghan ei kuulemma ole tavannut heitä kaikkia
Hollywoodin sisäänmarssi ärsytti myös. Yleensä häät ovat perhejuhlat, eli suku plus ystävät. Eikö Doriankaan puolelta löytynyt yhtään tätiä, serkkua . Entä isän veli joka hommaa Meghanin Buenos Airesiin suurlähetystöön töihin. Outoa.
Odotan jännityksellä tulevia paljastuksia.
Se seminek ru kaataa kohta Britannian yksinään. Onkohan Trumpin agentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei meghan kutsu kylään luokseen?
Isänsä kustansi näyttelijäopintoja meghanille. Eli täysi-ikäiselle.
Kyllä jokainen varoissaan oleva auttaa rahallisesti köyhtynektä vanhempiaan.
Kuka kutsuisi? Meghanin isänpuoleinen suku vaikuttaa ihan sekopäiseltä. Isä järjesti paparazzit kuvaamaan jumppiaan ja myy yksityisiä kirjeitä. Sisko väittää, että haluaa tienata omat rahansa eikä hyötyä Meghanista, mutta tienaa rahansa kirjoittamalla kirjoja Meghanista, myymällä kuvia Meghanista ja antamalla haastatteluita Meghanista jne. Ihme riippakiviä. Tulevat rahastamaan hänellä niin kauan kunnes kuolo korjaa.
Megan on joutunut kiusaajien ykköskohteeksi. Vain päästään pipit ihmiset kiusaavat viimeisillään raskaana olevaa henkilöä. Keltainen lehdistökin on mukana tässä sairaassa kuviossa.
Parempi olla vaivaamatta päätään mokomalla. Kukaan ulkopuolinen ei oikeasti tiedä, mitä tuossa sotkussa on tapahtunut ja mikä on totta. Eivät tiedä sisäpiiriläisetkään muuta kuin oman kantansa.