Nyt voi syttyä suuria tunteita: iskämiehet on YÄK
Ollaan parikymppisiä naisia, isohko ystäväporukka, osa sinkkuja, osa ei. Kaikki muut käy ihan kuumana nuoriin isiin. Jos näkyy jossain mies, joka lykkii lastenrattaita tai kantaa vauvaa, niin kaverit on ihan jalat hyytelönä. En tajua! Mun silmissä nuo isät on seksikkyyden vastakohta, siis jotain niin ällöä, etten koskisi pitkällä kepilläkään. Ei herätä mitään muita tunteita kuin ellotusta. Ihan oikeasti, mitä seksikästä on siinä, että mies hoitaa lasta??? Se on jotenkin niin lällyä ja nynnyä kuin olla voi. Joo haluan joskus itsekin lapsia, mutta en voi kuvitella, että oma mies olisi silmissä seksikkäämpi hoitaessaan lasta. Kaverit ihmettelee, että miksen syty niille, vaan katselen vain lapsettomia. En todellakaan haluaisi valmista iskää miehekseni... Enkä edes hetken huviksi. En vaan näe niissä mitään seksikästä.
Kommentit (33)
Näin nuorena isänä on pakko sanoa, että vientiä olisi nykyään ihan älyttömän paljon. Koskaan ei saa olla naisilta rauhassa esimerkiksi leikkipuistoissa. Kassatytöt flirttailevat, jos sattuu olemaan muksu mukana. Teinitytöt minihameissaan ja napaan asti ulottuvissa kaula-aukoissaan kikattelevat ja iskevät silmää. Minkään sortin vientiä ei ollut ennen lapsen saantia, omalle vaimolle lopulta kelpasin. Kyllä se isyys vaan tuntuu naisia houkuttavan. Ottaa vähän päähän, kun nyt olen jumissa tässä liitossa. Miksette voineet kiinnostua aiemmin... Ihan sama ihminen olin silloin lapsettomanakin. Olen antanut vinkkiä sinkkukaverimiehille, että käyttävät tätä meidän muksua tai sisarustensa muksuja leikkipuistoissa ja naisten kiinnostus on taattu. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Aika miehinen mieli pide.
Se on pidee! Kasi eetä. Esim tämä on minun suosikki pidee.
Vierailija kirjoitti:
Näin nuorena isänä on pakko sanoa, että vientiä olisi nykyään ihan älyttömän paljon. Koskaan ei saa olla naisilta rauhassa esimerkiksi leikkipuistoissa. Kassatytöt flirttailevat, jos sattuu olemaan muksu mukana. Teinitytöt minihameissaan ja napaan asti ulottuvissa kaula-aukoissaan kikattelevat ja iskevät silmää. Minkään sortin vientiä ei ollut ennen lapsen saantia, omalle vaimolle lopulta kelpasin. Kyllä se isyys vaan tuntuu naisia houkuttavan. Ottaa vähän päähän, kun nyt olen jumissa tässä liitossa. Miksette voineet kiinnostua aiemmin... Ihan sama ihminen olin silloin lapsettomanakin. Olen antanut vinkkiä sinkkukaverimiehille, että käyttävät tätä meidän muksua tai sisarustensa muksuja leikkipuistoissa ja naisten kiinnostus on taattu. Toimii aina.
..niin, ja sitten herätyskello soi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..niin, ja sitten herätyskello soi!
Häh???
Itse työntelin aikoinaan rattaita ja mietin, että sellainen 2kymppinen myöhäisteini olisi tosi kiva seksileluna, mutta ei niillä ole aivotkaan vielä lopettaneet kasvamista niin eihän niitä voi muuhunkaan käyttää kuin miehekkään isämiehen siemennyssankona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia tuo on. Tuskinpa moni miespuolinen ikätoverisikaan läähättää äitien perään :)
Ei tietenkään...termi MILF:kin keksittiin ihan huvin vuoksi vain....
'
Miehiä kiinnostaa äidit vain jos lapset on ulkona kuvioista. Ja MILF on esim. nuorena kundina (16 v) kaverin hyvännäköinen mutsi. Ei kundit syty jos joku muija työntää kakaraa vaunuissa.
Näi o! Toisten munat pois pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Voit vuokrata sitä lasta.
Iskämiehet on HOT, mutta parikymppiset eivät ole koskaa hotteja vaan räkänokkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia sun iässä. Nyt nelikymppisenä "kaikilla" on lapsia, joten isyys ei hetkauta suuntaan eikä toiseen (mulla on toki omiakin, ehkä olisi eri jos olisin lapseton).
Toisaalta joku nainen voi kokea lastaan hoivaavan miehen vetävänä ja ei kai siinä mitään, hänellä on vaan erilaiset piuhat päässä kuin sinulla, ap.
Olen nelikymppinen lapseton, eikä todellakaan isimiehet sytytä. Lasten hoitaaminen on feminiinistä ja tekee miehestä täysin sukupuolettoman olion silmissäni.
Kirjoituksesi selittää oivasti miksi olet lapseton ja tuleva vanhapiika.
Mitä tunteita tästä aloituksesta nyt sitten piti syntyä? Se, että ei koe seksuaalista houkutusta, koska joku mies on isä, on mielipide. Jos joku tuntematon nainen esittää sellaisen, en minä aikanaan kummoisia tunteita tunne. Ehkä joku muu tuntee, mutta sekin on vain kyseisessä ihmisessä ilmenevä tunne, jonka olemassaolo pitää hyväksyä, mutta jonka ei tulisi liikaa vaikuttaa muihin.
En minäkään innostu kenestäkään naisesta siksi, että hän on äiti. Kyllä ne ovat olleet muut syyt. Itse asiassa äitiys olisi poikamiesaikoinani ollut jopa jonkinlainen este tai ainakin haitta. Se äiti rakastaa ensisijaisesti sitä lastaan. Mies tulee sitten kakkosena. Minusta jokainen mies ansaitsee olla naiselleen edes vähän aikaa numero 1, ennen kuin lapsia aletaan hankkia. Tämä tietenkin tarkoittaa myös sitä, että nainen, jonka ensisijainen tarkoitus on löytää tulevalle lapselleen isä, ei olisi erityisemmin myöskään olisi houkuttanut minua.
Eihän tuossa mitään vikaa ole.
Jos kerran haluat kuitenkin lapsia joskus, sehän on hyvä asia tulevalle miehellesi ettei tarvitse osallistua lastenhoitoon kun se on epäseksikästä. Voi keskittyä harrastuksiin, ja toki fitnessgimmojen bongaukseen jos sinä et onnistu pysyttelemään timminä ja nuorekkaana.
Tulee mieleen yksi tuttu nainen.
Halusi komean, treenatun, tyylikkään ja suositun miehen. Ehdottomasti sen tyypin joka on paras saalis. Sellaisen saikin.
Semmoinen pikkujuttu unohtui että kun raskauden myötä ulkonäkö muuttui, maailma lakkasikin pyörimästä ympärillä. Ei se mies muuttunutkaan naisen elämänvaiheiden mukaisesti, vaan piti yhä samoista asioista kuin ennenkin. Kavereista, salista, tyylikkäistä vaatteista, ja hyvännäköisistä timmivartaloisista mimmeistä.
Olisiko ollut pari kuukautta lapsen saamisen jälkeen kun mies sanoi että ei ole kivaa, ei riittävän seksikästä. Sehän oli siinä sitten.
Aika miehinen mieli pide.