Mä en tykkää kun mies laskee leikkiä mun liikkumisvaikeuksista
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta itse et usko siihen, mitä äitisi väitti?
Uskon mutta ehkä siitä ei sitten muut kehtaa mitään sanoa.
Tuota... miksi sinun pitää tällaisessa asiassa tukeutua äitisi väittämiin? Kai sinä nyt itse parhaiten tiedät, onnutko vai et.
En minä tunne ontumista ni enkä ole katsonut miten kävelen. Tiedän kyllä että luultavasti onnen kun toinen jalka on toista lyhyempi.
Jos et tunne ontumista, et onnu. Minä onnun ihan oikeasti, ja todellakin tiedän ja tunnen sen, joka askeleella.
Ok. No ehkä en sitten onnutko vaikka jalkojen pituusero on 4cm. Äiti kyllä aina näytti ja matki kävelyäni ja kyllä se pahalta näytti. Yritti opettaa kävelemään niin etten ontuisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko joskus kertoa tällä palstalla jonkun sellaisen asian, josta tykkäät? Jossa ei ole mitään vikaa eikä valittamisen aihetta?
Tähän olisi kyllä hauska saada vastaus... :D
En mennyt koska se on kallista. Enkä mennyt omalla autolla koska en voi huimauksen takia ajaa vaikka autossa ei huimaakaan. Eikä mies vienyt koska se haluaa levätä.
Nälkäkuolemaa siis odottelemme täällä torpassa. t. Ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
En mennyt koska se on kallista. Enkä mennyt omalla autolla koska en voi huimauksen takia ajaa vaikka autossa ei huimaakaan. Eikä mies vienyt koska se haluaa levätä.
Taidat kömpelyyden lisäksi kärsiä harhoista. Eikö se sun mies ole Pattayalla lomalla Toukokuuhun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kömpelyyden lisäksi kärsiä harhoista. Eikö se sun mies ole Pattayalla lomalla Toukokuuhun asti?
Höpöhöpöä. Ammattivalittaja perheineen lomailee ainoastaan kylpylöissä, ruotsinlaivoilla ja - tattaraa - ARUBALLA!!!
Jätä se sika!