Mä en tykkää kun mies laskee leikkiä mun liikkumisvaikeuksista
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä pidät miehessäsi? Onko mitään hyvää?
Tietysti hänessä on hyvää mutta tuo vuosi,vuodelta vähenevä empatiakyky ei mua miellytä.
Luulisi teidän siellä Porvoossa tietävän, että empatiakyvytön sika pitää jättää välittömästi.
Teidän kylässä näkyy lämpömittari näyttävän +7 astetta. Aika nopeasti sulaa ne lumet pois ja pääset taas lenkkeilemään sydämesi kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sä pääsit eilen sinne pihalle? Oven edessähän on esteenä se iso jäätynyt lumikasa.
Jos se mies vihdoin toi sen rautakangen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vaan itsekkin osata nauraa niille?
No mitä mieltä itse olet? Pitäisikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sä pääsit eilen sinne pihalle? Oven edessähän on esteenä se iso jäätynyt lumikasa.
Pääsen ovelle ja siitä ulos,sitten on iso kasa lunta josta pitää kuin mäeltä hypätä alas.
Hommaa mäkisukset. Siinähän sulle mukava harrastus. Voit jopa pärjätä tulevaisuudessa mäkiviikoilla.
Voisitko joskus kertoa tällä palstalla jonkun sellaisen asian, josta tykkäät? Jossa ei ole mitään vikaa eikä valittamisen aihetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, en tiedä. Mä en ole tuota ontumista, kömpelyyttä ja tasapainovaikeuksia osannut ottaa naurun kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko joskus kertoa tällä palstalla jonkun sellaisen asian, josta tykkäät? Jossa ei ole mitään vikaa eikä valittamisen aihetta?
Aruban matka? Vai olikohan sielläkin tylsää, en muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, en tiedä. Mä en ole tuota ontumista, kömpelyyttä ja tasapainovaikeuksia osannut ottaa naurun kannalta.
Mutta sinähän et onneksi onnu. Näin kerroit, kun joku kerran täällä mainitsi liikkumisvaikeutesi. Sanoit, että kukaan ei päälle päin huomaa liikkumisessasi mitään erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän et onneksi onnu. Näin kerroit, kun joku kerran täällä mainitsi liikkumisvaikeutesi. Sanoit, että kukaan ei päälle päin huomaa liikkumisessasi mitään erityistä.
Äiti väitti aikanaan että onnun ja olen sen kertonut miehelleni, muista ihmisistä en tiedä huomaavatko he mitään.
Mutta itse et usko siihen, mitä äitisi väitti?
Jokainen ihminen tietää kyllä tasan tarkkaan, ontuuko vai ei. Jopa Ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
Uskon mutta ehkä siitä ei sitten muut kehtaa mitään sanoa.
"Äitisi väitti että onnut ja sitten kerroit tämän miehellesi."
Ajattelitko, että mies ei muuten tajua, että onnut? Vai ajattelitko, että mies kumoaa väitteen, koska näkee omin silmin että et onnu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... miksi sinun pitää tällaisessa asiassa tukeutua äitisi väittämiin? Kai sinä nyt itse parhaiten tiedät, onnutko vai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... miksi sinun pitää tällaisessa asiassa tukeutua äitisi väittämiin? Kai sinä nyt itse parhaiten tiedät, onnutko vai et.
En minä tunne ontumista ni enkä ole katsonut miten kävelen. Tiedän kyllä että luultavasti onnen kun toinen jalka on toista lyhyempi.
Sadalla (100) prosentilla ihmisistä on toinen jalka toista lyhyempi.
Potkaise sitä kasseille ja naura sitten, kun mies pitelee haarojaan naama tuskanvirneessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä tunne ontumista ni enkä ole katsonut miten kävelen. Tiedän kyllä että luultavasti onnen kun toinen jalka on toista lyhyempi.
Jos et tunne ontumista, et onnu. Minä onnun ihan oikeasti, ja todellakin tiedän ja tunnen sen, joka askeleella.
Olen tarkoittanut sillä sitä etten voi mennä tuohon kadulle kävelemään enkä tehdä kävelylenkkejä.