Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi tehdä kotona myös vaativimpia kotitöitä vai mitkä on vaativimpia mitä olet uskaltanut antaa hänen kokeilla?

Vierailija
15.02.2019 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa tehdä kaikki kotityö niin huonosti, ettei häntä pyydetä töihin.  Tiskaat vaikka puoli lautasta ja imuroit ala-arvoisesti jne.

Vierailija
2/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon tohtinut sen antaa perunat kuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietysti vähän katsoa mitä antaa miehen tehtäväksi

Vierailija
4/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa tehdä kaikki kotityö niin huonosti, ettei häntä pyydetä töihin.  Tiskaat vaikka puoli lautasta ja imuroit ala-arvoisesti jne.

Kannattaa myös asua yksin. Kukaan ei varmasti pyydä kotona töihin ja voi rauhassa syödä puoliksi tiskatulta lautaselta.

Vierailija
5/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat vaativia kotitöitä? 

Heikkolahjainenkin selviää käsittääkseni kaikista. Meillä tekee viitsimisensä mukaan jo 10-vuotias kotitöitä ruuanlaittoa myöten. 

Vaikea kuvitella sellaista, josta aikuinen normaali mies ei selviäisi. 

Mutta kai sinä vitsailet ja voi tulla hauska ketju :)

Vierailija
6/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkolahjainenkin selviää käsittääkseni kaikista. Meillä tekee viitsimisensä mukaan jo 10-vuotias kotitöitä ruuanlaittoa myöten. 

Pyykinlajittelussa on helppo tehdä virheitä jotka tuleva kalliiksi (arvokas villapaita väärässä koneellisessa).

Vierailija
7/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pannut minut kolme kertaa paksuksi. Siihen ei nainen pysty. Sukupuolineutraalius tai ei.

Vierailija
8/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tehnyt vaikka mitä...rempannut talon katosta sokkeliin, kotitöitä nekin. Varmaan takan perustukset on olleet ne vaativimmat. Pintamateriaaleja sen ei voi antaa itsenäisesti valita, ei minkäänlaista värisilmää.

Vuosittaisista hommista sellaisia joita en itse halua edes kokeilla: 7m korkudessa rännien putsaus tai polttopuiden pätkiminen moottorisahalla (ei varmaan kovinkaan vaaativaa, mutta tappavan tylsää ja herpaantuminen vaarallista).

Vierailija
9/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykinlajittelussa on helppo tehdä virheitä jotka tuleva kalliiksi (arvokas villapaita väärässä koneellisessa).

Tottakai se väärinlajittelija korvaa aiheuttamansa vahingon sille, jonka villapaita menee pilalle. Eli ostaa uuden samanlaisen tilalle. Ja oppii lukemaan pesuohjeet.

Vierailija
10/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee kaiken paremmin kun naiset joten pelko pois.

Vierailija
11/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo tehnyt vaikka mitä...rempannut talon katosta sokkeliin, kotitöitä nekin. Varmaan takan perustukset on olleet ne vaativimmat. Pintamateriaaleja sen ei voi antaa itsenäisesti valita, ei minkäänlaista värisilmää.

Vuosittaisista hommista sellaisia joita en itse halua edes kokeilla: 7m korkudessa rännien putsaus tai polttopuiden pätkiminen moottorisahalla (ei varmaan kovinkaan vaaativaa, mutta tappavan tylsää ja herpaantuminen vaarallista).

Yleensä kun puhutaan kotitöistä, tarkoitetaan PÄIVITTÄISIÄ töitä kotona.

Vierailija
12/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se väärinlajittelija korvaa aiheuttamansa vahingon sille, jonka villapaita menee pilalle. Eli ostaa uuden samanlaisen tilalle. Ja oppii lukemaan pesuohjeet.

Ei hirveesti auta siinä tilanteessa kun lapsen silkkivillat on kutistuneet 4 numeroa ja lähtö hiihtolomareissuun on seuraavana aamuna. Ja kutisti pari vuotta myöhemmin samanlaiset uudelleen.

-8-

Vierailija
13/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäisiä? Okei. Meillä ei kukaan tee yhtään mitään kotitöitä. Hammaspesu tuskin on kotityö....

Vierailija
14/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta harjoitellaan, mutta osaa jo viedä roskat. Varmaan kohta oppii laittamaan tiskit koneeseen. Siinä on vielä pientä epävarmuutta.

Vierailija
15/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hirveesti auta siinä tilanteessa kun lapsen silkkivillat on kutistuneet 4 numeroa ja lähtö hiihtolomareissuun on seuraavana aamuna. Ja kutisti pari vuotta myöhemmin samanlaiset uudelleen.

-8-

Mäkin olen joskus kutistanut arkoja vaatteita. Mitä sitten. En silti lopeta pesemästä pyykkiä tai tekemästä muita kotitöitä.

Vierailija
16/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäisiä? Okei. Meillä ei kukaan tee yhtään mitään kotitöitä. Hammaspesu tuskin on kotityö....

Ok. Tsemppiä.

Vierailija
17/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi ja saa tehdä mitä haluaa. Toki meillä molemmilla on omat vahvuutemme, minä esim. olen aika hyvä ruoanlaitossa ja leipomisessa ja mies taas remonttihommissa. Tällä hetkellä teen kotihommista suuremman osan, mutta mies tekee välillä tosi pitkää työpäivää ja enemmän ylitöitä kuin minä eli minulla on enemmmän aikaa.

Eli se tekee joka ehtii ja jaksaa.

Vierailija
18/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi ja saa tehdä mitä haluaa. Toki meillä molemmilla on omat vahvuutemme, minä esim. olen aika hyvä ruoanlaitossa ja leipomisessa ja mies taas remonttihommissa. Tällä hetkellä teen kotihommista suuremman osan, mutta mies tekee välillä tosi pitkää työpäivää ja enemmän ylitöitä kuin minä eli minulla on enemmmän aikaa.

Näinhän se suurimmassa osassa perheitä menee. Oli sitten yhteisesti sovittua tai ei. Itsekin haluaisin välillä jäädä ylitöihin, mutta jonkun on pakko hakea lapset ja tulla kotiin niiden kanssa. Tehdä ruoat, auttaa läksyissä, hoitaa harrastuksiin kuljetukset, huolehtia varusteet ym. ym. Joskus olisi ihanaa jäädä ylitöihin ja tulla sitten kotiin syömään, kun ruoka on valmista.

Remontti meillä tehtiin 5 vuotta sitten. Yhdessä.

Vierailija
19/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se suurimmassa osassa perheitä menee. Oli sitten yhteisesti sovittua tai ei. Itsekin haluaisin välillä jäädä ylitöihin, mutta jonkun on pakko hakea lapset ja tulla kotiin niiden kanssa. Tehdä ruoat, auttaa läksyissä, hoitaa harrastuksiin kuljetukset, huolehtia varusteet ym. ym. Joskus olisi ihanaa jäädä ylitöihin ja tulla sitten kotiin syömään, kun ruoka on valmista.

Remontti meillä tehtiin 5 vuotta sitten. Yhdessä.

Vierailija
20/43 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaativiin leipomishommiin en miestä päästäisi!