Onko postinjakelu nyt täysin pysähdyksissä sen ulosmarssin vuoksi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tiistai on muutenkin viikon paras päivä, kun tietää, että ainuttakaan laskua/kräväystä ei ole tulossa.
Vieläkö sä saat laskut paperisena? Taitaa olla perintäkirjeitä jotka tulee, muita ei enää lähetetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tiistai on muutenkin viikon paras päivä, kun tietää, että ainuttakaan laskua/kräväystä ei ole tulossa.
Vieläkö sä saat laskut paperisena? Taitaa olla perintäkirjeitä jotka tulee, muita ei enää lähetetä.
Kyllä minä ainakin saan ihan normaalisti paperilaskuja, jos olen laskun jostain pyytänyt. Esim. sairaalakäynneistä tulee kotiin lasku ihan paperisena. Jostain tulee eka lasku paperisena jonka jälkeen voi tilata e-laskun, mutta ei kaikki mene automaattisesti e-laskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylla tulee papersina ja hyva niin, en tahdo olla ajan kiinni netissa.
Saako jostain hakea, jos odottaa tärkeää kirjettä?
https://www.posti.fi/private-news/tiedotteet/2019/20190214_ulosmarssin_…
Ota tuosta selvää, tänään ei ole tullut uutta tiedotetta.
Ihanku ei muuta postia vois saada kuin laskuja.
Kyllä ainakin mulle tulee erinäiset lausunnot, kutsut, palkkakuitit ym. paperipostina.