Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisuudessa puhuvat asiantuntijat yms tai julkkikset, joiden ääntä on tosi työläs kuunnella?

Vierailija
15.02.2019 |

Minä aloitan, Teivo Teivainen. En tiedä minkä' lajin asiantuntija on, ilmeisesti Espanjan, kun on ollut useammankin kerran siitä puhumassa töllössä.
Minun pitäöä oikein pinnistää, että pystyn kuuntelemaan, ärsytyskynnys nousee ja pää meinaa räjähtää.
Minua ei edes kiinnosta Espanja pätkääkään, mutta kunTeivainen ilmestyy ruutuun, haluan visiin ärsyyntyä, koska alan tuijottaa ja kuunnella sitä. Sillä se sanojen ulostaminen tuntuu jotenkin tosi pitkäpiimäiseltä ja vaivalloiselta, ihan kuin ei osaisi suomea.

Aaaargh.

Ja ei tämä ole millään pahalla muuten TT:sta kohtaan, varmaan ihan mukava ja osaava mies.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Hannulan hehkutukset ovan kuuntelukelvotonta mölinää. Samoin Matti Härkösen.

Vierailija
22/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mameha kirjoitti:

Susanne Päivärinta. Ei vaan pysty.

Susanne on yksi parhaista toimittajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela! Laulaa kyllä ihan ok, mutta taivas mikä narina puheessa!

Vierailija
24/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Snellmanin puhetta on jotenkin tosi raskas kuunnella. 

Vierailija
25/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mameha kirjoitti:

Susanne Päivärinta. Ei vaan pysty.

Susanne on yksi parhaista toimittajista.

Mikä hänestä tekee yhden parhaista? Hän(kään) ei kysy niitä vaikeimpia kysymyksiä kaikilta, kunhan ideologiat täsmäävät. Journalismi on historiaa. Ulkonäkö-, ääni- ym. pinnalliset asiat eivät minua hänessä kiinnosta tai häiritse.

Vierailija
26/26 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Sinnemäki tulikin jo mainittua. 

Raakel Liekki vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä, mutta hänen äänensä ei sovi ollenkaan radioon eikä televisioon. Hänen äänensä on samanaikaisesti kimittävä ja erikoisella tavalla haukahteleva höystettynä minimaalisella narinalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan