Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen tehdä mieheen vaikutuksen älyllään?

Vierailija
14.02.2019 |

Kokemuksia, keskustelua?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä voi, mutta se vaatii sen että mies on riittävän älykäs. Ja se on paljon vaadittu se.

Vierailija
2/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muut tykötarpeet suunnilleen normit täyttävinä löytyy jokaiselta, mutta siinä on paljon ja ratkaisevia eroja, mitä kätkeytyy korvien väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Vierailija
4/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin niin, mutta ehkä siinä kumminkin muut avut olivat aluksi tärkeämpiä.

Vierailija
5/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä voi, mutta se vaatii sen että mies on riittävän älykäs. Ja se on paljon vaadittu se.

Tilastojen mukaan ei ole. Ehkä sinä et olekkaan riittävän älykäs.

Vierailija
6/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Omituinen kysymys.

Vierailija
7/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millaisesta älystä on kyse ja miten se näyttäytyy. Luulis, että ihminen kuin ihminen, jolla on hyvä sosiaalinen älykkyys ja tilannetajua, viehättää muita. Vastakkaisesti joku ylimielinen, pedagoginen besserwisseröinti koetaan usein vastenmielisenä.

Vierailija
8/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa eniten ulkonäkö ja ensiarvoisen tärkeää olisi tälläytyä kunnolla muttei överisti. Kunhat et hihittele bimbosti miehen jutuille niin pääset aika pitkälle. Jos ulkonäkö on riittävän hyvä, niin superälykkyys ei nosta naisen pisteitä yhtään. Normaali älykkyyden taso riittää.

Vierailija
9/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja itsevarma mies arvostaa älykästä naista

Vierailija
10/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos on kaunis.

Vierailija
11/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuulleeni jostain sanonnan:

Keskivertotyttö haluaa olla mieluummin kaunis kuin älykäs. Hän tietää, että keskivertomies käyttää paremmin silmiään kuin aivojaan.

Vierailija
12/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa saisinkin älykkään naisen. Olisi kiva keskustella jostain muusta kuin mistä milloinkin melkein kaikki naiset puhuvat esim konmaritus. Jotakin omia ajatuksia ja jopa pidempiä pohdintoja olisi kiva kuulla ja kertoa. Nykyään oma ajattelu on aika harvinaista ja osa lukeekin netistä mitä mieltä asipista ovat.

Vierailija
13/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa eniten ulkonäkö ja ensiarvoisen tärkeää olisi tälläytyä kunnolla muttei överisti. Kunhat et hihittele bimbosti miehen jutuille niin pääset aika pitkälle. Jos ulkonäkö on riittävän hyvä, niin superälykkyys ei nosta naisen pisteitä yhtään. Normaali älykkyyden taso riittää.

Miehet ovat yksilöitä, ja monet älykkäät miehet haluavat nimenomaan älykkään naisen. Ja niihin muihinkin äly tekee usein vaikutuksen, vaikka eivät parisuhteessa älykkyyttä erityisesti kaipaakaan.

Vierailija
14/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voISI jos sellainen nainen olisi olemassa.

Vierailija
15/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kertonut, että teki avioeronsa jälkeen sellaisen periaatepäätöksen että kelpuuttaa vain älykkään naisen.

Vierailija
16/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo mutta sitten naisen täytyy olla oikeasti älykäs ja myöskin seurata aikaansa eli omata hyvän yleissivistyksen. Tässä liikutaan sitten ohuella jäällä koska muiden mielipiteiden toistaminen saa minussa aikaan vetäytymisreaktion.

Vierailija
17/36 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen joidenkin kaksilahkeisten arvostavan naisessa älykkyyttä. Uskon kuitenkin äärimmäisen harvan miehen ensisijaisesti etsivän sitä piirrettä naisessa. Miehet kokevat naisissa useimmiten puoleensavetävinä piirteet mitkä saavat heidät tuntemaan itsensä viisaaksi, hauskaksi, rohkeaksi, miehekkääksi...ja lista jatkuu.

Itse olen usein huomannut, että miehet eivät halua tällaisessa ns.parinmuodostus tilanteessa usein kuulla naisen sanavalmiita näkemyksiä erilaisista ilmiöistä tai ajankohtaisista asioista vaan mielummin itse tuoda niitä esille sinun kuunnellessa.

Eri juttu on sitten kun se parisuhde on jo muodostettu. Silloin on varmaan enemmän tilaa naisena loistaa omilla näkemyksillään.

Vierailija
18/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kertonut, että teki avioeronsa jälkeen sellaisen periaatepäätöksen että kelpuuttaa vain älykkään naisen.

Siis ex-miehesi

Vierailija
19/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta naiset ovat nykyään niin feminismin aivopesemia, että ihan jo huonojen kokemusten seurauksena se on enemmän rationaalinen kuin tunnepohjaiinen päätös vältellä vähemmän älykkäitä naisia.

Vierailija
20/36 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen joidenkin kaksilahkeisten arvostavan naisessa älykkyyttä. Uskon kuitenkin äärimmäisen harvan miehen ensisijaisesti etsivän sitä piirrettä naisessa. Miehet kokevat naisissa useimmiten puoleensavetävinä piirteet mitkä saavat heidät tuntemaan itsensä viisaaksi, hauskaksi, rohkeaksi, miehekkääksi...ja lista jatkuu.

Itse olen usein huomannut, että miehet eivät halua tällaisessa ns.parinmuodostus tilanteessa usein kuulla naisen sanavalmiita näkemyksiä erilaisista ilmiöistä tai ajankohtaisista asioista vaan mielummin itse tuoda niitä esille sinun kuunnellessa.

Eri juttu on sitten kun se parisuhde on jo muodostettu. Silloin on varmaan enemmän tilaa naisena loistaa omilla näkemyksillään.

Nuorena huomasin saman ettei miehiä kiinnosta näkemykset ja ajatukset. Sellainen persoonaton oli hyvä. Ja sellainen joka kuuntelee miehen mielipiteitä sanomatta omiaan.

Ehkä se on joku nuoruuden röyhkeys joka miehillä on. Nyt ovat kasvaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi