Laittakaa elämäni kuntoon!
Täällä kun on oikeasti fiksujakin ihmisiä, niin antakaa hyviä neuvoja. Haluan elämäni kuntoon, en vain osaa enää itse.
Ensinnäkin, en halua hakea masennuslääkkeitä enkä mennä terapiaan. Henkilöt, joiden kanssa minun pitäisi asioida, liittyvät työhöni, joten en mene.
Meillä on aviokriisi meneillään. Puolisoni lähetti eropaperit, mutta päädyimme vielä yrittämään. Hän heitti sormuksemmekin menemään. Niillä oli minulle tärkeä merkitys. Uusi sormus ei korvaa vanhoja, eiväthän ne ole ne, millä menimme naimisiin.
Tämän jälkeen kaunis kuusiaitamme tuhoutui tykkylumen takia. Nyt tieltä näkyy suoraan pihallemme. Tuntuu että koti on pihalla. Ennen rakastin pihaamme. Nyt siinä ei ole mitään yksityisyyttä.
Lempipaikkani kotona oli ikkunan edessä, josta kuusiaita näkyi. Näkymä on pilalla. Meillä ei ole edes sälekaihtimia. Vihaan pihaa, mutta puolisoni ei suostu muuttamaan. Pihaa ei voi korjata.
Ennen minulle riittivät nämä onneen: hyvä parisuhde ja kaunis koti/piha. Olen menettänyt nämä. En koe onnellisuutta enää mistään.
Auttakaa, miten voisin tulla vielä onnelliseksi?