Muistiko teitä kukaan näin ystävänpäivänä?
Kommentit (43)
Muisti vaikka kuinka moni. Eräs ystävä tuli kyläänkin.
Eilen muisti, tänään ei. Soitti ympärikännissä eilen aamulla. Tänään hänen piti tulla meille syömään puoleltapäivin. Ei näkynyt ei kuulunut kuin vasta iltapäivällä tuli tekstari ja soitto, johon en vastannut.
Pyysi tekstarissa anteeksi känniörvellystä sekä sitä, että luuli tänään olevan keskiviikko.
Ei kukaan muistanut, kun minulla ei ole ystäviä kumppanista puhumattakaan. Olen nuori nainen ja välillä pelkään onko suunta vaan huononemaan päin. Ja kyllä itsessäkin on vikaa, mutta myös monella asialla menneisyydessä miksi tilanne on tämä. En ole viettänyt kyseistä päivää enää yläkoulun lopusta asti. Jotenkin päivä saa vaan ahdistusta aikaa ja muistaa ne sydämet minne kukaan ei kirjoittanut mitään. Mutta meneehän se jotenkin näinkin ja en enää suostusi sellaiseen seuraa mikä kohtelee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Harva enää lähettää postikortti mikä on kyllä sääli kun kortti on kuitenkin konkreettisempi ja henkilökohtaisempi kuin tekstari.
Niinpä, tosin täällä ei jaettu postia tänään (eikä myöskään eilen) eli jos nyt joku olisi kortin halunnut/jaksanut laittaakin niin posti sitten tuh¤si tämän kauniin ajatuksen. No joo, ilahduttaa se kortti tietysti minä päivänä vaan mutta..
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muistanut, kun minulla ei ole ystäviä kumppanista puhumattakaan. Olen nuori nainen ja välillä pelkään onko suunta vaan huononemaan päin. Ja kyllä itsessäkin on vikaa, mutta myös monella asialla menneisyydessä miksi tilanne on tämä. En ole viettänyt kyseistä päivää enää yläkoulun lopusta asti. Jotenkin päivä saa vaan ahdistusta aikaa ja muistaa ne sydämet minne kukaan ei kirjoittanut mitään. Mutta meneehän se jotenkin näinkin ja en enää suostusi sellaiseen seuraa mikä kohtelee huonosti.
Tuo viinrinen lause, ei tosiaan pidä roikkua ihmisissä jotka aiheuttavat huonoa oloa, parempi siinä tapauksessa yksin.
Ei muistanut onneksi. Olisi tullut vaivaantunut olo.
Yksi ystävä, sisko ja avopuoliso laittoi tekstarilla toivotukset. Itse laitoin kolmelle ystävälle viestiä ja vastaukset kyllä sain. Muuten oon ollut ihan yksikseni kotosalla.Vähän harmi kun puoliso on työreissulla, mutta ei oikein voi mitään.
Tästä ketjusta päätellen ei tunnu olevan ihnisten ykköspäivä tämä päivä.
Kukaan ei muistanut eli ei taida olla ystäviä eikä edes kavereita. Olisi edes mies mutta ei. Itken ja märehdin mättämällä suklaata naamaan. Ihan p*ska päivä!
Noup. Ei ole kavereita saati ystäviä. Miestäkäään ei kiinnosta tämmöset päivät, oli kyseessä sitten joulu, synttärit tai ystävänpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva enää lähettää postikortti mikä on kyllä sääli kun kortti on kuitenkin konkreettisempi ja henkilökohtaisempi kuin tekstari.
Niinpä, tosin täällä ei jaettu postia tänään (eikä myöskään eilen) eli jos nyt joku olisi kortin halunnut/jaksanut laittaakin niin posti sitten tuh¤si tämän kauniin ajatuksen. No joo, ilahduttaa se kortti tietysti minä päivänä vaan mutta..
Miks ei jaettu postia?!! Laitoin kortin toistaina ykköspostiin mutta ei ollut tänään vielä saapunut:(
Ehkä 10 viestiä, joista puolet vastauksia minun ensin laittamiini viesteihin. Lisäksi ystävänpäiväkortti äidiltäni. :-) Hän oli kirjoittanut sinne herttaisen värssyn tärkeistä ihmisistä ympärillämme. Mieheltä sain suklaata, mikä oli kiva yllätys. Ei mitään hienoa, oli vain ruokakaupassa keksinyt ostaa pienen rasian tuomiksiksi.
Olen nelikymppinen, enkä varsinaisesti ole juhlistanut ystävänpäivää vuosiin. Pienet viestit hyviltä ystäviltä ovat kuitenkin mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ei jaettu postia?!! Laitoin kortin TIISTAINA ykköspostiin mutta ei ollut tänään vielä saapunut:(
Tiistaina
Näin paria kaveria, pari laittoi viestiä. Mies toi kukkia ja pullon kuohuvaa.
Mieheltä sain ruukkuruusun ja pussin pantterikarkkeja. Tytöltä tuli aamulla ääniviesti watsappiin. Pus pus kivaa ystävänpäivää toivotus. Anoppi soitti ja 5 viestiä tuli kavereilta.
Itsekkin Laitoin viestejä, perheenjäseniä muistin pienellä lahjalla ja tein illaksi herkkupöydän keittiöön. Patonkia, levitettä, vaahtokarkkeja, dumleja, ruis sipsejä, sipsejä ja dippiä, jääteetä ja kahvia.
Aika lailla hälläväliä-päivä. Vaimo on joka päivä äkäinen eikä hänessä ole rahtuakaan romantikkoa muutenkaan, joten turha odottaa minkäänlaista huomioimista, kuten ei ole tarvinnut enää vuosiin jouluina ja synttäreinäkään. Ainut miespuolinen hyvä ystäväni on sellainen äijä-äijä, että ei kyllä taatusti tällaisia päiviä noteeraa, voi se juhannuksena laittaa avatun kossupullon kuvan ja siinä onkin sitten suuri tunnelataus mukana. Muita ei sitten olekaan. Olisin minä mielelläni yhdeltä naiselta jonkinlaisen viestin vaikka saanut, mutta turhaa haaveilua sekin. Taidan muutaman vuoden sisään masentua pois päiviltäni tähän yksinäisyyteeni.
Kotoa muuttanut opiskelijapoika laittoi viestin ja yksi ystävä. Siinäpä ne.
Maailman yksi turhimmista kaupallisista jenkkien keksinnöistä. Toinen on Halloween.
Se on kyllä suolaa haavoihin heille jotka ovat yksinäisiä tämä ystävyyden ylustys.