Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö tyhmänä ihmistä, joka...

Vierailija
14.02.2019 |

...toteaa aina, kun politiikasta tulee puhetta, että "minä en äänestä, kun ne vaan nostaa isoa palkkaa ja vie kaikkien rahat"?
Minä pidän. Tulee väkisin mieleen sivistymätön ja tuilla eläjä.

En itsekään ole mitenkään erityisen poliittinen, mutta sen verta ymmärrän, etten ihan noin mustavalkoinen voi olla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Pidän tyhmänä ihmistä joka käyttäytyy kuin eläin.

Joukossamme on suuri filosofi, hallelujaa!

Ei sinulle voi enää muuta sanoa kun urpo.

Sun erityislaatuisuutesi tuntuu olevan hieman huteralla pohjalla, kun noin helposti hermostut.

Kaikki mitä sinun suusta pääsee on ihan sinun oman ruman persoonallisuuden tuotosta.

Totta kai on, kenen muun persoona puhuisi kauttani? Ruman persoonallisuuden käsite, täytyy myöntää, on minulle vieras. Johtunee siitä, etten ole lukenut Coelhoa tai vastaavia. Sellaisista tuo päälleliimattu henkisyys ja älykkyys lienee kopioitu.

Vierailija
22/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa että meillä kaikilla menneisyys on jo takana päin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Sun erityislaatuisuutesi tuntuu olevan hieman huteralla pohjalla, kun noin helposti hermostut.

Kaikki mitä sinun suusta pääsee on ihan sinun oman ruman persoonallisuuden tuotosta.

Totta kai on, kenen muun persoona puhuisi kauttani? Ruman persoonallisuuden käsite, täytyy myöntää, on minulle vieras. Johtunee siitä, etten ole lukenut Coelhoa tai vastaavia. Sellaisista tuo päälleliimattu henkisyys ja älykkyys lienee kopioitu.

Kuka SINÄ oikein luulet olevasi. Se mitä sanot kertoo vain sinusta, varsinkin kun et tunne minua ollenkaan.

Olet myrkyllinen.

En ole lukenut Coelhoa tai vastaavia.

Vierailija
24/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovebotti kirjoitti:

Täytyy muistaa että meillä kaikilla menneisyys on jo takana päin

:D

Toivottavasti olette yksi ja sama henkilö.

Vierailija
25/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Kuka SINÄ oikein luulet olevasi. Se mitä sanot kertoo vain sinusta, varsinkin kun et tunne minua ollenkaan.

Olet myrkyllinen.

En ole lukenut Coelhoa tai vastaavia.

Nyt sä pilasit tämän. Oli ihan hauskaa naljailua, mutta kerta olet noin tosissasi ja epävarma, pyydän anteeksi ja jätän sinut huomioimatta tästä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän