Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö tyhmänä ihmistä, joka...

Vierailija
14.02.2019 |

...toteaa aina, kun politiikasta tulee puhetta, että "minä en äänestä, kun ne vaan nostaa isoa palkkaa ja vie kaikkien rahat"?
Minä pidän. Tulee väkisin mieleen sivistymätön ja tuilla eläjä.

En itsekään ole mitenkään erityisen poliittinen, mutta sen verta ymmärrän, etten ihan noin mustavalkoinen voi olla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut noita kyllä ihan työelämässä. Hölmöjähän ne tuppaavat olemaan muissakin asioissa.

Vierailija
2/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän tyhmänä, mutta en kyllä minään tuilla eläjänä automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyhmänä ihmistä joka käyttäytyy kuin eläin.

Vierailija
4/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän melkein yhtä tyhmänä kuin henkilöä, joka aloittaa keskusteluja otsikoilla "pidättekö tyhmänä ihimistä, joka..."

Vierailija
5/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pidän tyhmänä, mutta en kyllä minään tuilla eläjänä automaattisesti.

Kieltämättä ehkä itsellä tuli nyt tuo tukiasia mukaan tähän, kun viimeisin tuon minulle lausunut on tuilla eläjä. Sanoin kyllä typerästi, koska tunnen kyllä todella fiksujakin, jotka ovat esim. pois työelämästä. Anteeksi tuosta.

Mutta silti meni ihan hermot, kun tuon kuuli TAAS. Siitä sitten rupesin miettimään, olenko ainut, joka pitää tuota merkkinä yksinkertaisuudesta.

Ap

Vierailija
6/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Joukossamme on suuri filosofi, hallelujaa!

Vierailija
7/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän vähän tyhmänä ihmistä joka vuodesta toiseen jaksaa loukkaantua siitä miten toiset äänestää tai jättää äänestämättä

Vierailija
8/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidän vähän tyhmänä ihmistä joka vuodesta toiseen jaksaa loukkaantua siitä miten toiset äänestää tai jättää äänestämättä

Loukkaantuu vai on eri mieltä asiasta? Senhän sanominen ei ole tyhmää. Kuulostaa erikoiselta, jos pidettäisiin vaalit ja sen jälkeen kaikki olisi suu supussa koko asiasta.

Vierailija
9/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kerran sano ettei äänestä koska ei ne asiat koske mitenkään häntä. Ne asiat siellä eduskunnassa ei vaikuta kuulema häneen. Aikuinen mies.

Vierailija
10/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ketään tyhmänä, minulla ei ole varaa siihen.

Vierailija
11/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kerran sano ettei äänestä koska ei ne asiat koske mitenkään häntä. Ne asiat siellä eduskunnassa ei vaikuta kuulema häneen. Aikuinen mies.

:D

Sehän on sinänsä positiivista, vievät siis kaikkien muiden rajat, paitsi hänen.

Vierailija
12/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ketään tyhmänä, minulla ei ole varaa siihen.

Minä pidän kaikkia, itseänikin. Jokainenhan meistä on jollakin tavalla tyhmä. Saahan sen todeta.

Vierailija
13/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Ei sinulle voi enää muuta sanoa kun urpo.

Vierailija
14/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En äänestä, koska mitä nyt yhdellä äänellä on merkitystä” on kyllä todellinen klassikko.

Vierailija
15/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeakoulutettu enkä äänestä. Ahdistaako?

Vierailija
16/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu enkä äänestä. Ahdistaako?

Ahdistaa kuinka jotkut muistavat aina mainita olevansa korkeakoulutettuja. Pitävät siis muita tyhmänä.

Vierailija
17/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Sun erityislaatuisuutesi tuntuu olevan hieman huteralla pohjalla, kun noin helposti hermostut.

Vierailija
18/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallanvaara kirjoitti:

Sun erityislaatuisuutesi tuntuu olevan hieman huteralla pohjalla, kun noin helposti hermostut.

Kaikki mitä sinun suusta pääsee on ihan sinun oman ruman persoonallisuuden tuotosta.

Vierailija
19/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmillinen tosiasia, että kun ihmisellä menee tarpeeksi huonosti tai kun hänestä muutoin tulee tai on tullut kyyninen niin hän kaiken muun ohella menettää uskonsa myös politiikkaa ja demokratiaan. Tutkitusti kaikkein vähiten äänestävät (valtiollisissa ja/ tai kunnallisissa vaaleissa) he, joille on eniten merkitystä siinä, millaista politiikka harjoitetaan ja jolloin päätetään muun ohella erilaisista tulonsiirroista ja muiden muassa  verotuksen kautta hankittujen varojen käytöstä, kuten esim. lapsilisien suuruudesta, asumistukien määrästä tai lääkkeiden omavastuun määrän laajuudesta. Sen sijaan kaikkein eniten äänestävät he, joilla ei juurikaan ole merkitystä yksittäisten tulonsiirtojen suuruudella, tai nouseeko joku yksittäinen tuki (kuten opintotuen määrä, tai asumistuen osuus) parikymppiä vai laskeeko se tänä vuonna parikymppiä.

Vierailija
20/25 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaa seuraan. Mutta en äänestä. Ihan sama ketkä siellä on vallassa aina jotain tekevät väärin. Ainut jolloin oikeasti voitaisiin saada kunnollisia muutoksia olisi silloin kun suomen kansa päättäisi jättää äänestämättä "vanhoja" poliitikkoja. Siinä olisi kyllä todella suuret riskit että mentäisi todella pahasti perä edellä puuhun. Mutta ainakin päättäjät olisi paremmin perillä kansan tuskasta.

Melkeimpä voisi harkita kansalaisaloitteen tekemistä: edustajille maksimi määrä eduskuntakausia tai kuinka monta kautta pitää olla sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi