Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki vanhojenpäiväkiharoista. Voisko joku neuvoa?

Vierailija
14.02.2019 |

Teinillä jäi kokeilut turhan viime tippaan. Ei tunnu kiharat millään pysyä riittävän hyvin.

Hiukset on hiukan pidemmät kuin olkapäille.

Laittoi kosteisiin hiuksiin vahvaa muotovaahtoa ja papiljotit yöksi. Avasi aamulla ja laittoi lakkaa.

Nyt ne ovat jo liian suorat. Kauniina pysyivät noin 4 tuntia.

Mitä tehdä. Heillä on huomenna ekat tilaisuudet jo aamulla yhdeksältä ja illalla klo 19 on päätilaisuus. Miten saada kiharat pysymään hyvänä sinne asti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusraudalla tai muulla hiustenmuotoiluraudalla kiharat,mitkään paplari viritykset eivät toimi 

22/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiukset pesty hiuksia karhentavalla shampoolla? Tuuheuttavat ja syväpuhdistavat shampoot toimivat kaiketi parhaiten.

https://www.idealista.fi/nain-teet-kestavat-kiharat

Tuossa joku ohje kestävien kiharoiden tekemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri ystävälle kiharat kihartimella aika hyvät tuli vaikka hänellä on tosi paksu ja karhea tukka.

Ensin muotovaahtoa pestyihin hiuksiin ja kuivatus, sitten kihartimella kihara, kihara irti kihartimesta ja jokaiseen kiharaan suihkaus hiuslakkaa ennen kuin sen päästää irti. Itse pidin vielä jokaista kiharaa hetken kädessä jäähtymässä ennen kuin päästin sen vapaaksi. Ihan ok kampaus tuli ja vielä puolenyön aikaan oli kiharoita selvästi jäljellä. Aikaa kyllä meni liki pari tuntia, tämä toki riippuu hiusten pituudesta ja paksuudesta.

Vierailija
24/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kuivata hiuksia ennen rullaamista. Paplarit päässä kuivaamaan

Vierailija
25/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkään tukkaan papalarit kuivumaan ja hiuslakkaa niihin. Ei muotovaahtoja.  Antaa kuivua ilman kuivattamaista koneilla. Toimii.

Vierailija
26/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamosta paremmat muotoilutuotteet ja kiharat suoristusraudalla tai kihartimella, mulla suorat hiukset ja noilla vinkeiiä kiharat pysyy kaks päivää!!!!

Vierailija
27/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran suorat hiukset, että kuumasuojaa hiuksiin ja muotsikkaa kiharran raudalla, kierrän sen suortuvan kuumana sormen ympäri monta kertaa ja laitan pinnillä kiinni ylös. Tämä x100 ja sitten lakkaa päähän ja annan hiusten jäähtyä tunnin kunnes vapautan pinneistä. Nopee keino tuo ei ole, mutta kestävät kiharat tulee.

Vierailija
28/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kuivata hiuksia ennen rullaamista. Paplarit päässä kuivaamaan

Mutta tällöin voi käydä niin, että ei ehdi kuivu sisältä kunnolla yönkään aikana.

Mulla oli nuorena tuollaista ongelmaa. (vaikka oli permanentti auttamassa, kun se silloin oli muodissa)

Vierailija
29/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine jätettävä pois ja itse laittaisin ensin hiuspuuteria, sitten muotovaahdon ja tiiviit foliokiharat jotka päässä nukkuu yön yli.

Aamulla nostelee kiharat hiuspuuterin kanssa. Se kuivattaa tosi paljon. Aamulla voi myös vielä kuumalla pitkään föönata ennen avaamista.

Mä tein kerran kiharat noin ja kesti kesällä kosteassa kesäyössäkin suht rankkoja meininkejä niin että meni vielä seuraavanakin päivänä sama kampaus !

Jotain kuumakampauksiin suunnattua suihketta vois myös testata muotovaahdon lisäksi. Pitää saada liukkaus hiuksesta pois, siihen tuo hiuspuuteri. Pitää olla muotoiluun tarkoitettua puuteria.

Vierailija
30/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten foliokiharat märkään päähän ja ne päässä nukkumaan. Aamulla ne on kunnon kikkarat ja iltapäivällä kauniisti laskeutunut vähän

Vierailija
31/31 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pienillä papiljoteilla kestävämpi kihara kuin isommilla. Näin olen ounastellut, kun isommilla tulee tietty loivempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän