Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen salaa vahingoniloinen kun eräs ärsyttävä vanhempi pariskunta tuhlaa rahansa tupakkaan

Vierailija
14.02.2019 |

Siinähän köyhdytte ja pilaatte terveytenne, kun ette jääräpäisinä suostu muuttamaan tapojanne. Juovat myös paljon eivätkä vaikuta kovin onnellisilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä on siihen varaa. Eikö itselläsi ole?

Vierailija
2/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kikattelen tuommoiselle tyhmyydelle. Typerä työkaveri paljasti, että hänellä ja miehellään menee n. 600 euroa kuussa tupakkaan.

600 € savuna ilmaan!!! Ja tää valittaa rahapulasta koko ajan, käy leipäjonossa vapaapäivinään. Lapsi ei saa mitään kivaa, ei ollut varaa ostaa joululahjoja. Ei pääse Lintsille, kun koskaan ei ole rahaa.

Eihän meillä palkka ole suuren suuri, mutta mulla riittää mainiosti. Ostelen sitä ja tätä joskus omaksi ilokseni, käyn ulkona syömässä, teatterissa... Niin mullapa ei menekään kuutta sataa tupakkaan. Välillä oikein hieron typeryyden naamaan näitä juttujani. Sitten se huokailee vieressä, että onhan se kivaa, kun on varaa. Eikä se vaan suostu tajuamaan, että hänellä on ihan sama raha käytössään kuin mullakin. Ihan vaan miten sen on päättänyt käyttää. Niin ja mulla jää myös säästöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta tuhlata rahoja rahoja syöpäkääryleisiin. Ap

Vierailija
4/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttaminen on tyylikästä. Hoikat kaunottaret polttavat sensuellisti. Taitaa vituttaa pulskaa ruokaa ahmivaa mammaa, kun sun naamaan puhalletaan ivallisesti savua. Mitä otit viimeksi Hesburgerista? Sano nyt vielä, että sulla on tili S-Pankissa.

Vierailija
5/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polttaminen on tyylikästä. Hoikat kaunottaret polttavat sensuellisti. Taitaa vituttaa pulskaa ruokaa ahmivaa mammaa, kun sun naamaan puhalletaan ivallisesti savua. Mitä otit viimeksi Hesburgerista? Sano nyt vielä, että sulla on tili S-Pankissa.

Odotinkin milloin tämä läskin ja tupakoivan vertailu alkaa. Aika köyhää. Kai tiedät, että läskitkin polttaa.

En tiedä yhtään tupakoivaa, joka polttaa sensuellisti. En pidä tupakanpolttajia älykkäinä ihmisinä.

Vierailija
6/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa siitä nikotiinista paremmat kiksit kuin sinä vahingonilostasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi