Naisen lihansyönti vistottaa
tulee mieleen joku peto joka lukee ruokalistaa ja reseptejä mutta esim. kanapojan kohdalla on ihminen. Ota 500 grammaa ihmistä, perkaa, fileoi ja savusta- tyyliin. Itse olen vegaani ja kasvatettu arvostamaan eliöitä Koen hieman huonoa omaatuntoa esim juuresten syönnistä koska juuret syömällä se yksilö menettää uusiutumiskykynsä Pyrin syömään orgaanisesti. Tuntuu kammottavalta kun näkee miten tyttöystävä suorastaan kiihottuu Hesen mainoksista
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
On pakko kysyä, että minkä sanan yritit otsikkoon kirjoittaa? Yleensä olen hyvä arvaamaan pienet kirjoitusvirheet, mutta nyt lyö tyhjää mitä vistottaa tarkoittaisi.
Inhottaa, ällöttää
(rasittava sana, jota ainakin mun nuoruudessa käytettiin Oulun seudulla. Lähinnä muodossa visto, eli joku on visto = ällöttävä)
Minäkin avasin ketjun vain saadakseni selville mitä otsikko tarkoittaa. Luin vieläpä väärin "viistottaa", kun aivoni yrittivät väkisin ymmärtää sanan, ja tuli mielikuva naisesta, joka menee ihan viistoon aina lihaa syödessään.
Sama homma! Kerran nainen piilotti lihaa ruokaani. En voi käsittää mitä päässä liikkuu. Kai nämä on näitä naisten "näpäytyksiä" tai mitälie.
Kun ei lähtenyt kunnolla lentoon työttömät vs. koululaiset, ajattelit kokeilla vegaanit vs. lihaa syövät naiset? Ei oo kyllä sun päiväs trollina. Harjoittele vielä, kyllä sä joskus ehkä onnistut!
On pakko kysyä, että minkä sanan yritit otsikkoon kirjoittaa? Yleensä olen hyvä arvaamaan pienet kirjoitusvirheet, mutta nyt lyö tyhjää mitä vistottaa tarkoittaisi.