Posti lähetti paketin takaisin lähettäjälle - en noutanut sitä koska en saanut postista mitään viestiä .. kenen syy?
Postin mukaan se on minun syy, jos olisin vaan tullut noutamaan sitä.
Mun mielestä tää Postin syy.
Kommentit (59)
sun syy... posti on aina viaton katso vaikka käyttösopparista eli postin omista ohjeista.
Siis mitä! Eihän se nyt ainakaan postin syy ole! Mikään ei ole heidän syytään, he eivät ole mistään vastuussa.
Omalla vastuullasi työnnät tavaroitasi heidän autoihinsa. Ei se tarkoita että heillä olisi mitään velvollisuuksia.
Oma syysi. Sinne postiin, kun voi mennä selvittämään asiaa jos pakettia ei näy. Ja seurannasta ei ole mitään amerikantiedettä seurata paketin kulkua ja tämän jälkeen mennä sitä noutamaan, kun huomaa sen saapuneen määrän päähään. Ei siihen mitään erillistä ilmoitusta tarvita. Jos seurantakoodia ei ole tullu sitä kysytään lähettäjältä.
Ei ne turhan takia lähettele niitä seurantakoodeja ihmisille, vaan siksi, että ihmiset käyttäisivät niitä.
Mulle kävi niin että lähettäjä oli laittanut pakettiin väärän puhelinnumeron, enkä siksi saanut koskaan mitään ilmoitusta paketista... Se nyt ei mitenkään voi olla mun syy. Oletko varma, että paketissa on ollut oikeat tiedot?
Missä se paketti nyt on? Kuka sen palautuksen maksaa - lähettäjä yleensä? Onko noutanut paketin jo takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne turhan takia lähettele niitä seurantakoodeja ihmisille, vaan siksi, että ihmiset käyttäisivät niitä.
Entäs jos ei saa seurantakoodeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei saa seurantakoodeja?
Kysytään lähetettäjältä?
Laittakaa se matkapuhelin nro. Ilmoitus saapumisesta tulee tekstiviestinä. Tai jos ilmoitat sähköpostiosoitteen niin sitten sähköpostitse.
Ei sitä välttämättä tiedä vastaanottajan puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Ei minun mummoni ainakaan tiedä minun yhteystietojani, siis muita kuin osoitteen. Hän ei ole eläissään edes avannut tietokonetta. Puhelinnumeroni on salainen, ja kyllä se mummolla jossain numerovihkosessa ylhäällä on, mutta ei tosiaankaan siellä postitoimistossa mukana, kun hän on lähettämässä pakettia.
Paketin voi lähettää myös vastaanottajan tietämättä yllätyksenä. Mistä sitä silloin edes tietäisi odottaa mitään lähetystä?
Jos kaikki tiedot oli oikein millä olisivat voineet ilmoittaa paketin saapuneen, siinä vaiheessa mielestäni postin syy.
No mistä nyt sait tiedon, että se paketti on käynyt lähipostissasi?
Mielestäni jos saapumisilmoitus jää saamatta eikä vastaanottajalla ole paketille seurantakoodia, niin vika on täysin Postin.
Mulle on käynyt jonkin kerran niin, ettei ole tullut saapumisilmoitusta ollenkaan, mutta onneksi näissä tapauksissa on ollut seurantakoodi. Tämä siis sellaisista lähetyksistä, joista ei ole tullut tekstarina tai sähköpostina saapumisilmoitusta vaan olisi pitänyt tulla pelkkä paperinen ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
No mistä nyt sait tiedon, että se paketti on käynyt lähipostissasi?
Olisko lähettäjä kertonut paketin palautuneen?
Olethan ladannut tietysti Postin sovelluksen älypuhelimeen? Sieltä näet kaikki sinulle tulevat lähetykset.
Mä soitin postiin kun sain kirjallisen ilmoituksen paketin saapumisesta mulle 3vkoa hakuajan umpeutumisen jälkeen. Paketti oli palautettu lähettäjälle. Paketin saapuminen perille on kuulemma lähettäjän vastuulla.
Mä soitin postiin kun sain kirjallisen ilmoituksen paketin saapumisesta mulle 3vkoa hakuajan umpeutumisen jälkeen. Paketti oli palautettu lähettäjälle. Paketin saapuminen perille on kuulemma lähettäjän vastuulla.
Ja nyt ei muka lähtenyt viesti..lähti 3 kertaa..sorry
Sun. Paketinseuranta on olemassa.