Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun facessa vingutaan jotain ilmaiseksi, ei päästä hakemaan vaan pitäisi kotiovelle tää ilmainen tuoda

Vierailija
14.02.2019 |

Tarve on kova, ilmaiseksi huhuillaan, pitää olla tietyltä asuinalueelta tai tuonti. Itse ei ole valmis hakemaan sitä ilmaiseksi saamaansa juttua, mutta sen lahjoittajan pitäisi se tuoda kotiovelle :O

Samalla tavalla se lahjoittaja joutuu liikkumaan. Toisilla on auto, toiset käyttää julkisia ja toiset kävelee. Ei mee mun tajuntaani tää ollenkaan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, enpä kehtaisi pyytää jotain ilmaiseksi kotiin kuljetettuna. 😬

Vierailija
2/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sellaisiakin vain on. Onneksi voi ohittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kyselen kuljetusta kympillä tai kahdella, riippuen vähän tuotteestakin. Voi tottakai kieltäytyäkin. Jos se nyt kamalan suuri ongelma niin voi voi.

Itsellä tai kavereilla ei autoa.

Vierailija
4/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä kyselen kuljetusta kympillä tai kahdella, riippuen vähän tuotteestakin. Voi tottakai kieltäytyäkin. Jos se nyt kamalan suuri ongelma niin voi voi.

Itsellä tai kavereilla ei autoa.

Niin siis toki ostamalleni tuotteelle tämä.

Vierailija
5/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torin kautta ilmaisista tai myytävistä huonekaluista pyytänyt kuljetusta maksua vastaan tietenkin. Useimmiten se on onnistunut. Meillä ei ole autoa. Kuljetus maksanu 0-40e.

Tulipalon vuoksi jouduimne hankkimaan kaiken alusta.

Vierailija
6/6 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun ap suorittaa vähän karsintaa ystäväpiirissäsi? En voi kuvitella, että omista kavereistani joku alkaisi "vinkua" minulta yhtään mitään, ilmaiseksi tai vaikka rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi