Ärsyttää kun facessa vingutaan jotain ilmaiseksi, ei päästä hakemaan vaan pitäisi kotiovelle tää ilmainen tuoda
Tarve on kova, ilmaiseksi huhuillaan, pitää olla tietyltä asuinalueelta tai tuonti. Itse ei ole valmis hakemaan sitä ilmaiseksi saamaansa juttua, mutta sen lahjoittajan pitäisi se tuoda kotiovelle :O
Samalla tavalla se lahjoittaja joutuu liikkumaan. Toisilla on auto, toiset käyttää julkisia ja toiset kävelee. Ei mee mun tajuntaani tää ollenkaan
Kommentit (6)
Niitä sellaisiakin vain on. Onneksi voi ohittaa.
Mä kyllä kyselen kuljetusta kympillä tai kahdella, riippuen vähän tuotteestakin. Voi tottakai kieltäytyäkin. Jos se nyt kamalan suuri ongelma niin voi voi.
Itsellä tai kavereilla ei autoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä kyselen kuljetusta kympillä tai kahdella, riippuen vähän tuotteestakin. Voi tottakai kieltäytyäkin. Jos se nyt kamalan suuri ongelma niin voi voi.
Itsellä tai kavereilla ei autoa.
Niin siis toki ostamalleni tuotteelle tämä.
Olen torin kautta ilmaisista tai myytävistä huonekaluista pyytänyt kuljetusta maksua vastaan tietenkin. Useimmiten se on onnistunut. Meillä ei ole autoa. Kuljetus maksanu 0-40e.
Tulipalon vuoksi jouduimne hankkimaan kaiken alusta.
Pitäisikö sinun ap suorittaa vähän karsintaa ystäväpiirissäsi? En voi kuvitella, että omista kavereistani joku alkaisi "vinkua" minulta yhtään mitään, ilmaiseksi tai vaikka rahalla.
No hyi, enpä kehtaisi pyytää jotain ilmaiseksi kotiin kuljetettuna. 😬