Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateelinen miesystävälleni.

Jealous
14.02.2019 |

Olemme nyt seurustelleet vuoden verran ja olen huomannut, että olen hieman kateellinen hänen aikaan saamiselleen.
Joka arkiaamu hän herää 5-6 ja alkaa puuhastelemaan kotiaskareitaan tai kolmena aamuna hän käy kuntoilemassa. Sama herääminen toistuu kyllä viikonloppuisinkin. Aamu intoilun jälkeen hän lähtee ensimmäiseen työpaikkaan, siis hänellä on 2 työpaikkaa tai toinen on oikeastaan harrastus mistä saa palkkaa ja sitten on palkkatyö.
Iltapäivällä hän vaihtaa varsinaiseen työhönsä jossa tekee normi iltavuoron.
Tämä toistuu ma- to ja perjantaina hän tekee normi päivän oikeassa työssään.
Perjantain hän heittää vapaalle töiden jälkeen ja rentoutuu viikonlopun. Se on sitä meidän yhteistä aikaa jolloin hän järjestää meille kaikkea mukavaa puhaa. Retkiä luontoon. Käydään erilaisissa tapahtumissa. Tehdään lyhyitä matkoja viikonlopulla.
Olen kateelinen siitä miten hän osaa käyttää aikansa niin hyvin ja jakaa vapaa-aikansa minun kanssani. Kaiken lisäksi hän pystyy vielä pitämään yllä ystävyys suhteita jotka ovat perua lapsuus ajoilta.
Yö unista olen kateellinen, kun hän tulee toimeen 7-6 tunnin unilla. Ja se fyysinen kunto :o

Miten ihmiset pystyy järjestämään aikansa noin ja mistä se tarmo löytyy kaikkeen tuohon ?
Olen ollut hieman huolissaan hänen jaksamisestaan, mutta tuo rytmi on jatkunut jo niin pitkään eikä hänen terveydessään ole mitään merkkejä, että jokin olisi vialla.

Olen kyllä sanonut hänelle olevani kateelinen tuosta elämän tyylistä. Jos saisi itseäänkin niskasta kiinni ( ei kuitenkaan noin paljoa)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ovat tuollaisia. Mielekäs työ voi olla osasyynä, jolloin se ei kuluta "akkuja" niin paljoa ja jaksaa sitten touhuta.

Vierailija
2/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi jättää se sika. Muuttuu tunteettomaksi paskaksi ja on melko varmasti narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun kuitenkin olla huolissasi omasta jaksamisestasi, jos ihan normaaliarki saa sinun noin hengästymään?

Vierailija
4/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kateutta. Mitäpä jos imet itseesi noita hänen lukuisia vinkkejä, jos todella kaipaat samaa?

Lähipiirissäni on tuollaisia elämäänsä aikatauluttavia ihmisiä, jotka tuntuvat sinkoilevan sinne tänne ja aina energiaa täynnä. Ihailtavaa, jos suinkin nauttii kyseisestä elämäntyylistä. Tulee kuitenkin muistaa, että olemme hyvin erilaisia temperamentiltämme. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä toimi itsellään lainkaan.

En ole koskaan kuullut kenenkään olevan kateellinen omalle kumppanilleen. :D Ole ylpeä hänestä!

Vierailija
5/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että pitäis ottaa malli hänestä ja olen yrittänytkin. Mutta ei vaan jaksa.

Syynä on varmasti henkisesti huomattavasti rasittavampi työni ja se että vaadin 8-9 h unta.

Muutenhan ei arkeni jaksamisessa mitään ongelmaa :D

Hän ei ole koskaan sanonut mitään poikkipuolista sanaa työstään, ainakaan minun kuullen.

Elämäntapa remontin olen aloittanut hänen innoittamana ja opastamana. Ja tämän parisuhteen myötä olen löytänyt jonkinlaisen ilon elämääni.

Ja todellakin olen ylpeä hänestä ja hänen energisyydestään. Se kun vaan haluaisin olla yhtä energinen kuin hän, mutta kun ei onnistu :(.

Se hänen kyky organisoida tekemisensä saa minut kateelliseksi, kun hän vaan tekee asioita ja sitten ne ovat valmiit. Ei mitään pohdintoja tai hämmästelyä, ainakaan ääneen. Tarttuu hommaan kuin hommaan ja hetken päästä se on valmis.

-AP-

Vierailija
6/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ihmisryhmän.

Lähipiiriini kuuluu näitä suorittajia. Lapsia juoksutetan 10 harrastuksessa itse luodaan uraa. Sitten kun aikatauluun tulee jokin suunnittelematon meno, niin vedetään kilarit siitä ja kaikki kärsivät sen jälkeen. Sokerina pohjalla on tämä itsensä esille tuominen kaikella mahdollisilla tavoilla. Some päivitykset liittyy aina johonkin omaan erinomaisuuteen ja kuinka kaikkia on suoritettu ja nyt vietän omaa aikaa rentoutuen.

Ja lapset ovat niin erinomaisia joka asiassa.

Mutta ole onnellinen miehesi kanssa jos tämä suorittaminen ei ole ongelma sinulle vaan haluaisit olla hänen kaltaisensa. Äläkä ota siitä mitään stressiä, kun me ollaan kaikki erillaisia.

Vierailija
7/7 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi noin systemaattisesti jättää kirjoittamatta yhdyssanat yhteen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi