Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa sinulle tapahtui Ystävän päivänä?

Vierailija
14.02.2019 |

Miten vietät Ystävän päivää, kenen kanssa, minkälaiset herkuttelut, juomat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ystävätapaamiseen, missä lauletaan yhdessä rakkausaiheisia lauluja. Olisiko jollain ehdotuksia hempeistä lauluista?

Vierailija
2/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Yhtään ystävää ei ole eikä mies huomioinut päivää mitenkään. Laitoin hyvän ystävänpäivä toivotuksen facebookkiin ja sain yhden tykkäyksen, se ei ole mieheltä vaan lapsuuden "tuttavalta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäville ystävänpäivätoivotukset tekstarilla, kuulumistenvaihtoa samalla. Juhlimme ystävänpäivää perheen kesken. Lapsille olen ostanut Kismet Geishat yllätykseksi. Irtokukkia pöydälle. Lapset leikkivät kaveriensa kanssa illalla kuten miltei joka päivä. Puhutaan varmasti koulun ystävänpäivästä, penkkareista perheen kanssa ja nautitaan toistemme seurasta.

Olen iloinen, että lapsillani on ystäviä. Pari vuotta sitten toisella luokalla ollut tyttäreni oli kolmantena pyöränä kaveriporukassa ja koulussa kaikki muut sai ystävänpäiväkortin paitsi hän. Tuntui tosi pahalta. Hän antoi kortit niille kahdelle kaverilleen kyllä.

Vierailija
4/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee mennä ostamaan itselleni suklaata ja viettää päivää parhaan ystäväni, itseni kanssa. Tunnun olevan ainoa, joka ymmärtää ja arvostaa minua sellaisena kuin olen!

Vierailija
5/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa rakkauslauluissa olla runsauden pulaa, löytyyköhän ystävälauluissa muita kuin, "Mistä tunnet sä ystävän?"

Vierailija
6/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt kihloihin vuosi sitten Ystävän päivänä. Tänään sitten juhlitaan kunnolla, jos kihlakumppani muistaa. Ei ainakaan aamulla ennen töihin lähtöä muistanut mitenkään kumpaakaan päivää!

Vierailija
7/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille palstalaisille!

Vierailija
8/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen syöpäyhdistyksen vesijumppaan 😍.

Vierailija
9/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun kassakone kilisee iloisesti, kortit, Geisha-sydänsuklaarasiat ja kaikenlainen yp-rihkama menee kaupaksi.

Kiitos Jenkit😁

Vierailija
10/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta hössötys vain laajenee ja keksitään mitä oudompaa krääsää ystäville ostettavaksi! Mutta onhan hauskaa tavata ystäviä tänään kaupungilla kahvitellen herkkujen kera ja alkaahan talvilomakin pian, ja aurinko paistaa ainakin Porvoossa!

11/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ystävänpäivää kaikille palstalaisille!

Samoin ystävänpäivää teille toivotan💝

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sattu yks juttu, ja nyt niskat ja sillee on vähä viel kipeet..:D kai se täst.

Vierailija
13/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa ja täällä juhlitaan Valentinen päivää eli rakastavaisten päivää; ei ystävänpäivää. Aamulla suihkuun mennessäni löysin ison ruusukimpun jonka mies oli ostanut eilen ja piilottanut suihkuverhon taakse. Miehelle olin ostanut kortin. Illalla ei mennä syömään ulos koska kaikki ravintolat ovat täynnä ja tunnelma on hermostunut romanttisen sijaan; sen sijaan mennään lounastunnilla juomaan ja syömään jotain pientä suosikkikahvilaamme. Emme oikeastaan koskaan syö lounasta yhdessä joten tämä on kiva poikkeus arjesta.

Vierailija
14/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mennyt kihloihin vuosi sitten Ystävän päivänä. Tänään sitten juhlitaan kunnolla, jos kihlakumppani muistaa. Ei ainakaan aamulla ennen töihin lähtöä muistanut mitenkään kumpaakaan päivää!

Juhlitte, jos kumppani muistaa?! Siis itse muistit, etkä sanonut mitään?! Etkö aio järjestää itse mitään?

Vierailija
15/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta riittää herkuttelupäiviä: Ensin Runebergin tortut, sitten laskiaispullat, ystävänpäiväleivokset, pääsiäispashat, vappuna tippaleivät, Juhannuksena mansikkaleivokset!

Vierailija
16/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vanhanpiian - ei mitenkään.

Vierailija
17/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuvuodesta riittää herkuttelupäiviä: Ensin Runebergin tortut, sitten laskiaispullat, ystävänpäiväleivokset, pääsiäispashat, vappuna tippaleivät, Juhannuksena mansikkaleivokset!

😋

Vierailija
18/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tapaamaan tapaturman takia osastolla makaavaa vanhusta, yritän piristää, vaikka tilanne onkin vaikea monin tavoin ja koen suurta osaamattomuutta.

Vierailija
19/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää Sinulle, tuntematon ystävä!

Vierailija
20/28 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin huomauttamaan av-palstalla, että ystävänpäivä kirjoitetaan pienellä ja yhteen. Ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän