Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4110)
Thai-kuppikeitto. Oli riittävästi makua, siksi kai katosikin kaiken maailman mauttomien latteuksien tieltä.
Hei kefiiriä/kirsikkamakua kaipailevat! Eestin Ekstrat myy ainakin Malmilla Valion(!) kirsikkakefiiriä, vieläpä Gefilus-versiona!
Apetit pakasteateria Thai shrimps. Tomaattisessa kookoskastikkeessa katkarapuja, riisiä ja herneenpalkoja.Parasta ikinä !!.
Lidlin viherpippurikastike 3 pussin pakkauksessa
Pirkka Mousse au chocolate-suklaamousse 2 purkin pakkauksessa
Ei siis sama kuin mikä on nykyään myynnissä vaan aikaisempi versio siitä. Oli paljon paremman makuinen, nykyinen on myös rakeisempaa koostumukseltaan.
Sun Icen Muumi-lakritsijäätelö sinisessä muoviämpärissä, oli 1990-luvun alussa myynnissä
Bravuuri nyhtöpossu! Onnistui aina pommin varmasti, ja maistui hyvältä tortillsletuissa tsatsikin ja srirachan kanssa. Miksi tätä ei saa enää?!
Touko -leipää myydään Real -tuotemerkillä ja on samaa jyväistä evästä.
Vierailija kirjoitti:
Herbina vartalosuihke Melon love. Käytin sitå aina nukkumaanmennessäkin enkä saa unta ilman sitä, kun viimeinenkin purkki on nyt käytetty
😩😩😢
Mä oon niin samaa mieltä tästä! Olin tosi surullinen kun en löytänyt niitä enää. :'( :'(
Mut ihanaa että joku muukin kaipaa just sitä suihketta, ei tunnu siltä et oon ainoa joka muistaa sen. :D
Vierailija kirjoitti:
Dermosilin asetalyylihappoa (?) sisältävä yönaamio joka teki kasvoille ihmeitä..miksi lopettivat sen tekemisen? Jäi joululahjat tuolta tuon takia sieltä ostamatta.
Onko markkinoilla muita missä on tuota? En ole varma mikä suomeksi mutta azelaic acid englanniksi. Käytän itse reseptiversiota tästä ihmelääkkeestä, mutta reseptitön vaihtoehtokin kiinnostaa.
Jalostajan italianpata, jossa oli normaalin kokoiset spagetit.
En ollut vuosiin ostanut italianpataa ja kun pitkästä aikaa ostin,
niin olipa pettymys, kun ne pastat oli hiuksen paksuisia.
Ilmeisesti on tarkoitus lyhentää valmistusaikaa, mutta mieluummin olisin keitellyt vähän kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sun Icen Muumi-lakritsijäätelö sinisessä muoviämpärissä, oli 1990-luvun alussa myynnissä
Ylipäänsä Sun Icen jäätelöt. Ne oli kivan raikkaan makuisia eikä niin raskaan kermaisen tuntuisia kuin monet muut. Esim. Iso vanilja-suklaa-toffeetuutti oli hyvää, vaikka isolta osin ihan vaniljajäätelöä vaan. Kun Ingman osti Sun Icen, se jatkoi tuutin valmistamista, mutta maku on ihan erilainen, kun jäätelö on Ingmanin. Olenkin kaikki nämä vuodet ihmetellyt, eikö Ingman ostanut Sun Icen reseptejä myös.
Vaasan 6 tai 7 viljan leipä. Kovasti samannäköinen kuin ohraleipä, jota kai saa edelleen, mutta tämä monivilja oli paljon maukkaampi. Ihan paras kaupasta saatava leipä, ja sitten sitä ei saanutkaan.
Fazerin kahvisuklaa, lopetettiin kauan sitten mutta se oli parasta ikinä.
- taffel sileät grilli sipsit ruskea keltaisessa pussissa. Oli ihan herkkua pienenä.
- nami nami vanukkaat
- metsätähti jugurtti
- softis limska
- pelle jäätelöpuikko jolla nenässä purkka
- banaani mehujää puikko, sellainen pohjasta puristettava.
- pommac ja mac mehujäät.
-
- jekku lehti
Äitimuorin sekaleipä 80-luvulta. Nykyäänkin kai joku vastaava muttei ole sinnepäinkään.
Fazerin minttusuklaalevy ja patukat joissa isoja minttumöllejä. Oli Sairaan Hyvää!
Danonen vaniljajukurtti, oliko 2 pakkauksessa, isohko purkki.. Juuri kun löysin sen, hävisi kaupoista :(
Cittarin irtokarkkivalikoiman suklaabanaanit. Olisin voinut elää niillä.
Vierailija kirjoitti:
Hei kefiiriä/kirsikkamakua kaipailevat! Eestin Ekstrat myy ainakin Malmilla Valion(!) kirsikkakefiiriä, vieläpä Gefilus-versiona!
Mä ostin tuota joskus mutta en tykännyt, häviävän pieni määrä kirsikkaa ja kauheasti sokeria.
Pirkan Marjakimara -jäätelö! Se oli sellaisessa läpinäkyvässä muovirasiassa, ja se sisälsi vanilijajäätelöä ja kirpeää marjasorbettia. Viimeksi olen tainnut syödä sitä v. 2015, enkä ole nähnyt sitä missään sen jälkeen.
Viri, jauheesta tehtävä suklaamousse
Ehkä Danonen neljän jugurtin pakkaus, 2 vadelmaa, 2 boysenmarjaa
Valion makadamia- suolainen kinuski -jäätelö (Hans Välimäen suunnittelema maku)
Lidlin rahkat, joissa kannessa suklaanonparelleja