Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Kaikkien aikojen paras jäätelö saisi tulla takaisin. Urheilutikku!
Nivel kiiltosuihke, jota laitettiin hiuksiin. Toi oikeasti ihanaa kiiltoa hiuksiin. Ei löydy enää mistään.
Chifonetin lopettaminen on minulle katastrofi. Jäljitelmät tuntuvat iljettäviltä jo ensimmäisellä käyttökerralla. Kuvio on sama, mutta muuta samaa ei sitten olekaan. Todella traumaattista. Tiskiliinaa, kun tarvitaan ihan yhtä mittaa.
Maksaisin mielelläni tuplahinnan, , jos vain niitä olisi myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Nivel kiiltosuihke, jota laitettiin hiuksiin. Toi oikeasti ihanaa kiiltoa hiuksiin. Ei löydy enää mistään.
Siis Nivea, automaattinen tekstinsyöttö
C h i f o n e t kirjoitti:
Chifonetin lopettaminen on minulle katastrofi. Jäljitelmät tuntuvat iljettäviltä jo ensimmäisellä käyttökerralla. Kuvio on sama, mutta muuta samaa ei sitten olekaan. Todella traumaattista. Tiskiliinaa, kun tarvitaan ihan yhtä mittaa.
Niitä saa netistä
Huomasin että Lidlissä ei ole viime viikkoina ollut sitä lasipullossa olevaa salsaa enää.
C h i f o n e t kirjoitti:
Sama täällä. Ostin just jotain korvikkeita, mutta ei taida laatu olla samaa tasoa.
Ne vanhat Wettexit ovat ihan hirveitä.
Vielä ennen koronaa (eKr) oli Pandan Lumous-suklanamusia, muttei enää. Ruoka-allergioiden takia tämä oli yksi harvoista karkeista joka mulle sopi, olivat ihan hyviäkin. Suklaata ja vadelmaa. Jossakin oli vielä toissavuonna muutama pussi, ostin kaikki. Sen jälkeen en ole näitä nähnyt enää. Olivat aika uusikin namu.
Rainbowin kevyet valmispopcornit. Nykyään on pakko ostaa maissinjyviä ja poksutella kattilassa, jos haluaa kevyempiä poppareita.
Pirkan sokerittomat salmiakkikissat.
Rainbow´n kasvisfondi oli hyvä, muut maistuvat laitosruokamausteelta.
Softapuolelta löytyy esim. Freehand. Adobe osti sen pois ja lakkautti. Törkeää on tuollainen kun ostetaan softa pois vain sen takia että saadaan kilpailija pois pelistä.
Verilättyjauhe. Tykkäsin rapeista verilätyistä.
Vaikka on vain siivous liina, niin elämä ilman Chifonettia on limassa lillumista.
Suomi 100 jäätelö, maku taisi olla kahvi suklaa ja merkki Pingviini.
Pyynikin Jive – hyvä ja omanmakuista virvoitusjuoma.
Tätä olisi mukava päästä maistamaan vielä.
Siis mitä h*lvettiä itsellesi? Ei todellakaan pidä diabeetikon vältellä hiilihydraatteja/sokeria!