Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vinkkari ja inkkari karkkipussit
En kyl tarkalleen muista mille maistu, mut pienenä tykkäsin. Ois kiva maistaa taas uusiks.
Ihan tavallinen pehmeävartaloinen Chou Chou merkkinen nukke.
Mulla oli lapsena sellainen ja se oli ihan paras nukke ikinä. On vielä tallessa, jos joskus omia lapsia saan niin annan heille. Se oli jotenkin aidomman vauvan mallinen ja ihanan pehmeä.
Äitini olisi veljen tytölle ostanu sellasen lahjaksi, mutta ei löydy oikein mistään. Joku ääntä pitävä löytyi jostain, mutta se oli huono kun oli kova möykky vartalon sisällä.
Febreze-tekstiiliraikastin (koirataloudessa kätevä esim. sohvan raikastamiseen).
Mikä oli se jäätelöpuikko.. suklaakuorrute jossa roiskuvia murusia, sisällä jäätelöä jossa kirsikan makuisia kastikeraitoja? Muistaako joku? Oliko Magnumin sesonki jäätelöä. Oli hyvää.
Siwasta pizzakeksejä ja Sahne-kermakaramellejä.Fazerin suklaanapit pahvirasiassa olivat käteviä kakun päällä ja Avecyd-ihonpuhdistusainetta,jota sai apteekista.1
Bliw-käsisaippuat, loistavia esim. matkoilla jos ei ole varmaa onko majoituspaikassa saippuaa. Ja helppoja kotonakin vessasaippuana.
Fazer pistaasi suklaapatukka🤤🤤🤤
Huomasin vähän aikaa sitten, että Fazerin popcorn-suklaata ei enää myydä! Se oli taivaallista, eikä tuo Maraboun vastaava ole lainkaan sama asia. Ärrin murrin.
Lumenen hajuvedet. Kamoon Lumenen jengi, tuokaa takaisin Timantti Hangella. 50+ naisia on paljon ja he juoksisivat silmät kiiluen ostamaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin mässäyx karkkipussi, paitsi, että se tuli taas kauppoihin pitkän ajan jälkeen, juuri ostin :)
Mun mielestä nuo pussin hedelmäkarkit ovat erilaisia kuin ennen eivätkä yhtään niin hyviä. Varsinkin punaiset. :-(
Kysyin Fazerilta tuosta ja väittävät että on käytetty alkuperäistä reseptiä.
Ostin vasta tällaisen uuden Mässäyx -pussin ja mielestäni karkkien rakenne oli selvästi erilainen ja maku jotenkin miedompi kuin ennen. Nykyisen Fazerin tuntien en yhtään ihmettelisi, että jotain karkeissa on muuttunut.
Aivan erilaisia on nämä uudet Mässä Yxit, alkuperäiset oli kovempia eikä päältä niin "limaisen" tuntuisia.
Olivat pehmeitä ja vähän sitkeitä, mutta niissä oli mattainen pinta. Ei niiden limaisia kuulu olla! Ajattelin tässä yhtenä päivänä ostaa niitä, mutta nyt en tiedä, haluanko sittenkään. Sen verran niitä on morkattu tässä ketjussa, enkä halua pilata hyviä muistoja :(
Olenko se vain minä, vain olivatko nuo karkit alun perin paljon isompia? Muistoissani olivat sellaisia kunnon paloja, nyt tuntuivat jotenkin tosi pieniltä.
Sienisalaatti kurkun kanssa. Kavipavut jotka sisälsivät likööriä.
Inkivääri battery, cool bits jätelö, digimon marjalimu ja pokemon melonitikkarit!!!! Bliwin käsisaippuoita kyllä mielestäni myydään vielä, meillä ainaki usein pieni karhinvatukka purkki vessasaippuana
Ekströmin mustikkasoppajauhe oli retkiruokien kuningas.
Valiolla oli aikoinaan Omena-kastanja jugurtti, olin vissiin ainoa joka tykkäsi koska poistui markkinoilta tosi nopeasti.
Rukan polypropeeniset kerrastot ("suomen hiihtojoukkueen virallinen kerrasto" Hemohes-aikaan) olivat mukavat, kuivuivat vaikka laavulla ja kestivät kymmeniä vuosia. Polyester tai merino ovat surkeita korvikkeita.
Volvomies kirjoitti:
Takavetoiset Volvot
Uutena ei varmaan saa, mutta mulla on onni omistaa sellainen :)
Suihkutettava käsitiskiaine (Kiilto). Miksi ihmeessä sitä ei enää myydä?!
Marianne Kismet