Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V05-hiustenhoitotuotteet.
Pantenen hiuksiin jätettävä hoitoaine ja syväpuhdistava shampoo.
Refectocil- kulmien ja ripsien kestovärisetti.VO5 on aina välillä Cittarissa tarjoustuotteena, tulee erä ja sitä myydään niin kauan kuin riittää.
Pantenea saa ulkomailta.
Ja eikö Refectocil oo Sokoksella ihan normaalivalikoimassa?
Vo5-hiustuotteita on Tokmannilla koko ajan valikoimissa, sinne siis! 😀
En jaksa lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko jo mainittu. Mutta aikoinaan oli K-kaupoissa semmoisia Amerikan perunoita, jotka oli ihan julmetun hyviä grillissä! Foliorasiassa oli perunoita, mustapapuja ja maissia yms. hyvin maustein. Nam!
Sain tänään järkytyksekseni kuulla, että Serlan lasi & peili -siivousliinan valmistus on lopetettu. Ihan kaikkein paras tuote oli, kuin talouspaperi mutta jämäkämpi, ei nukkaa eikä vety hetkessä. Milläs sitä nyt sitten pyyhitään?
Vierailija kirjoitti:
Ryb and Deckers appelsiinimehu oli mielestäni hyvää.
Eikö kukaan muu kaipaa sitä?
En kaipaa sitä, mutta saman valmistajan greippimehua kyllä!
Ostin vuonna 2008 Noa Noan villakankaisen huivin. Se on edelleen käytössä ja aivan ehjä, ehkä pikkuisen nukkaantunut. Aivan paras huivi ikinä. 100% villaa, sellaista ohuenohutta, jota voi käyttää yksinkerroin kun ei ole kovin kylmä, mutta moninkertaisena kun on kylmä. Väri ja kuvointikin sopi mulle täysin. Maksoi 90 euroa, joten mietin hetken ostanko, mutta onneksi ostin.
Nyt jos pitäisi ostaa uusi, niin eipä samalla puljulla ole enää yhtä hyvänlaatuista ja nättiä huivia.
Corn Silk -puristepuuteri. Katosi 1999. Ei sen parempaa puuteria ole ollut ikinä markkinoilla, ei ennen, eikä jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Corn Silk -puristepuuteri. Katosi 1999. Ei sen parempaa puuteria ole ollut ikinä markkinoilla, ei ennen, eikä jälkeen.
Mun luottopuuteri oli Avenen Mosaiikkipuuteri. Nyt vedetty pois markkinoilta. Huoh.
Kaipaan Pantene pro v- shampoita ja erityisesti hoitoaineita. Olivat loistavia kuiville, käkkärille hiuksille. Nyt joutuu ostamaan 10x kalliimpaa Sebastiania. :(
DIMin sukkahousuja on tosi vaikea löytää. Inhoan näitä pohjavahvikkeellisia Vogueita yms., koska minulla ainakin sukat vähän ”pyörii” jalassa ja vahvike siirtyy väärään kohtaan. Ranskalaisten Bleu For^et -sukkien maahantuonti on myös lopetettu.
ZINAXIN nivelille. Palkittu tuote aikanaan Euroopassa. Vaikuttava aine inkivääri. Ainoa valmiste, mikä toimi minulla ja vaikutti huomattavan nopeasti ja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään järkytyksekseni kuulla, että Serlan lasi & peili -siivousliinan valmistus on lopetettu. Ihan kaikkein paras tuote oli, kuin talouspaperi mutta jämäkämpi, ei nukkaa eikä vety hetkessä. Milläs sitä nyt sitten pyyhitään?
Pesuaineella ja sanomalehdellä.
Hyvä tulee, ei nukkaa ja kirkas kuin mikä.
Ei tietysti sovi aivan pienille pinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Chifonetit. Valmistus lopetettu eivätkä kopiot ole yhtä hyviä.
Voi itku! Just olen muuttanut takaisin Suomeen vuosien ulkomailla olon jälkeen ja monet hyvät tuotteet ovat näköjään kadonneet. Poden vieroitusoireita!
Kyllä Omo Pikkujättejä on! On muutamaa eri kokoa. Ihan parhaita pesuaineita, tiiviissä muodossa tehokasta pesua.