Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveri möläytti tupareissa ilkeän vitsin liittyen kokooni ja mies vaan nauroi

Vierailija
13.02.2019 |

Olen isokokoinen. Olin leiponut paljon tupareihimme koska halusin ettei mikään lopu kesken. Kun sanoin vieraille, että ottakaa vaan lisää niin tämä miehen kaveri tuli siihen ja alkoi matkia ääntäni. "niin ottakaa vaan mutta älkää liikaa että mullekkin jää tarpeeksi" taputteli mahaansa ja piti kimeää tekonaurua.

Tähän en halua mitään trolli/porvoo/sinne päinkään viestejä vaan ihan oikeita vastauksia.

Mies ei ollut minun puolellani vaan törkeästi nauroi vaikka näki että olin todella häpeissäni.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski!

Onko sulla jossain pipi kun noin puristaa?

Vierailija
22/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa huutaa provoa?

Tiesit siis jo itsekin että tarina haisee.

Todellakin provo. Pyytää kommentteja, mutta ei vastaa edes mihinkään kysymyksiin tai kommentoi. 

Saattaa olla provo, mutta olen joskus ollut itse ihan samanlaisessa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvi ihan niin henkilökohtaisesti ottaa. Relaa

Vierailija
24/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuiko tarina siten, että otit leipomukset ja lukittauduit vessaan syömään niitä ja itkemään räkäistä itkua. Sillä välin miehet häipyivät ryyppäämään ja ukkosi katselemaan hoikempaa ja nätimpää tyttistä kavereiden kehottamana.

Vierailija
25/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ääliö vieras, mut miehes teko täysin idioottimaista. Hänen ois pitäny sanoo tälle vieraalle, että "eiköhän sinun juhlat ole juhlittu täällä" ja ohjannut ulko-ovea kohti.

Vierailija
26/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia herkkuja olit leiponut vieraille?

Vierailija
27/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarjolla myös namia ja limssaa?

Vierailija
28/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski olla läski, hä?

Katos, vanha koulukiusaaja heräsi viestiä tykittämään.

Vierailija
29/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuon kimeä äänisen tyypin. Saa koko porukan nauramaan hauskoilla sutkauksillaan ja ihanan terävällä tilannekomiikallaan. Meillä oli töissä yksi, joka sai potkut kun katsoi lapoa firman koneella työaikana.

Vierailija
30/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä oli kysymys?

Kysymys on: haluatteko kommentoida? Mitä olisitte tehneet minun sijassani?

Kas noin. Ole hyvä.

Vierailija
31/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Miehistä kaksi kolmesta on ylipainoisia. Heillä on yleensä eniten kommentoitavaa naisten ylipainosta.

Kuittaa seuraavalla kerralla miehesi painosta ja seksitaidoista. 

Naisista 2/3 on ylipainoisia, miehistä 3/4.

Vierailija
32/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski olla läski, hä?

Katos, vanha koulukiusaaja heräsi viestiä tykittämään.

Siellä se puristelee miestisuaan ja nipistelee nänniään. Illan Raamatunkappale on jo luettu ja nyt voi rentoutua...

Vierailija
33/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tälke vieraalle tehty selväksi, että hänellä ei ole teille enää tulemista?

Onhan miehesi käskenyt tärä vierasta pyytämään sinulta anteeksi?

Ja tietäähän miehesi, miten sinuun sattui, koska miehesi nauroi mukana?

Dinun ei tarvitse hävetä. Miehesi ja vieraanne on syytä hävetä käyttäytymistään.

Vierailija
34/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi olisi pitänyt puolustaa sinua ja piste. En tarkoita mitään lyömistä, vaan olisi vaikka sanonut että "nyt jumalauta anna olla, se on mun puoliso". Mutta psyykkisesti heikot ovat juuri tuollaisia, eivät he siihen kykene. 

Vierailija
35/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi olisi pitänyt puolustaa sinua ja piste. En tarkoita mitään lyömistä, vaan olisi vaikka sanonut että "nyt jumalauta anna olla, se on mun puoliso". Mutta psyykkisesti heikot ovat juuri tuollaisia, eivät he siihen kykene. 

Yleensä sutkautuksille naurahdetaan - vaikka huonoillekin. Jättäisin tämän typeryyden huomiotta, sillä niin wt oli sutkautus.

Seuraavalla kerralla järjestä huonot tarjoilut.

Vierailija
36/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sutkautuksille naurahdetaan - vaikka huonoillekin. Jättäisin tämän typeryyden huomiotta, sillä niin wt oli sutkautus.

Seuraavalla kerralla järjestä huonot tarjoilut.

Seuraavalla kerralla ei tuollasta tyyppiä kutsuta.

Vierailija
37/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tökerö vieras. Sellaiselle tuskin kannattaa edes yrittää sanoa, että loukkasi sinua. Jatkossa vain vieraslistalta pois. Ja mies hoitakoot seuraavat tarjoilut teidän puolesta. Vaikka lähikaupan ikipullia, mutta hoitakoot. 

Jos olisin sinä puhuisin kyllä miehen kanssa hänen käytöksestään ja kysyisin, että mitä veetua hän oikein ajatteli nauraessaan mukana. Voin luvata, että se sana kulkeutuu kyllä vieraankin korviin myöhemmin. Ja myös se, ettei ole enää tervetullut teille.

Vierailija
38/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi saa ilmoittaa kaverilleen , että odotat häneltä anteeksipyyntöä.

Vierailija
39/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hämmennyn aina tuollaisissa tilanteissa ja saatan nauraa hämmentyneisyyttä/ tyrmistyneisyyttä. Tuo asiaton kaveri ei olisi enää tervetullut. Miehen kanssa keskustelisin

Vierailija
40/43 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin onpas teillä ääliömäisiä kavereita. En olisi tuollaisen juntin kanssa missään tekemisissä.

Ketju on lukittu.