Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää varmaan huomenna mennä taksilla

Vierailija
13.02.2019 |

Ostamaan ruokaa kun mies ei kerkiä viemään.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene psyko taksilla.

Mulla on sukulainen tieteistoimituksessa et sillleen.

Vierailija
22/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilettämään pääset, ryyppäämään pääset, Aruballe pääset, eikä huimaa ollenkaan.

Mutta heti rupeaa huimaamaan, kun pitäisi ruokakaupassa käydä. On kyllä erikoinen tautivariantti sinulla.

Siitä on monen monta vuotta kun olen bilettämässä ja ryyppäämässä käynyt ja silloinkin menin taksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy varmaan mennä bussilla töihin kun mulla ei ole miestä.

Minäkin menen julkisilla töihin ja jopa hui sinne kauppaan vaikka on mies.

Vierailija
24/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ehdottomasti parasta, että jätät väliin koko kauppareissun.

Sullehan voi tulla huimauskohtaus vaikka maitohyllyllä.

Parempi pysytellä keinutuolissa omassa mökissä eikä liikahtaa siitä mihinkään.

Vierailija
25/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis ammattivalittaja siirtyä yliopistoon opettamaan korkeampaa matematiikkaa.

En tiedä ketään, joka keksisi noin paljon ja noin helposti tähtitieteellisen vaikeita ongelmia, joihin ei ole lainkaan ratkaisua.

Vierailija
26/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitten umpikuja.

Et voi mennä kauppaan omalla autolla (voi tulla huimauskohtaus), et voi mennä taksilla (mies suuttuu), eikä mies vie (koska haluaa levätä).

Karmea totuus siis on, että joudumme pian lukemaan lööpeistä, kuinka keskisuomalainen perhe löytyi kotoaan kuolleena nälkään.

Ei ne kyllä kovin äkkiä kuole. Mies ja poika lähtee grillille ja Ammattivalittajallahan on sitä vararavintoa sen verran kertynyt, että pärjäisi vaikka juhannukseen pelkällä vedellä.

Vierailija
27/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla psykoillla on sellainen taipumus etttä sne saaa ihmisen päään sekoamaaan.

Vierailija
28/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta heti rupeaa huimaamaan, kun pitäisi ruokakaupassa käydä. On kyllä erikoinen tautivariantti sinulla.

Siitä on monen monta vuotta kun olen bilettämässä ja ryyppäämässä käynyt ja silloinkin menin taksilla.

Kuinkas monta vuotta siitä on, kun Aruballa kävit? Menitkö sinnekin taksilla?

Vierailija
29/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy varmaan mennä bussilla töihin kun mulla ei ole miestä.

Minäkin menen julkisilla töihin ja jopa hui sinne kauppaan vaikka on mies.

Härregyyd!

Vierailija
30/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä.en halua olla missään tekemisissä psykojen kansssa. Haluan elää normaalia ja tervettä elämäää.

Vierailija
31/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaa minä joudun siivoamaan omat paskaraidat vessanpöntöstä, kun mulla ei ole naista huushollissa.

Vierailija
32/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas monta vuotta siitä on, kun Aruballa kävit? Menitkö sinnekin taksilla?

Naurattaa kuinka Ammattivalittaja ei koskaan vastaa näihin Aruba-aiheisiin kyselyihin vaan hiljenee tyystin. Luulisi että olisi mieluisa aihe muistella, noinkin eksoottinen matkakohde!

Vierailija
33/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin vaikea näin normaalina käsittää, miten joku ei hanki ajokorttia ja omaa autoa. Tuohan olisi sellainen viiden tonnin menoerä (halvemmallakin selviää).

Tosin sitten jäisi yksi valituksenaihe pois ohjelmistosta.

Minulla on ajokortti ja mies osti juuri uuden auton. En vain ole ajanut tuon huimauksen takia. Toki monet joilla on menier ajavat.

Sulla nyt kuitenkin on noita muitakin diagnooseja, että on turvallisempaa kulkea taksilla.

Ei multa kuitenkaan ole ajamista kielletty joten voisin ajaa.

Voi ne kolmiolääkkeet kuitenkin vaikuttaa ajokykyyn

Vierailija
34/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hintataso Aruballa on? Siis ihan perustarvikkeet; ruoka ja juoma? Voisitko vähän avata tätä.

Kaveri kävi jossain mexicon turistirysästä ja lasi juicia oli 5$ ja pieni olut 8$. Aika kallista kyllä.

Vierailija
35/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin vaikea näin normaalina käsittää, miten joku ei hanki ajokorttia ja omaa autoa. Tuohan olisi sellainen viiden tonnin menoerä (halvemmallakin selviää).

Minulla on ajokortti ja mies osti juuri uuden auton. En vain ole ajanut tuon huimauksen takia. Toki monet joilla on menier ajavat.

Sulla nyt kuitenkin on noita muitakin diagnooseja, että on turvallisempaa kulkea taksilla.

Mitkä kolmiolääkkeet? Ei mulla ole kuin rytmihäiriölääke,joka ei ole kolmiolääke.

Vierailija
36/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälikää mua pliis kirjoitti:

Ja ajatelkaa minä joudun siivoamaan omat paskaraidat vessanpöntöstä, kun mulla ei ole naista huushollissa.

Mutta mitäs jos sua rupeaa siinä pytyn päällä heiluessa huimaamaan?! Paras jättää pesemättä.

Vierailija
37/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites syöpä jaksaa?

Vierailija
38/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika älytöntä rahankäyttöä?? Siis tehdä tavalliset ruokaostokset taksilla? En ole ennen tämmöisestä kuullutkaan. Tekeekö ihmiset näin useinkin?

Vierailija
39/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kolmiolääkkeet? Ei mulla ole kuin rytmihäiriölääke,joka ei ole kolmiolääke.

Ylempänä kuitenkin myönsit muita diagnooseja. Katsopa uudestaan niitä pilleripurkkeja. Se on sellainen punainen kolmio purkin kyljessä. Ei kolmion muotoinen pilleri.

Vierailija
40/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin normaalina on vaikea käsittää, miksi pitäisi 5000 euroa + huolto ja käyttö kulut, investoida siihen, että pääsee kauppaan?  Polkupyörä on erittäin hyvä kaupassakäynti väline. Niitä saa käytettynä muutamalla kympillä. Minulla on kauppaan matkaa 15 kilometriä ja käyn kesät talvet pyörällä kaupassa. Autoa ei ole ollut vuosiin, ajokortti kyllä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi