Mikä tekee sinusta "erilaisen"? Mitä teet toisin kuin suurin osa ihmisistä?
Mietin, että onkohan edes olemassa ihmistä, joka olisi kaikin tavoin jotenkin normaali vailla mitään erikoisuuksia. Kai meistä jokainen on sellainen "oman polun kulkija" ja luulee muiden olevan niitä normaaleja taviksia?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma haluanko omaa asuntoa ja lapsia, tämä suorastaan vihastuttaa joitakin. Haaveilen että lähtisimme miehen kanssa kiertämään asuntoautolla maailmaa. Oma elämäntilanne sen sallisi koska olen freelancer mutta minkäs teet kun mies on varastomies :D
Mitä ihmettä, oikein vihastuttaa? :D hohhoijaa taas..
Taidat olla mies. Lapseton ja vapautta vaaliva nainen on yhä tänä päivänä outolintu.
Minullakin tuo lapsettomuus tekee minusta erikoisen. Lähipiirissä syntyy vauvoja kuin sieniä sateella ja mulle ja miehellekin vihjaillaan että jokos sitä nyt aloitetaan lastenteko kun ollaanhan me jo 27-vuotiaita. Että hohhoijaa.
Oon kyllä nainen? Mitä oikein selität.. tarkoitin että miten voi olla niin törkeitä ihmisiä että oikein vihastuttaa toisen elämänvalinnat, jotka eivät heille kuulu.
Ei mikään. Olen ihan tavallinen.
Mutta luulen, tai oikeastaan en ole koskaan itse luullut yhtään mitään, mutta joku toinen on ottanut esille minun yrittävän olla jotain. Vaikka huomio on tullut ihan puun takaa eikä ole voinut perustua muuhun kuin tosiasiallisuuteen ja aitoon huomioon. Eli minä vain olin ja tein, en millään tavalla yrittänyt.
Olen saanut kuvan että syytös yrittää on lisätty loukkaustarkoituksessa, pyrkimyksenä tehdä asiasta negatiivinen.
Näiden kokemuksien perusteella koen usein olevani erilainen, mutta en tiedä mihin se perustuu.
Adhd. Prosentuaalisesti suhteessa enemmistöön olen erilainen.
Nukun sängyllä poikittain, heräsin tänäkin aamuna.
Teen itse deodorantit, osan meikeistä ja kaikki kodinpesuaineet. Käytän vain palasaippuoita ja kestovanulappuja jne. Kompostoin sisällä bokashilla saan siitä kukkamullat ja lannoitteet.
Ei omasta mielestä mitenkään outoa, mutta en tiedä ketään muuta, joka tekisi näin. Välillä huomaa vieraiden ilmeestä, että pitävät jotenkin outona ja ehkä epähygieenisenä. Itse pidän kemikaalikuormaa inhottavampana ajatuksena.
Taidat olla mies. Lapseton ja vapautta vaaliva nainen on yhä tänä päivänä outolintu.
Minullakin tuo lapsettomuus tekee minusta erikoisen. Lähipiirissä syntyy vauvoja kuin sieniä sateella ja mulle ja miehellekin vihjaillaan että jokos sitä nyt aloitetaan lastenteko kun ollaanhan me jo 27-vuotiaita. Että hohhoijaa.