Mikä tekee sinusta "erilaisen"? Mitä teet toisin kuin suurin osa ihmisistä?
Mietin, että onkohan edes olemassa ihmistä, joka olisi kaikin tavoin jotenkin normaali vailla mitään erikoisuuksia. Kai meistä jokainen on sellainen "oman polun kulkija" ja luulee muiden olevan niitä normaaleja taviksia?
Kommentit (66)
En ole varma haluanko omaa asuntoa ja lapsia, tämä suorastaan vihastuttaa joitakin. Haaveilen että lähtisimme miehen kanssa kiertämään asuntoautolla maailmaa. Oma elämäntilanne sen sallisi koska olen freelancer mutta minkäs teet kun mies on varastomies :D
Vierailija kirjoitti:
Nih kirjoitti:
En katso suomalaisia "viihde"ohjelmia, sarjoja, enkä uutisia, myöskään amerikkalaiset toiminta tai tusina sarjat ei kiinnosta. En kuuntele suomalaista nykymusaa, en lue suomalaista kirjallisuutta.
Jos et lue suomalaista kirjallisuutta tai seuraa uutisia, niin taidat olla aika pihalla tästä maailmasta.
Olet sinäkin pihalla niistä asioista jotka sinua eivät kiinnosta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
En ole varma haluanko omaa asuntoa ja lapsia, tämä suorastaan vihastuttaa joitakin. Haaveilen että lähtisimme miehen kanssa kiertämään asuntoautolla maailmaa. Oma elämäntilanne sen sallisi koska olen freelancer mutta minkäs teet kun mies on varastomies :D
Mitä ihmettä, oikein vihastuttaa? :D hohhoijaa taas..
En kuuntele koskaan mitään musiikkia, inhoan lauluja ja musiikia ylipäätään. Korvissani tinnittää koko ajan oma meteli.
En käytä älypuhelintani muuta kuin soittamiseen ja viesteihin, kaiken muun teen isolla pöytäkoneella pöydän ääressä istuen.
En mieti, mitä muut minusta ajattelevat. Huomioin heidät silti. En käytä alkoholia, en tupakoi. Käytän aivojani siihen mihin ne on tarkoitettu, eli ajattelemiseen, järkeilemiseen, ongelmien ratkomiseen, asioiden oppimiseen ja soveltamiseen.
Harrastan estotonta seksiä aviossa olevan ihmisen kanssa enkä koe siitä minkäänlaista huonoa omaatuntoa. Kumpikin meistä saa, mitä haluaa, ja hänen puolisonsa taas voi hyvällä omallatunnolla olla harrastamatta sitä, mitä ei halua.
En halua parisuhdetta, rakastan aikuisia lapsiani ja annan heidän elää omaa elämäänsä sekaantumatta heidän ruokavalioonsa ja ihmissuhteisiinsa. Aivan varmasti jätän heille sievoisen perinnön.
Olen onnettomuuspaikalla se, joka toimii: ohjaa liikennettä, soittaa hätäkeskukseen, antaa ensiapua.
Osaan pyytää anteeksi ja sanoa kiitos ja ole hyvä. Osaan sekä avata että sulkea turpani oikeassa paikassa.
En kaipaa ystäviä. Lapseni ja puolisoni riittävät minulle. Ahdistun, jos joku pyytää vierailulle tai tulee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin välillä tuntuu että se etten oo mikään bilettäjä ja päihteiden käyttäjä vaan keskityn itseni kehittämiseen ja se etten oo vieläkään harrastanu seksiä enkä edes suudellut (oon 22v). Vaikka en kyllä varmasti ole ainoa.
Sit tuntuu et oon ajatusmaailmaltani vähän erilainen moniin verrattuna, et välillä pitää kattoo mitä suustaan päästää ihmisten seurassa.
Yläpeukuista päätellen sinulle löytyi heti 10 kohtalotoveria. 😂
Valvon joka toisen yön aina. En vaan saa unta, eikä minua väsytä. Joka toisena yönä nukun 10 tunnin unet. Ehkä minulla on sellainen vuorokausirytmi.
Olen hyvin tyytyväinen elämääni. Tämä on harvinaista ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin välillä tuntuu että se etten oo mikään bilettäjä ja päihteiden käyttäjä vaan keskityn itseni kehittämiseen ja se etten oo vieläkään harrastanu seksiä enkä edes suudellut (oon 22v). Vaikka en kyllä varmasti ole ainoa.
Sit tuntuu et oon ajatusmaailmaltani vähän erilainen moniin verrattuna, et välillä pitää kattoo mitä suustaan päästää ihmisten seurassa.Yläpeukuista päätellen sinulle löytyi heti 10 kohtalotoveria. 😂
Kiva juttu 😊
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että onkohan edes olemassa ihmistä, joka olisi kaikin tavoin jotenkin normaali vailla mitään erikoisuuksia. Kai meistä jokainen on sellainen "oman polun kulkija" ja luulee muiden olevan niitä normaaleja taviksia?
Näinhän se on. Kaikki ovat omalla tavallaan erikoisia.
Olen älykäs, varakas ja kaunis urhelijanainen. Se mikä minusta tekee erilaisen, muihin naisiin verrattuna, on suunnaton vaatimattomuuteni!
Kyllä vaika vähään aikaa oli tulla niin oppi huumoria.
Syön joka päivä samalla lailla: sama aamupala, lounaalla aina se lounas, päiväkahvilla samat keksit ja illlallisella iltapalaksi samat leivät ja hedelmät. Vuodesta toiseen.
Olen aina pitänyt omaa suhtautumistani seksiin aika normaalina, mutta palstan perusteella olenkin sitten vähemmistöä. Monogaaminen, en pidä irtosuhteista, seksin puute ei aiheuta mitään ihmeellistä oireilua tai itsetunnon alenemista, koen että seksissä pitää olla tunnetta; muuten se on vain astetta hankalampaa masturbointia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt omaa suhtautumistani seksiin aika normaalina, mutta palstan perusteella olenkin sitten vähemmistöä. Monogaaminen, en pidä irtosuhteista, seksin puute ei aiheuta mitään ihmeellistä oireilua tai itsetunnon alenemista, koen että seksissä pitää olla tunnetta; muuten se on vain astetta hankalampaa masturbointia.
Joo sellasta kunnon intohimoa! Ah.
en ole ikinä saanut orgasmia yrityksestä huolimatta -N41
En tykkää naisista, vaikka toki otan jokaisen yksilönä. Mutta miesten kanssa on kivempaa, pääsääntöisesti.
Käytän perinteistä pöytäkonetta netin selailuun, en voi sietää älypuhelimen pienen ruudun tihrustamista.